Ik ben bang dat we vanavond gaan merken hoe belangrijk hij is voor dit AJAX.

Moderator: mods
Tsja, jammer dan. Ik vind het aanbod van Ajax, 1 jaar plus een optie voor nog 1 jaar prima. Wil hij meer? Jammer dan.joey schreef:Wij zijn het wel eens, maar ik denk niet dat Pantelic het ermee eens is, haha.
Dat denk ik ook en dan nemen we als vrienden afscheid. Zoiets zegt hij in de VI.joey schreef:Wij zijn het wel eens, maar ik denk niet dat Pantelic het ermee eens is, haha.
Ik zou hem 2 jaar geven maar in het tweede jaar dat hij betaald wordt aan de hand van gespeelde wedstrijden. Als hij weg gaat deze zomer meot er absoluut een spits bij komen.Scherrer schreef:Tsja, jammer dan. Ik vind het aanbod van Ajax, 1 jaar plus een optie voor nog 1 jaar prima. Wil hij meer? Jammer dan.joey schreef:Wij zijn het wel eens, maar ik denk niet dat Pantelic het ermee eens is, haha.
Mwah. Legrottaglie is bijkans nog trager dan die Pantelic, hoor. Gaat mij er ook meer om dat die zwakke schakel nu totaal niets te doen had. Suarez was vaak in de weer met Chiellini, terwijl je hoopt dat je vooral profiteert van een Zebina of een Legrottaglie. Echt, dat zijn de Oleguertjes van Juventus, hoor.joey schreef:Hoewel ik denk dat de centrale verdedigers van Juventus wel raad geweten hadden met de trage Pantelic.
Neerschoppen van Vertonghen.Benji schreef:Denk dat Rishi bedoelt dat hij met een andere scheids zo 2 pingels tegen had kunnen krijgen (trekken Suarez en arm bij Suk).
Vond Chiellini vooral als een beginner verdedigen bij die goals van Amauri.brigade zuid schreef:Penalty? heb ik wat gemist?
Kortom, een zeer goede spits voor Ajax (wat Ajax zich kan permitteren). In zijn 'schaduw' kan Suk zich mooi ontwikkelen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Maar eens even on topic; ik weet nog steeds niet wat ik van Pantelic moet vinden; de draaicirkel van een vrachtwagen, de snelheid van een geblesseerde slak, maar niet van de bal te krijgen, makkelijk aanspeelbaar en oog voor zijn medespelers. Een bijzonder geval dus...