Heerenveen - Ajax 13-02-2010
Moderator: mods
Re: Heerenveen - Ajax 13-02-2010
Een creatieve middenvelder zou wonderen kunnen verrichten
I think I lost my fucking headache
Slappe hap op een knollenveld en een slaapwandel tempo. En rommelpot wat is die slecht
Overigens 1-2 Twente weer in de blessure tijd
Overigens 1-2 Twente weer in de blessure tijd

Tering... dat tering Twente... godverdegodver.... Hoelang gaan die nog slecht spelen en winnen (in de laatste minuut)??
Ach ja.. Ajax... ik teken voor een punt.
Ach ja.. Ajax... ik teken voor een punt.
...een beet're club dan deze is er niet!!
Anita is absurd slecht. Als je Blind ziet excelleren bij FC Groningen begin je twijfels te hebben aan het inschattingsvermogen van Jol. Eerst met Lindgren.
- Giacomo Puccini
Klote Twente... bah!
Heerenveen-Ajax is een rommelpot, het lijkt nergens op. Komt ook door het veld natuurlijk, maar daar moet je maar mee om kunnen gaan vind ik. Als je in Nederland voetbalt dan weet je dat je ieder jaar een hand vol wedstrijden op een knollenveld speelt, hoort erbij.
De Zeeuw is dramatisch. Schijnt met een verdoving te spelen, laten we het daar maar op houden. Hopelijk brengt Jol voor hem een aanvallende middenvelder in.
Heerenveen-Ajax is een rommelpot, het lijkt nergens op. Komt ook door het veld natuurlijk, maar daar moet je maar mee om kunnen gaan vind ik. Als je in Nederland voetbalt dan weet je dat je ieder jaar een hand vol wedstrijden op een knollenveld speelt, hoort erbij.
De Zeeuw is dramatisch. Schijnt met een verdoving te spelen, laten we het daar maar op houden. Hopelijk brengt Jol voor hem een aanvallende middenvelder in.
Ajax!
Ajax zet totaal geen druk. Suarez krijgt een bal en kan vervolgens nergens heen.
Het is hopen op een bevlieging/overtreding in de buurt van de 16... voetballend is het huilen.
Het is hopen op een bevlieging/overtreding in de buurt van de 16... voetballend is het huilen.
...een beet're club dan deze is er niet!!
Dan gaat de Jong controlerend moeten spelen.
- Giacomo Puccini
Mwah, vind ik niet. Het toont alleen maar aan dat Ajax vaker spelers moet verhuren, en daar vooral niet te lang mee moet wachten (Sarpong). Blind is denk ik een jongen die wat vertrouwen nodig heeft, op een niveau waarop het minder erg is als hij fouten maakt. Sommige jongens hebben zo'n tussenstap nodig. Ik heb nog weinig van Groningen/Blind gezien trouwens, dus of hij het niveau van Ajax kan halen weet ik niet. Voor Anita is dat in ieder geval uitgesloten.D_skilled schreef:Anita is absurd slecht. Als je Blind ziet excelleren bij FC Groningen begin je twijfels te hebben aan het inschattingsvermogen van Jol. Eerst met Lindgren.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
haal Suarez nu eens van die linker kant af... Rommedahl tjonge tjonge
Weer op zoek naar een Interim coach..
Waarom niet Lodeiro?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik wilde weer wat posten over FCT, maar zij doen tenminste wat ze moeten. En dat is winnen!
Als we deze pot niet winnen, vrees ik dat het over en uit is! Dus komop Ajax!
Als we deze pot niet winnen, vrees ik dat het over en uit is! Dus komop Ajax!

AFCA!

Rommedaaaaaaaaaaaaaaaahl!!!
JAAAAAAAAAAAA!

Netjes! Ik schakel net in en val met m'n neus in de boter! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
je hebt dus niet veel gemist...
Binnengekopt na een voorzet van Pantelic, volgens AJAX.nl...Pantelic staat wel vaak aan de basis van gescoorde goals hoor. 

Die indruk had ik al. Goed is het nog steeds niet, maar het veld werkt ook niet mee.WP_LeGeNd schreef:je hebt dus niet veel gemist...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ajax wankelt. De Zeeuw is een gevaar voor z'n ploeg. Snel eruit.
Rommedahl speelt weer een aardige pot hoor!
Niet in de 1ste helft