Vertel ?.Laudrup schreef:Schandalig hoe hard Grunn is genaaid gister. BAH.
FC Groningen 2009-2010
Re: FC Groningen 2009-2010
Blij met de punten ...
Die bal over de lijn, om te beginnen.
Je schijnt niet over scheidsrechters te mogen zeuren, maar als Groningen supporter zou ik me echt ZWAAR genaaid voelen.
Je schijnt niet over scheidsrechters te mogen zeuren, maar als Groningen supporter zou ik me echt ZWAAR genaaid voelen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
1. Bal was dik over de lijn.
2. Een duidelijke penalty die ze niet kregen
3. Een twijfelachtige penalty tegen (plus een eerste gele kaart die een rode werd)
4. Een twijfelachtige rode directe kaart van Sankoh
3. Een twijfelachtige penalty tegen (plus een eerste gele kaart die een rode werd)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
die rode kaart vond ik absoluut niet twijfelachtig, gewoon een domme schop van achteren, en op een totaal onnodig tijdstip/plek op het veld. ik hoop dat ie heel lang geschorst gaat worden, wat een oetlul zeg.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Mwah, ik vond het geen rode kaart. Heel dom die overtreding, maar meer onhandig dan gemeen. Geen 'blessureovertreding" zoals die van Vd Bergh....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Mwah, die rode kaart kan ie geven.Maar Groningen streept dat toch in de volgende wedstrijden gewoon weer weg ..Peter schreef:1. Bal was dik over de lijn.

Tja, electronische hulpmiddelen.Eigenlijk zouden al die schijters van voetbalbonden dat ( minimaal ) in de eigen competities moeten invoeren .. tuurlijk, er zullen altijd twijfelgevallen overblijven, maar b.v. zo'n bal over de lijn niet ...
Blij met de punten ...
Wat is dat toch met die voetballers tegenwoordig, weer zo'n belachelijke actie, nu van Bacuna.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zo mogelijk nog erger: de reactie van Jans. Kan iemand die vent zo snel mogelijk ergens aan een baan helpen in Verwegistan?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat was er verkeerd aan de reactie van Jans?
Hij gaf toch gewoon Bacuna zelf de schuld?
Hij gaf toch gewoon Bacuna zelf de schuld?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
"Ik ben met VWO misschien wel één van de hoogst opgeleide trainers uit de competitie, maar het lijkt wel of ik het meeste domme team heb."

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Ja wat een kwal, zeg.
Theo Lucius heeft zijn been gebroken op de training in een duel met Bacuna. Hij is alweer de tweede in twee dagen, want gisteren brak Nigel de Jong het been van een Amerikaan. En Johan Derksen maar roepen dat scheidsrechters veel te snel kaarten trekken tegenwoordig. En dat er vroeger tenminste nog lekker uitgedeeld mocht worden.
Nyland heeft al aan Ajax gevraagd of ze Daley Blind nog een jaar mogen huren gezien zijn ontwikkeling. Maar met misschien het vertrek van Urby denk ik dat Ajax hem terughaalt. RVD kon daar trouwens nog niks over zeggen logisch.
- peter
Denk dat hij volgend jaar weer bij Ajax zit. Niet vanwege een vertrek van Urby, maar wel vanwege een vertrek van vdWiel.
Ach, ach... Stoere taal uitslaan als Ajax een speler Groningen wil kopen, maar wel komen bedelen of hij een speler mag huren.Toppie schreef:Nyland heeft al aan Ajax gevraagd of ze Daley Blind nog een jaar mogen huren gezien zijn ontwikkeling.

Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Laat hem nog maar een jaar extra rijpen.. wij volgende week de punten en natuurlijk een dikke huurvergoeding!