Zijn dus beide toptalenten?D_skilled schreef:Djuricic en Eriksen doen weinig tot niets voor elkaar onder. Logisch dat Ajax haar interesse destijds niet concretiseerde.
SC Heerenveen 2009-2010
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: SC Heerenveen 2009-2010
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Jans nieuwe trainer Heerenveen
Uitgegeven: 22 februari 2010 11:20
Laatst gewijzigd: 22 februari 2010 11:20
MSTERDAM - Ron Jans wordt de nieuwe trainer van sc Heerenveen.
De huidige coach heeft een tweejarig contract getekend bij de Friese club. Hij start volgend seizoen.
© NU.nl
- SylvievdVaart
Overlopert! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
De naarste man uit de Eredivisie bij de naarste club. A match made in hell!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Haha, schitterend gewoon.
Ik ben benieuwd naar de rest van dit seizoen voor Jans.
I think I lost my fucking headache
Ajax had vervolgens wel interesse in Mats Rits, ook zo'n benoemd toptalent voor dezelfde positie.D_skilled schreef:Djuricic en Eriksen doen weinig tot niets voor elkaar onder. Logisch dat Ajax haar interesse destijds niet concretiseerde.
Ach, hij is goed opgeleid dus hij zal het wel goed begeleiden allemaal.
IK GELOOF!!!!!!
Wat hebben jullie toch allemaal tegen Heerenveen en Jans? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En waarom is het logisch dat de interesse niet geconcretiseerd werd? Die logica ontgaat mij..Peter schreef:Zijn dus beide toptalenten?D_skilled schreef:Djuricic en Eriksen doen weinig tot niets voor elkaar onder. Logisch dat Ajax haar interesse destijds niet concretiseerde.
IK GELOOF!!!!!!
- SylvievdVaart
Dit is net zoiets als een Ajaxtrainer die naar Feyenoord vertrekt. En aangezien ik een Grunniger ben, vind ik Jans dus een overloperDuke schreef:Wat hebben jullie toch allemaal tegen Heerenveen en Jans?

Desalniettemin wens ik hem succes toe. Het zal niet makkelijk worden de ploeg van Huistra te verslaan.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
En die jongen wilde ook al een vaste plaats bij het eerste, net als Eriksen. Dat kon Ajax hem dus niet bieden, want dat moesten ze Eriksen al bieden. Anders wordt het echt een kleuterklas.Benji schreef:Ajax had vervolgens wel interesse in Mats Rits, ook zo'n benoemd toptalent voor dezelfde positie.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Sukkol.LucaS schreef:Sukkel die Jans!
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Snap ik. Je zou je alleen kunnen afvragen welke toekomst Jans in Heerenveen ziet die hij blijkbaar niet in Groningen ziet.SylvievdVaart schreef:Dit is net zoiets als een Ajaxtrainer die naar Feyenoord vertrekt. En aangezien ik een Grunniger ben, vind ik Jans dus een overloperDuke schreef:Wat hebben jullie toch allemaal tegen Heerenveen en Jans?
Desalniettemin wens ik hem succes toe. Het zal niet makkelijk worden de ploeg van Huistra te verslaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Een basisplaats of met de selectie meetrainen? Zie het probleem niet zo. Dan zet je Rommedahl maar uit de selectie.. Of Kennedy.Bertje schreef:En die jongen wilde ook al een vaste plaats bij het eerste, net als Eriksen. Dat kon Ajax hem dus niet bieden, want dat moesten ze Eriksen al bieden. Anders wordt het echt een kleuterklas.Benji schreef:Ajax had vervolgens wel interesse in Mats Rits, ook zo'n benoemd toptalent voor dezelfde positie.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind het vooral vreemd dat jans zijn zorgvuldige opgebouwde krediet daar in Groningen in één keer verspeeld. Maar Jans is geen domme man en hier best over nagedacht hebben, of gewoon geen andere opties hebben gehad. En daarnaast als Jans vindt dat het kan vind ik dat ook. Snap nooit waar supporters het idee vandaan krijgen dat spelers en/of trainers rekening met hun gevoelens moeten houden of dat ook maar zouden doen.
Als ik er voor kies om van werkgever te veranderen en mijn collega's vinden dat jammer, maakt dat voor mij toch ook geen verschil, ik heb gekozen dus ik ga ongeacht de mening van anderen.
Al verwacht ik dat feyenoord zondag zal profiteren van deze situatie, het publiek zal zich vermoedelijk tegen ron jans keren.
Als ik er voor kies om van werkgever te veranderen en mijn collega's vinden dat jammer, maakt dat voor mij toch ook geen verschil, ik heb gekozen dus ik ga ongeacht de mening van anderen.
Al verwacht ik dat feyenoord zondag zal profiteren van deze situatie, het publiek zal zich vermoedelijk tegen ron jans keren.
Is 1995 echt zolang geleden??
En vaste plaats bij de wedstrijdselectie, zoals Eriksen nu heeft.Rishi schreef:Een basisplaats of met de selectie meetrainen? Zie het probleem niet zo. Dan zet je Rommedahl maar uit de selectie.. Of Kennedy.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Weet niet waar je werkt maar in het voetbal ligt het toch allemaal wat gevoeliger..
IK GELOOF!!!!!!
Nee, Jans is zeker geen domme man! Hij heeft zelfs VWO gedaan en is zelfs leraar Duits geweest! Kan iemand die held niet gelijk een standbeeld geven!?
Sterf toch lekker op je eigen verjaardag, stink Jans.
Sterf toch lekker op je eigen verjaardag, stink Jans.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar staat het bewijs van mijn stelling. Sukkol komt van Harm en Syl en slaat op Harm. Harm is de sukkol.Bertje schreef:Moet ik je soms doorverwijzen naar deze topic, Luuk?
Die goeie ouwe tijd, met Boem...
I think I lost my fucking headache