Christian D. Eriksen
Moderator: mods
Re: Christian D. Eriksen
Dat verhaal over Bergkamp, Wenger and Eriksen staat op meerdere sites. Ik hoop toch niet dat het waar is. Bergkamp staat toch op de loon lijst van Ajax.
http://justarsenal.com/arsene-wenger-ke ... gster/3024
http://www.sport.co.uk/news/Football/34 ... sent_.aspx
http://www.tribalfootball.com/bergkamp- ... sen-662321
http://justarsenal.com/arsene-wenger-ke ... gster/3024
http://www.sport.co.uk/news/Football/34 ... sent_.aspx
http://www.tribalfootball.com/bergkamp- ... sen-662321
Ach, die sites nemen dat allemaal van elkaar over.
Bergkamp zou wel erg dom zijn om dit zo te spelen dat het in de publiciteit komt.
Bergkamp zou wel erg dom zijn om dit zo te spelen dat het in de publiciteit komt.
Ehmm... ja? Het zal me niets verbazen...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Je kunt je toch haast niet voorstellen dat ie voor een half jaartje naar Amsterdam komt om vervolgens gelijk te vertrekken naar de PL of La Liga? Of zou de voetbalwereld inmiddels al zó opportunistisch zijn geworden?
Als een jeugdspeler van NEC al in Engeland goed loopt te ballen, zonder dat hij maar 1 staop in NEC 1 heeft gezet, zal dit ook wel niet onlogisch zijn.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Ajax is tot nu toe opmerkelijk genoeg gevrijwaard gebleven van (goede) jeugdspelers die al zo snel kozen voor de grote competities.
- Ajaciedjuh
Telesport schreef:Christian Eriksen langer bij Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Christian Eriksen (18) en Ajax hebben de intentie uitgesproken langer met elkaar door te gaan. In een eerste gesprek, dat door beide partijen als zeer prettig werd ervaren, werd de afspraak gemaakt om half maart de nadere details in te vullen.
Christian Eriksen (links)
Ajax wil de aanvallende middenvelder tot medio 2014 of 2015 binden. „En ik wil graag blijven”, aldus de Jonge Deen. „Ik ben de club en Martin Jol dankbaar mijn debuut te hebben mogen maken en denk hier nog veel te kunnen leren.” Jol was op zijn beurt lyrisch over Eriksen. „Hoe goed hij kan worden? Net zo goed als Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, die in het verleden voor veel geld zijn verkocht.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mocht het waar zijn van Bergkamp, dan dient hij onmiddelijk ontslagen te worden.
I think I lost my fucking headache
Jol was op zijn beurt lyrisch over Eriksen. „Hoe goed hij kan worden? Net zo goed als Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, die in het verleden voor veel geld zijn verkocht.”
Pfff, het lijkt wel alsof ze bij Ajax maar aan een ding denken...

Misschien moet Jol even dimmen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Anders ga jij even flippen op een piepklein zinnetje, waarin hij eigenlijk niks fouts zegt.joey schreef:Jol was op zijn beurt lyrisch over Eriksen. „Hoe goed hij kan worden? Net zo goed als Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, die in het verleden voor veel geld zijn verkocht.”
Pfff, het lijkt wel alsof ze bij Ajax maar aan een ding denken...![]()
Whitey on the moon.
Ik flip niet, hoor. Het valt me gewoon op.
Waarom moet het altijd gaan over het geld dat spelers (moeten) opleveren? Ik heb het veel liever over wat die spelers voor Ajax kunnen betekenen. Ajax is een voetbalclub.
Waarom moet het altijd gaan over het geld dat spelers (moeten) opleveren? Ik heb het veel liever over wat die spelers voor Ajax kunnen betekenen. Ajax is een voetbalclub.
Vind het ook wel een rare zin hoor...GangstaRiB schreef:Anders ga jij even flippen op een piepklein zinnetje, waarin hij eigenlijk niks fouts zegt.joey schreef:Jol was op zijn beurt lyrisch over Eriksen. „Hoe goed hij kan worden? Net zo goed als Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, die in het verleden voor veel geld zijn verkocht.”
Pfff, het lijkt wel alsof ze bij Ajax maar aan een ding denken...![]()
IK GELOOF!!!!!!
Ik probeer het maar positief te zien: waarschijnlijk wil hij daar alleen mee aangeven hoe goed ze waren en hoe goed hij dus denkt dat Eriksen kan worden.
Hij heeft al tientallen interviews over Eriksen gegeven en geeft in het ....tigste interview in een bijnoot aan dat hij veel geld op kan leveren. Ik zie het probleem niet hoor. Als hij nu in elk interview alleen over geld begon was het wat anders. Maar ja iedereen legt het uit zoals ze het uitgelegd willen zien.
Als Jol nieuwe spelers wil kopen beseft ie volgens Joey niet wat de financiele situatie is en dat dit echt niet kan en onverantwoord is en als hij daarentegen aangeeft in iemand een goede asset te zijn voor de financiele situatie is ie alleen maar met geld bezig???
Dit noemt men toch spijkers op laag water zoeken??
ps Ik zal stiekem toch wel blij zijn als die handtekeningen daadwerkelijk onder het contract staan!
Als Jol nieuwe spelers wil kopen beseft ie volgens Joey niet wat de financiele situatie is en dat dit echt niet kan en onverantwoord is en als hij daarentegen aangeeft in iemand een goede asset te zijn voor de financiele situatie is ie alleen maar met geld bezig???
Dit noemt men toch spijkers op laag water zoeken??
ps Ik zal stiekem toch wel blij zijn als die handtekeningen daadwerkelijk onder het contract staan!
Is 1995 echt zolang geleden??
Maar hij hoeft het toch niet te zeggen?
Ik ook. Tekenen maar!
Ik ook. Tekenen maar!
IK GELOOF!!!!!!
Dan wordt het ook zo stil he Rishi, als iedereen alleen maar ging zeggen wat hoognodig is.... Waar moeten wij het dan nog over hebben?? 

Is 1995 echt zolang geleden??
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Lekkere wijven en snelle auto's.Rijkaard schreef:Dan wordt het ook zo stil he Rishi, als iedereen alleen maar ging zeggen wat hoognodig is.... Waar moeten wij het dan nog over hebben??
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- SylvievdVaart
Whoehoe!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Syl, volgens mij weet jij zoveel van lekkere wijven, snelle auto's en girrrrrlie dingen, dat je stiekem gewoon een vent bent!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hij is opgeroepen voor het Deens Nationaal Team na wat afzeggingen.
- Daily Blind
Heeft vandaag aan de supporters aangegeven bij Ajax te blijven.
- Ajaciedjuh
Waar was dat? Goed nieuws overigens voor ons en ook voor hemzelf. Hij moet zich nog een aantal jaren verder ontwikkelen voor hij klaar is voor de grotere clubs/competities. Hij zal vast nog wel een terugval krijgen.Zlatan Son of God schreef:Heeft vandaag aan de supporters aangegeven bij Ajax te blijven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Turijn, vliegveld.Ajaciedjuh schreef:Waar was dat? Goed nieuws overigens voor ons en ook voor hemzelf. Hij moet zich nog een aantal jaren verder ontwikkelen voor hij klaar is voor de grotere clubs/competities. Hij zal vast nog wel een terugval krijgen.Zlatan Son of God schreef:Heeft vandaag aan de supporters aangegeven bij Ajax te blijven.
Benji schreef:Hij is opgeroepen voor het Deens Nationaal Team na wat afzeggingen.
Beetje overdreven.
Begrijp Olsen wel, het is nou niet zo dat de Denen een overmaat aan goede aanvallende middenvelders hebben. Ben benieuwd hoe deze jongen in het restant van deze competitie gaat presteren en of hij niet ten onder gaat aan de torenhoge verwachtingen.