Wat die vrije trap ontbeerde was juist snelheid.Ajax.nl schreef:21. Snoeiharde vrije trap van Suarez eindigt in handen van Buffon.

Moderator: mods
Wat die vrije trap ontbeerde was juist snelheid.Ajax.nl schreef:21. Snoeiharde vrije trap van Suarez eindigt in handen van Buffon.
Eensch! Wat een wereldse eerste helft. Alleen jammer dat vele kansen niet werden benut.Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
En het gebazel dat Sulejmani niet meer hard kan lopen vanwege een rotte knie kan de prullebak in.
WAT EEN BULLSHIT! Een paar minuten na het doelpunt sprint hij nog de verdediging van Juve eruit (en krijgt geel voor een schwalbe).joey schreef:WP_LeGeNd schreef:De rest van de wedstrijd speelt hij wel weer verstoppertje trouwens!Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
En het gebazel dat Sulejmani niet meer hard kan lopen vanwege een rotte knie kan de prullebak in.
Yep. Bijkomen van de inspanning. Een paar sprintjes trekken per wedstrijd gaat blijkbaar nog wel, maar een gedegen atletische prestatie is teveel gevraagd.
.
Hij speelt een stuk beter dan Suarez.joey schreef:Yep. Bijkomen van de inspanning. Een paar sprintjes trekken per wedstrijd gaat blijkbaar nog wel, maar een gedegen atletische prestatie is teveel gevraagd.
WAT EEN BULLSHIT! Een paar minuten na het doelpunt sprint hij nog de verdediging van Juve eruit (en krijgt geel voor een schwalbe).[/quote]Khraa schreef:
De rest van de wedstrijd speelt hij wel weer verstoppertje trouwens!
Yep. Bijkomen van de inspanning. Een paar sprintjes trekken per wedstrijd gaat blijkbaar nog wel, maar een gedegen atletische prestatie is teveel gevraagd.
.
Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
Ronald! schreef: Tuurlijk moeten ze t koppie erbij houden, maar "Anders gaan we eraan" klinkt alsof we tegen Barca staan te spelen.
Wen er maar aan, Ajax leidt geen technisch en tactisch superieure spelers meer op. We moeten het tegenwoordig van hard werken hebben.Kilroy schreef:V.I. schreef eerder deze week dat Fiorentina het tempo te laag hield tegen Bayern. Wat moeten ze van deze wanvertoning dan wel niet gedacht hebben. Lijkt wel futebol-salon in Bahia. Ik herinner me ook nog hoe in het niet te gek lange verleden in Nederland altijd spottent over Engels voetbal gesproken en geschreven werk, omdat "het middenveld altijd overgeslagen wordt met lange ballen naar voren, toe te weiden o.a. aan gebrek van techniek." In de 70-er jaren zag je geen gebrek aan techniek by Ajax, maar dit team is technisch veelal bagger. Je hebt kunnen zien dat maar verschrikkelijk weinig van die lange ballen (lijkt <5%) by een ploegenoot terecht kwamen.
Des te schandaliger dat ie het dan niet vaker laat zien.Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
Dit heb ik dus helemaal niet. Kan er weinig aan doen, maar ik heb een beetje het gevoel wat een fan van een club als NEC zou hebben als ze tegen Juventus spelen. Leuk, ervan genieten, maar uiteindelijk gaan we er toch wel af. Ik heb geen zín meer om me op te fokken en dan 'verrast' te worden door the obvious.joey schreef:
Ik ben zo zenuwachtig.
Ik denk dat je Jantje Vertonghen en de andere slaapkop die bij Amauri in de buurt stond meer kunt verwijten.Ajaciedjuh schreef:Tjah, Italianen. Onverdiend, maar wel goed uitgespeeld. VD Wiel had meer druk moeten zetten.