Dat is wel erg kort door de bocht.Jöhnk schreef:Dan moet hij denken: laat maar zwetsen. Dat doet die man sowieso vrij veel.Arthur schreef:Dat wist hij dus ook, want hij ging naar de goede baan. Daar bracht Kemkers hem op het laatste moment in de war.
Schaatsen
Moderator: mods
Re: Schaatsen
Volgens mij moet je het vergelijken met rallyrijders, die kunnen ook geen race winnen zonder een goede coördinator.joey schreef:Dus Kramer is een machine met een beperkte reactiesnelheid? Hij kan Kemkers toch ook negeren?![]()
Ook leuk.Benji schreef:Dat is wel erg kort door de bocht.Jöhnk schreef:Dan moet hij denken: laat maar zwetsen. Dat doet die man sowieso vrij veel.Arthur schreef:Dat wist hij dus ook, want hij ging naar de goede baan. Daar bracht Kemkers hem op het laatste moment in de war.

- SylvievdVaart
Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ja, dan is iedereen het inderdaad vergeten. Een topper ben je op het moment dat je er, op het moment dat het er toe doet, staat. Fouten maken mag, blunders niet. Als Stekelenburg in de CL-finale per ongeluk de doeltrap de verkeerde kant op neemt en in eigen doel scoort is het ook een amateur en mag hij vertrekken. Ongelooflijk.joey schreef:Ach, wat nou. Ook Kemkers is een mens en kan een fout maken. Hij heeft vooral pech dat dit precies tijdens de OS gebeurt. Gebeurt het tijdens een wereldbekerwedstrijd, dan is iedereen het na tien minuten vergeten.
Dan is er voor de wissel nog genoeg tijd voor iemand om in te grijpen. Hier niet.SylvievdVaart schreef:Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Overigens is het natuurlijk wel apart dat iemand die sinds september aan langebaanschaatsen doet, goud en zilver wint. Dat zegt in mijn ogen toch ook wel een hele hoop over het niveau van de sport, hoor. No offense, maar die jongen schaatst de beste Olympische tijd ooit en is pas net over komen waaien van de shorttrack? Ik verwacht een exodus, want dit is makkelijk medailles winnen zo.
Is toch ook zo? Lee is olympisch kampioen, Kramer komt in de uitslag niet voor. Dat zijn de feiten. Kramer was de beste geweest als hij niet die fout had gemaakt. Nu was hij dus niet de beste.Raymon schreef:En dat heeft niets te maken met leedvermaak hoor bij mij. Kramer had gerust mogen winnen. Sterker nog, ik mag juist graag die gasten die zeggen dat ze de beste zijn en het dan ook laten zien.
Maar in mijn boek is de winnaar de beste. Klaar.
Precies, Jöhnk. Die wissels moeten in zijn hoofd zitten. Maar blijkbaar zat Kramer met zijn gedachten al half in het Holland House. Dat kan ik wel begrijpen hoor, want het ging zó gemakkelijk.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Haha. Ja, een terechte overwinning voor Juventus in dat geval. En Jol? Die moet dan wieberen.SylvievdVaart schreef:Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
- SylvievdVaart
Dan telt de goal niet, want de bal moet eerst het penaltygebied uit.Ronald! schreef:Ja, dan is iedereen het inderdaad vergeten. Een topper ben je op het moment dat je er, op het moment dat het er toe doet, staat. Fouten maken mag, blunders niet. Als Stekelenburg in de CL-finale per ongeluk de doeltrap de verkeerde kant op neemt en in eigen doel scoort is het ook een amateur en mag hij vertrekken. Ongelooflijk.joey schreef:Ach, wat nou. Ook Kemkers is een mens en kan een fout maken. Hij heeft vooral pech dat dit precies tijdens de OS gebeurt. Gebeurt het tijdens een wereldbekerwedstrijd, dan is iedereen het na tien minuten vergeten.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Haha, het ging zó gemakkelijk, maar hij is niet de beste hoorjoey schreef: want het ging zó gemakkelijk.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Volgens mij telt dat doelpunt wel want achter de lijnen is ook 'uit het penaltygebied' (al ben ik niet 100% zeker).SylvievdVaart schreef:Dan telt de goal niet, want de bal moet eerst het penaltygebied uit.Ronald! schreef:Ja, dan is iedereen het inderdaad vergeten. Een topper ben je op het moment dat je er, op het moment dat het er toe doet, staat. Fouten maken mag, blunders niet. Als Stekelenburg in de CL-finale per ongeluk de doeltrap de verkeerde kant op neemt en in eigen doel scoort is het ook een amateur en mag hij vertrekken. Ongelooflijk.joey schreef:Ach, wat nou. Ook Kemkers is een mens en kan een fout maken. Hij heeft vooral pech dat dit precies tijdens de OS gebeurt. Gebeurt het tijdens een wereldbekerwedstrijd, dan is iedereen het na tien minuten vergeten.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- SylvievdVaart
Het is Ajax toch echt een keer overkomen.Arthur schreef:Dan is er voor de wissel nog genoeg tijd voor iemand om in te grijpen. Hier niet.SylvievdVaart schreef:Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
Zoiets dan:SylvievdVaart schreef:Dan telt de goal niet, want de bal moet eerst het penaltygebied uit.Ronald! schreef:Ja, dan is iedereen het inderdaad vergeten. Een topper ben je op het moment dat je er, op het moment dat het er toe doet, staat. Fouten maken mag, blunders niet. Als Stekelenburg in de CL-finale per ongeluk de doeltrap de verkeerde kant op neemt en in eigen doel scoort is het ook een amateur en mag hij vertrekken. Ongelooflijk.joey schreef:Ach, wat nou. Ook Kemkers is een mens en kan een fout maken. Hij heeft vooral pech dat dit precies tijdens de OS gebeurt. Gebeurt het tijdens een wereldbekerwedstrijd, dan is iedereen het na tien minuten vergeten.
http://www.dumpert.nl/mediabase/732081/ ... chtig.html
- peter
Dat is gewoon een spelletje met woorden. De uitslag liegt niet en daarom is Lee helaas de beste.Arthur schreef:Haha, het ging zó gemakkelijk, maar hij is niet de beste hoorjoey schreef: want het ging zó gemakkelijk.
Het gaat toch er niet om of de beste gewonnen heeft.Weet je wat ik dan raar vind, houdt Kramer zelf niet bij hoe en wanneer ie moet wisselen ?.Verder moet je er ook weer niet te zwaar aan tillen, mensen maken fouten ...SylvievdVaart schreef:Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
Blij met de punten ...
Man, man wat een aanname weer....joey schreef:Is toch ook zo? Lee is olympisch kampioen, Kramer komt in de uitslag niet voor. Dat zijn de feiten. Kramer was de beste geweest als hij niet die fout had gemaakt. Nu was hij dus niet de beste.Raymon schreef:En dat heeft niets te maken met leedvermaak hoor bij mij. Kramer had gerust mogen winnen. Sterker nog, ik mag juist graag die gasten die zeggen dat ze de beste zijn en het dan ook laten zien.
Maar in mijn boek is de winnaar de beste. Klaar.
Precies, Jöhnk. Die wissels moeten in zijn hoofd zitten. Maar blijkbaar zat Kramer met zijn gedachten al half in het Holland House. Dat kan ik wel begrijpen hoor, want het ging zó gemakkelijk.
Dat het Kemkers' fout is kan er blijkbaar bij jou niet in.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Een hoop oliedomme reacties hier...
- SylvievdVaart
Natuurlijk, ik betwijfel alleen of de meesten hier ook zo kunnen relativeren als mijn voorbeeld van Juventus-Ajax echt zou voorkomen.999 schreef:Het gaat toch er niet om of de beste gewonnen heeft.Weet je wat ik dan raar vind, houdt Kramer zelf niet bij hoe en wanneer ie moet wisselen ?.Verder moet je er ook weer niet te zwaar aan tillen, mensen maken fouten ...SylvievdVaart schreef:Ik ben benieuwd of jullie ook zo reageren als Ajax donderdag met 0-4 voorstaat en Jol brengt een minuut voor tijd zijn 4e wissel in waardoor de wedstrijd reglementair omgezet wordt naar 3-0. Heeft dan ook de beste gewonnen?
Waarom zou je dat niet relativeren, Sylvie? Het gaat hier niet om een zaak van leven of dood. Sporters (en trainers) kennen de regels. Als ze bij Ajax iets oerstoms doen, dan moeten ze er maar voor boeten. Net als dat geldt voor elke andere club.
Stel dat hij was gevallen op die plek, ook een fout, dan had hij evenmin gewonnen. Hoe het ervoor ging, doet niet ter zake.
Verder met Voetske eens.
Nee, want hij heeft een fout gemaakt.Arthur schreef:Haha, het ging zó gemakkelijk, maar hij is niet de beste hoorjoey schreef: want het ging zó gemakkelijk.
Stel dat hij was gevallen op die plek, ook een fout, dan had hij evenmin gewonnen. Hoe het ervoor ging, doet niet ter zake.
Verder met Voetske eens.
Laatst gewijzigd door joey op di feb 23, 2010 11:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Nee, daarin is Lee de winnaar. De tijd van Kramer was beter.Peter schreef:Dat is gewoon een spelletje met woorden. De uitslag liegt niet en daarom is Lee helaas de beste.Arthur schreef:Haha, het ging zó gemakkelijk, maar hij is niet de beste hoorjoey schreef: want het ging zó gemakkelijk.
Nee, dat is echt onzin. Je bent gewoon heel geconcentreerd bezig tijdens zo'n race. In principe heeft niets of niemand dan invloed op je behalve je coach. Dat is nou net die ene vertrouwenspersoon waar je wel op let. Als die dan heel duidelijk staat te gebaren en te roepen dat je naar binnen moet dan raak je op zijn minst aan het twijfelen en dat is al genoeg om het mis te laten gaan. Natuurlijk is Kramer ook verantwoordelijk. Hij is de schaatser die het moet doen. Maar de twijfel is echt ontstaan door onnodig ingrijpen van zijn coach die kennelijk een black out had.joey schreef: Precies, Jöhnk. Die wissels moeten in zijn hoofd zitten. Maar blijkbaar zat Kramer met zijn gedachten al half in het Holland House. Dat kan ik wel begrijpen hoor, want het ging zó gemakkelijk.
Ik ben het overigens wel met je eens dat Smeets verstandig was. Je moet in zo'n geval niet meehuilen met de massa maar je verantwoordelijkheid nemen en gewoon objectief een oordeel geven over de situatie.
Nil volentibus arduum
- peter
De tijd van Kramer had (veel) sneller kunnen zijn ja.
Ergens is de boel ontspoort. Deze zijweg had ik niet beoogd.Benji schreef: Zoiets dan:
http://www.dumpert.nl/mediabase/732081/ ... chtig.html

Laatst gewijzigd door Ronald! op di feb 23, 2010 11:48 pm, 2 keer totaal gewijzigd.