Duitsland
Moderator: mods
-
Re: Duitsland
Bayern wil niet voor niets het contract met Bommel 2 jaar verlengen. Samen met Basti, speelt Bommel erg goed.
Whitey on the moon.
In de twee wedstrijden die hij tegen Milan heeft gespeeld heeft hij toch wel van zich laten spreken hoor. In zin debuut, en ook laatst toen hij na een half uurtje een domme (typisch Sneijder) rode kaart kreeg, voor die kaart speelde hij echt magistraal hoor.GangstaRiB schreef:Dan overschat je Sneijder. Sneijder laat zich in grote wedstrijden veel te weinig zien, alleen met kansloze afstandsschoten. Bij Inter wordt dat gepikt, want bij Inter is geen enkele lijn in het spel te zien. Maar tegen een goed georganiseerde ploeg is Inter kansloos, en dat is bijna bij alle Italiaanse clubs het geval. Het niveau in de Serie A is echt om te janken.
Ik vind dat je Sneijder onderschat. Die zou bij elke ploeg in de basis staan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Mr. Ajax schreef:In de twee wedstrijden die hij tegen Milan heeft gespeeld heeft hij toch wel van zich laten spreken hoor. In zin debuut, en ook laatst toen hij na een half uurtje een domme (typisch Sneijder) rode kaart kreeg, voor die kaart speelde hij echt magistraal hoor.GangstaRiB schreef:Dan overschat je Sneijder. Sneijder laat zich in grote wedstrijden veel te weinig zien, alleen met kansloze afstandsschoten. Bij Inter wordt dat gepikt, want bij Inter is geen enkele lijn in het spel te zien. Maar tegen een goed georganiseerde ploeg is Inter kansloos, en dat is bijna bij alle Italiaanse clubs het geval. Het niveau in de Serie A is echt om te janken.
Ik vind dat je Sneijder onderschat. Die zou bij elke ploeg in de basis staan.
Magistraal? Ik heb het echt niet gezien, wat versta jij onder magistraal? Iemand noemde Suarez magistraal in het "Ajax-FC Twente" topic. Begreep ik ook weinig van.
Maar goed ik vind de wedstrijden tegen dit Milan geen maatstaf, heb je de gebreken wel gezien van Milan?
Ik ben ook van mening dat Sneijder overschat wordt, tegelijkertijd is het ook onzin om bij voorbaat te stellen Van Bommel een Sneijder opvreet. Van Bommel is geen Makelele of Essien.
Ik heb Sneijder zelden een team zien dragen zoals dat hoort bij een speler die geroemd wordt als spelmaker. Draait het elftal slecht dan zie je ook weinig van Sneijder. Dat was bij Ajax, Real Madrid en nu bij het Inter het geval. Ik vind Sneijder ook niet zo'n creatieve voetballer zoals vaak beweerd wordt, Sneijder is niet veel creatiever dan bijvoorbeeld een Stankovic.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sneijder niet creatiever dan Stankovic? Als Sneijder speelt dan wint Inter bijna altijd. Als Stankovic speelt (en Sneijder niet) dan verliest Inter vaak punten.
Dat staat er niet, er staat 'niet veel'.Peter schreef:Sneijder niet creatiever dan Stankovic? Als Sneijder speelt dan wint Inter bijna altijd. Als Stankovic speelt (en Sneijder niet) dan verliest Inter vaak punten.
Voor de rest, dat geloof ik best. Het klinkt alleen alsof het uit de Enkhuizer Almanak komt, het zegt me niet zoveel.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Lekker elftal heeft Stuttgart. Zijn een stuk beter dan HSV.
Het wachten is op de entree van Van Nistelrode.
Het wachten is op de entree van Van Nistelrode.
-
-
Hahahahah.. Tweede goal Nistelrode in amper 2 minuten!!
HSV 1-3 voor.
HSV 1-3 voor.
Whitey on the moon.
De minuut van Ruud.
Knap, dat wel.

Knap, dat wel.
Dit was ook mijn reactie. Gewoon lachen! En gisteren met Klaas ook!! Kwaliteit!!!!!GangstaRiB schreef:Hahaha Nistelrode doet het!
IK GELOOF!!!!!!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het doet mij toch wel een beetje pijn dat Hertha onderaan staat. Ik ben daar wel eens wezen kijken toen ik in Berlijn woonde. Mooie club. Sowieso hoort Berlijn natuurlijk een club in de Bundesliga te hebben.
-
- AT Toto winner 15/16
Hertha blijft er wel in, Hannover gaan ze sowiezo nog wel voorbij want die verliezen alles na de dood van Enke. Het verschil met Nurnberg is maar 4 punten.
Bayern op 1-1 blijven steken tegen Nürnberg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Louis is het niet helemaal eens met de analyse van een journalist. 

Nil volentibus arduum
Wat een lamlul zeg... Die man zegt niks verkeerds. Die idioot moeten ze opsluiten
IK GELOOF!!!!!!
Louis was gewoon een beetje pissig over de uitslag. Dan kan hij kritische vragen vaak niet zo goed aan (onterecht of niet).
Ik denk niet dat die reporter er een nacht minder om slaapt. Die heeft zijn mooie stukje televisie gemaakt.
Ik denk niet dat die reporter er een nacht minder om slaapt. Die heeft zijn mooie stukje televisie gemaakt.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Klopt. Maar als je zo reageert ben je goed op weg een ticket te verdienen voor het gekkenhuis... Dwaas die man.
IK GELOOF!!!!!!
Bild herstelt Van Gaal-blunder
München - Het Duits boulevardblad Bild haalde zich maandag de woede van Louis van Gaal op de hals. Dit keer was het geen kritische journalist die de wind van voren kreeg, maar een slordige. Het blad ging op zoek naar eerdere gevolgen van het opvliegende karakter van Van Gaal. Daarbij stuitte het op een filmpje waarop de coach boos wegliep bij een uitzending van Sport 1. Met een grote foto en een grote kop werd het voorval gemeld. Het was Bild ontgaan dat het filmpje in scène was gezet.
Van Gaal liet daarop weten dat als het blad zijn bronnen niet eens naging, hij niet meer de behoefte had met Bild te spreken. Aangezien het boulevardblad zo bijna het huisblad is van Van Gaals Bayern, haalde de redactie bakzeil. Vandaag wordt gemeld dat er een fout is gemaakt: "Van Gaal is soms ook boos voor de lol."
Blij met de punten ...
Van Gaal: "Ik heb de Bundesliga onderschat"
Na een moeizaam begin presteert Bayern München momenteel uitstekend. De ploeg van trainer Louis van Gaal ligt op titelkoers, maar werkt voor dat doel nog wel elf finales af.
Zondag vindt de eerste plaats als het Hamburger SV van onder meer Joris Mathijsen, Eljero Elia, Romeo Castelen en Ruud van Nistelrooy op bezoek komt. "In voetbal is het altijd de ene ploeg tegen de andere, maar zondag is het zeker ook een wedstrijd van de Nederlanders", zegt Van Gaal.
"Voor HSV is het een grote wedstrijd. En ze hebben een ploeg die grote wedstrijden winnen kan. Maar we moeten gewoon onze eigen weg gaan", aldus de vooruitblikkende oefenmeester tegenover Voetbal International.
De Duitse competitie is sterker dan hier wordt gedacht. "De Bundesliga wordt in Nederland onderschat. Ik moet zeggen dat het bij mij ook zo ging", erkent Van Gaal, die zondag kan beschikken over zowel Arjen Robben als Franck Ribéry.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eintracht Frankfurt wint van Bayern. Schalke04 of Leverkusen kan dus dit weekend de nieuwe lijstaanvoerder worden.
Frankfurt was echt 90 minuten beter. 2 bluders van Alaba in de slotfase kostten Bayern de punten.
Had hij Alaba uitgespeeld op linksback? Het is i.i.g. geen linksback.