Nu gaat Vitesse ze ook nog zelf maken

Moderator: mods
Vitesse is slecht, maar geniet je ook een beetje Joey?joey schreef:Ik leef met Wouter mee.
Deze prutsers waren sterker als Twente vorige week. Het zal dus ook wat over de (thuis)kracht van Ajax zeggen.Peter schreef:Dit Vitesse is echt hopeloos. Zetten geen druk, mandekking is 0,0 en voetballend armoe troef. Echt wat een zeldzame prutsers.
Een vroege goal maken en alles is mogelijk.Giacomo Puccini schreef:Als je dit toch weer ziet, wat had het donderdag dan anders voor Ajax kunnen aflopen met Eriksen in plaats van Urby!
Aan de andere kant, er is hoop voor de return. Alles of niets spelen, vol op de aanval daar. Je hebt toch niks te verliezen.
O ja, sinds vorige week toch?WP_LeGeNd schreef:hij is 18...
Juventus heeft zijn eigen topic ...Marillion schreef:Ik wil het enthousiasme niet meteen de kop indrukken maar Juventus is wel van een iets ander niveau dan dit Vitesse hoor.
Wel lekker dat het goed loopt. Ik was een beetje bang voor een off-day na het duel met Juventus omdat de concentratie dan nog wel eens afwezig wil zijn.
Al een van de beteren wat mij betreft. Hij speelt met gemak en klasse, het ziet er soepel en vloeiend uit. Hij is snel, ziet de ruimte en heeft een grandioze trap. Een raspaard tussen de werkpaarden.LucaS schreef:Die Eriksen is met zijn 17 nu al de beste selectiespeler van Ajax.
Volgens mij is hij nog steeds 17: 27 February 1992 (1992-02-27) (age 17)LucaS schreef:O ja, sinds vorige week toch?WP_LeGeNd schreef:hij is 18...
Volgens wikipedia 14 februarijamie schreef:Volgens mij is hij nog steeds 17: 27 February 1992 (1992-02-27) (age 17)LucaS schreef:O ja, sinds vorige week toch?WP_LeGeNd schreef:hij is 18...
Edit: ergens anders staat dat zijn verjaardag op de 14de is. Ik weet het dus niet lol.
Daar stond de eindstand al na een minuut of tien op het bordWP_LeGeNd schreef:PSV laat het voorlopig nog niet liggen :-(
15 februari 2010 P. Telegraaf
Ajax is tevreden over de ontwikkeling van Christian Eriksen en gaat proberen om hem voor een langere periode aan zich te binden. "Hij is gisteren achttien geworden en daardoor mag hij een langdurig contract tekenen", aldus Martin Jol tegenover De Telegraaf. "Christian ligt dit seizoen en volgend jaar nog vast. Voor ons is het niet zo moeilijk: wij willen hem het liefst een meerjarig contract laten tekenen. Maar het ligt er ook aan wat hij wil." Deze week heeft Ajax een gesprek met de zaakwaarnemer van Eriksen.