Celtic huurt Edson Braafheid van Bayern München
Edson Braafheid verruilt Bayern München voor Celtic. Het betreft een huurovereenkomst die aan het eind van dit seizoen expireert. Duitse media deden vorige week kond van belangstelling van Ajax en PSV voor de international.
De 26-jarige linkervleugelverdediger kwam amper voor in de plannen van trainer Louis van Gaal van de Duitse topclub. Braafheid, die afgelopen zomer werd overgenomen van FC Twente, was dit kalenderjaar nog geen speeltijd gegund. Bij Celtic, de huidige nummer twee in de Schotse competitie op tien punten van Glasgow Rangers, staan al de Nederlanders Glenn Loovens en Jos Hooiveld onder contract. (ES)
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Sportweek:
Oké, die gaat in de etalage voor de PL.
Klopt het dat de transfermarkt over een dik uur gesloten is?
Klopt het dat de transfermarkt over een dik uur gesloten is?
Het stinkt aan alle kanten!
Morgennacht Joey. Engeland had de deadliner met 1 dag verlengd, omdat de 31e (vandaag) een zondag is, andere landen hebben dat voorbeeld gevolgd.
Aha, dus er is nog tijd voor een Kerlonnetje.
PSV zoekt nog een spits, heb ik begrepen.

PSV zoekt nog een spits, heb ik begrepen.
Dus Bild had het fout? Ongelofelijk. 

Maar contracten die ze laten zien zijn wel altijd authentiek 

Ja, vreemd, hè?
Ajax en PSV hebben wel een balletje opgegooid. Maar die jongen verdient teveel voor Nederlandse clubs.

Ajax en PSV hebben wel een balletje opgegooid. Maar die jongen verdient teveel voor Nederlandse clubs.
-
- AT Toto winner 15/16
Gelukkig maar.. ik zat helemaal niet te wachten op Braafheid.
Ik denk dat Braafheid wel een bruikbare speler voor Ajax zou kunnen zijn maar ik vind het prima dat hij nu niet komt. Niet nog een transfer op het laatste moment om nog effe snel iemand te halen. Spelers genoeg, hier gaan we het maar eens even mee doen.
Het is ook niet zo dat Braafheid ons wel even kampioen zou maken natuurlijk.
Het is ook niet zo dat Braafheid ons wel even kampioen zou maken natuurlijk.
Nil volentibus arduum
Kampioen niet meer maar het zou wel een goede aankoop geweest zijn. Half jaartje huur vind ik onzin. Hebben we niks aan.
IK GELOOF!!!!!!
Telegraaf schreef:AMSTERDAM - Ajax heeft zijn vizier op Osama Hawsawi (25) gericht. De verdediger is de steunpilaar van Al-Hilal en het Saoedisch nationale elftal. Naast de Amsterdamse club volgt ook Anderlecht Hawsawi, die wordt getraind door Eric Gerets. Voor de Belg is een vertrek van de international naar Ajax onbespreekbaar. "Hawsawi is de enige die een transfer naar Europa zou verdienen. Maar dat zou mijn ploeg dusdanig verzwakken, dat ik er zelf aan zou denken om op te stappen." .
Ajax-directeur Van der Aat: "Het geld is op"
Nu wel maar misschien in de zomer komt er wel wat geld beschikbaar.
In ieder geval, kent iemand deze speler?
In ieder geval, kent iemand deze speler?
Bij Ajax zeggen ze allemaal dat het geld op is. Prima..
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Zou hij nu wel door de keuring komen!?AS<>Sportweek schreef:Ajax probeerde Arouna Kone te huren
Behalve aan Christian Eriksen, in wie trainer Martin Jol een nieuw Sneijdertje ziet, zal Ajax voorlopig geen nieuwe contracten uitdelen. Dennis Rommedahl wil graag blijven, maar Ajax kijkt nog even aan hoe de wisselvallige flankaanvaller zich de komende maanden manifesteert. Rommedahl heeft een aardig rendement maar mist de absolute drive om elke minuut het beste uit zichzelf te halen.
Ook Marko Pantelic hoeft zijn pen nog niet in de inkt te dopen. Ajax heeft een contract klaar liggen voor één seizoen met een optie voor nog een jaar als Pantelic tot 25 wedstrijden komt. De gelouterde spits, na dit seizoen transfervrij, hoopt op méér zekerheid en iets meer salaris dan Ajax hem momenteel biedt.
Probleem voor Ajax is dat de goedkope spitsen niet voor het oprapen liggen. Het huren van Arouna Koné (onder contract bij Sevilla en momenteel op huurbasis bij Hannover 96 actief) mislukte tijdens de winterstop. Pantelic heeft bovendien meer opties. Met name vanuit de Bundesliga is er belangstelling, maar de Serviër zou het liefst bij Ajax blijven.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Voor mijn gemoedsrust ga ik ervan uit dat dit bericht niet waar is. Koné, doe me een lol, zeg!

Nou nou, nu heb ik hem na zijn vertrek bij PSV niet meer gevolgd, maar de Koné van PSV zou één van de beste spelers van dit Ajax zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
.. Daar hebben we Sportweek weer ...
Blij met de punten ...
Een beetje de Nederlandse Bild inderdaad. Qua sport.
Als Pantelic vertrekt verwacht ik in de zomer wel weer een gerucht over de terugkeer van Kanu. Of speelt die inmiddels niet meer?
Koné zouden we absoluut niet meer moeten doen. Die jongen heeft het na zijn vertrek uit Eindhoven toch nergens meer laten zien?
Koné zouden we absoluut niet meer moeten doen. Die jongen heeft het na zijn vertrek uit Eindhoven toch nergens meer laten zien?
Nil volentibus arduum
Vraag je dat nou of weet je het dat Koné na zijn vertrek uit Eindhoven niks meer heeft laten zienMarillion schreef:Als Pantelic vertrekt verwacht ik in de zomer wel weer een gerucht over de terugkeer van Kanu. Of speelt die inmiddels niet meer?

Blij met de punten ...
Ik weet dat hij bij Sevilla nauwelijks aan spelen toe kwam en daarna heb ik eigenlijk nooit meer wat van 'm vernomen. Da's meestal een teken dat hij ook niet veel meer heeft laten zien maar ik wist uberhaupt niet dat hij nu in Duitsland zat dus ik dacht ik vraag het maar even.... 

Nil volentibus arduum
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ko-neeeeeeeeeee !!!!
Is precies een speler die we niet moeten willen. Leuk voor 1 op de 10 wedstrijden, de andere 9 zie je hem niet.
Is precies een speler die we niet moeten willen. Leuk voor 1 op de 10 wedstrijden, de andere 9 zie je hem niet.