Ajax - Juventus 18-02-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - Juventus 18-02-2010
Knappe goal, maar ook slecht gedekt.
1-1 fraaie goal hoor!
- Ajaciedjuh
Shit, wel een mooie goal
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
GVD, Vertonghen!
Juventus laat nu mooie staaltjes voetbal zien. Ajax speelt een beetje op zijn Rosenborgs. Alles knalhard naar voren en we zien wel.

Juventus laat nu mooie staaltjes voetbal zien. Ajax speelt een beetje op zijn Rosenborgs. Alles knalhard naar voren en we zien wel.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Scheids is weer eens door Juve omgekocht. Rood hier en eerder penalty bij Suarez onthouden. Bah.
Enoh komt helaas ernstig terkort voor dit niveau, is rijp voor een wissel. Het spel gaat veels te snel voor hem..
AFCA!
yep eriksen erin en de jong als verdedigende middenvelder...
Geen hands van Oleguer!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nee inderdaad. was eigenlijk heel inventief verdedigd. Het zag er alleen in een splitsecond raar uit.Khraa schreef:Geen hands van Oleguer!
Winst is haalbaar. Come on Ajax! 

- Ajaciedjuh
Leuke pot. Jammer dat Toby de kopbal mist en een pingel is onthouden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Trots op mijn AJAX!!!
En het gebazel dat Sulejmani niet meer hard kan lopen vanwege een rotte knie kan de prullebak in.
En het gebazel dat Sulejmani niet meer hard kan lopen vanwege een rotte knie kan de prullebak in.
Twente trouwens op voorsprong (niet geheel verdiend dacht ik)
Ja, is niets bijzonders. Een leuke voetballer voor de eredivisie maar meer niet.Starring schreef:Enoh komt helaas ernstig terkort voor dit niveau, is rijp voor een wissel. Het spel gaat veels te snel voor hem..
Onze spelers moeten nu het koppie erbij houden. Anders gaan we eraan.
Ik ben zo zenuwachtig.

De rest van de wedstrijd speelt hij wel weer verstoppertje trouwens!Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
Enoh wisselen, die man komt echt tekort. En jammer van die pingel, was er zeker een. Ajax moet zo doorgaan, komen de kansen vanzelf wel, Juve is te kloppen.
Ik hoop dat Platini nu eens gaat inzien dat het niet uitmaakt hoeveel lafbekken je aan de lijn zet. Electronische hulpmiddelen moeten er komen!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
joey schreef:Ja, is niets bijzonders. Een leuke voetballer voor de eredivisie maar meer niet.Starring schreef:Enoh komt helaas ernstig terkort voor dit niveau, is rijp voor een wissel. Het spel gaat veels te snel voor hem..
Onze spelers moeten nu het koppie erbij houden. Anders gaan we eraan.
Ik ben zo zenuwachtig.

Enoh eruit halen ben ik voor. Alleen voor wie?
15 mei 2011.
WP_LeGeNd schreef:De rest van de wedstrijd speelt hij wel weer verstoppertje trouwens!Neefkens schreef:Trots op mijn AJAX!!!
Yep. Bijkomen van de inspanning. Een paar sprintjes trekken per wedstrijd gaat blijkbaar nog wel, maar een gedegen atletische prestatie is teveel gevraagd.
Dat doelpunt was er trouwens een op zijn Rommedahls. Lopen, lopen, lopen en dan schieten.

Suarez heeft het erg moeilijk. Ze létten op hem.
Tuurlijk moeten ze t koppie erbij houden, maar "Anders gaan we eraan" klinkt alsof we tegen Barca staan te spelen. Juve is gewoon te kloppen vanavond. Ofterwijl:joey schreef:Onze spelers moeten nu het koppie erbij houden. Anders gaan we eraan.
Koppie erbij houden, dan pakken we de drie punten.
Leuke partij om te zien. Ajax loopt niet over van de spelintelligentie maar weet elkaar toch aardig te vinden. Met een beetje mazzel winnen we m nog.