De Rik van den Boog-topic
Moderator: mods
Re: De Rik van den Boog-topic
En dan zeker met Vermeer blijven zitten? Nee, bedankt. 

Het stinkt aan alle kanten!
Nee, want als Stekelenburg vertrekt, is er dus wél geld voor een aankoop.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Misschien halen ze er dan Boulahrouz van of zo. Straks weet Raiola geen keeper, dan zitten we.Bertje schreef:Nee, want als Stekelenburg vertrekt, is er dus wél geld voor een aankoop.

Dus omdat Ogararu niet naar een Roemeense club gaat weten jullie dat hij een grootverdiener is ( +- 1.8 miljoen ), zelfde telt voor Wielaert.Dat Heerenveen zijn salaris eisen niet wil of kan voldoen houdt dus in dat Wielaert zo'n 2 miljoen per jaar in zijn zakken steekt ?.Dat zelfs een salaris van 700.000 te veel van het goede is voor deze clubs kan dus niet ( zeker in deze crisis tijden ).En hoe concreet was die belangstelling ?.Niemand die het er het fijna van weet ..Rishi schreef:Ik neem ook niet alles serieus. En je moet ook zeker niet alles geloven maar ik geloof dus best dat een Pantelic, Atouba veel verdienen. Die jongens komen van clubs waar ze makkelijk 2 tot 3 miljoen verdienden. Die gaan dan echt niet bij Ajax spelen voor 800.000 euro. Dit plus de totale omvang van het salarishuis doen mij wel vermoeden dat bovengenoemde spelers aardig wat verdienen.
Zo een Wielaert speelt bijvoorbeeld al een half jaar niet. Hij heeft een hekel aan MJ en omgekeerd hoeft MJ niks van Wielaert. Dan komen er een aantal leuke clubs en dan wilt meneer niet weg. Hetzelfde met zo een Ogararu. Die weet dat hij een Wiel nooit, en dan ook nooit uit de basis gaat spelen. Waarom zou hij dan niet naar een Roemeense topclub verhuizen?
Nogmaals.Eens dat salarissen veel te hoog zijn, eens dat men daar paal en perk aan gaat stellen.Maar, en daar ging het over, niemand weet precies wat spelers verdienen, hoe de contracten van deze spelers in elkaar zitten en ontzettend triest dat men steeds met deze namen komt .. en voor het gemak de pispaaltjes maar in een hoger salaris nivo inschatten ...
Blij met de punten ...
Spelers als Ogararu, Oleguer en Wielaert verdienen in elk geval meer dan ze elders kunnen krijgen. Dat is ernstig genoeg.
Ach dat riepen we ook over Vermaelen.Punt is dat wij niet weten wat ze nu precies verdienen en hoe het contract in elkaar zit.En ook niet weten op welk bedrag zou een transfer daar op afketsen, dat dan gebeurt.joey schreef:Spelers als Ogararu, Oleguer en Wielaert verdienen in elk geval meer dan ze elders kunnen krijgen. Dat is ernstig genoeg.
Net zoals je al zegt, misschien vinden andere clubs ze gewoon niet goed genoeg( en dat kan ik me bij bepaalde spelers best voorstellen ..
Blij met de punten ...
Wat jij wilt..
Feit is dat Ajax een salarishuis heeft van 50 miljoen maar niemand verdient 1 miljoen bij Ajax
Feit is dat Ajax een salarishuis heeft van 50 miljoen maar niemand verdient 1 miljoen bij Ajax

IK GELOOF!!!!!!
Wat denk jij, zal het maar een keertje herhalen.Feit is dat het daar niet over ging ... .. Maar afijn, spelers beschadigen, op basis van natte vingerwerk, blijft blijkbaar een sport ...Rishi schreef:Wat jij wilt..
Blij met de punten ...
Spelers beschadigen? Ik gun het iedereen hoor... Ik was misschien ook wel lekker bij Ajax gebleven als ik Wielaert was. Heerenveen is toch een eindje weg en misschien heeft hij geen zin om te reizen. Snap dat allemaal best. Denk dat iedereen dat wel snapt.
IK GELOOF!!!!!!
Daar ging het toch niet over ...Rishi schreef:Spelers beschadigen? Ik gun het iedereen hoor... Ik was misschien ook wel lekker bij Ajax gebleven als ik Wielaert was. Heerenveen is toch een eindje weg en misschien heeft hij geen zin om te reizen. Snap dat allemaal best. Denk dat iedereen dat wel snapt.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee het ging er om dat jongens als Atouba, Luque en Pantelic niet heel veel verdienen. 

Nee, het ging erom dat jij/jullie precies weten wat ze verdienen, en dat dan kunnen zien aan het salarishuis van AJAX.En dat dan ook nog eens met de natte vinger doen .. dat +- 600.000 ... en meestal kun je dat plusje weghalen .. maar enig concreet bewijs dat halen jullie uit Derksen en wat " lijstjes " op internet .. Prachtig hoor ..Peter schreef:Nee het ging er om dat jongens als Atouba, Luque en Pantelic niet heel veel verdienen.
Zit bij dat salarishuis ook wat Jol, volgens jullie, in zijn zakken zou steken ?. Of komt er dat nog bij ?.
Blij met de punten ...
- peter
Nee, hoor. Dat probeer jij er van te maken. Ik zeg alleen dat ze heel veel geld verdienen, maar dat mag ik van jou niet zeggen, want dat zou natte vinger werk zijn. Ik weet wel dat Atouba schofterig meer geld verdient dan Shakison en dat ze allebei dus niet in Ajax 1 staan.999 schreef:Nee, het ging erom dat jij/jullie precies weten wat ze verdienen, en dat dan kunnen zien aan het salarishuis van AJAX.En dat dan ook nog eens met de natte vinger doen .. dat +- 600.000 ... en dan meestal kun je dat plusje weghalen .. maar enig concreet bewijs dat halen jullie uit Derksen en wat " lijstjes " op internet .. Prachtig hoor ..Peter schreef:Nee het ging er om dat jongens als Atouba, Luque en Pantelic niet heel veel verdienen.
Tjesus, wat een draaikont ... bahPeter schreef:Nee, hoor. Dat probeer jij er van te maken. Ik zeg alleen dat ze heel veel geld verdienen, maar dat mag ik van jou niet zeggen, want dat zou natte vinger werk zijn. Ik weet wel dat Atouba schofterig meer geld verdient dan Shakison en dat ze allebei dus niet in Ajax 1 staan.999 schreef:Nee, het ging erom dat jij/jullie precies weten wat ze verdienen, en dat dan kunnen zien aan het salarishuis van AJAX.En dat dan ook nog eens met de natte vinger doen .. dat +- 600.000 ... en dan meestal kun je dat plusje weghalen .. maar enig concreet bewijs dat halen jullie uit Derksen en wat " lijstjes " op internet .. Prachtig hoor ..Peter schreef:Nee het ging er om dat jongens als Atouba, Luque en Pantelic niet heel veel verdienen.
Blij met de punten ...
- peter
Als Voetske gelijk zou hebben, dan zouden we al die jongens verschrikkelijk makkelijk kunnen slijten. Rara waarom vdHeijden, Sarpong, Donald, Blind en co wel verhuurd worden en die dure..uuh oudere spelers niet.
Sno, Bruno Silva, Zelfs Luque is verhuurd .. 

Laatst gewijzigd door 999 op ma feb 08, 2010 1:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Tsjah, je weet inderdaad niet wat elke individuele voetballer verdient, maar je kunt het best inschatten.
Uit mijn hoofd (stond in de VI aantal weken geleden) waren de salariskosten 41 miljoen per jaar.
Als er 70 contractspelers zijn dan is dat gemiddeld meer dan 500.000 per speler. Bij de 70 contractspeler zitten zo'n 30 jeugdspelers die veel minder verdienen, dan kun je wel voorstellen dat de selectie veel meer verdiend.
Uit mijn hoofd (stond in de VI aantal weken geleden) waren de salariskosten 41 miljoen per jaar.
Als er 70 contractspelers zijn dan is dat gemiddeld meer dan 500.000 per speler. Bij de 70 contractspeler zitten zo'n 30 jeugdspelers die veel minder verdienen, dan kun je wel voorstellen dat de selectie veel meer verdiend.
Sno, Bruno Silva, Zelfs Luque is verhuurd ..Peter schreef:Als Voetske gelijk zou hebben, dan zouden we al die jongens verschrikkelijk makkelijk kunnen slijten. Rara waarom vdHeijden, Sarpong, Donald, Blind en co wel verhuurd worden en die dure..uuh oudere spelers niet.
Blij met de punten ...
Sno-Engeland
Bruno naar zijn eigen continent
Luque naar zijn eigen land
tja..
Bruno naar zijn eigen continent
Luque naar zijn eigen land
tja..
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Wielaert wil nergens heen en bij Ogararu ketst het voortdurend af op geld (zal wel de reisvergoeding ofzo zijn haha). Luque is al jaren een loden last. Geen club wil hem kopen, want dan moeten ze het volledige salaris vergoeden en dat is vrij fors, natuurlijk.
Maar blijf geloven, Voetske. Het is allemaal toeval dat die jongens hun contract compleet uitdienen bij Ajax. Dat komt niet omdat de voorwaarden zo goed zijn, maar dat komt omdat Ajax zo'n verdomd mooie club is.
Maar blijf geloven, Voetske. Het is allemaal toeval dat die jongens hun contract compleet uitdienen bij Ajax. Dat komt niet omdat de voorwaarden zo goed zijn, maar dat komt omdat Ajax zo'n verdomd mooie club is.
Tja, blijkbaar tellen dus Sno, Silva en Luque niet ... want dan wordt er op eens buitenland er bij gesleept. Lachen .. Trots zal ook wel niet meetellen, want als je van AJAX naar Nec gaat dan ben je dik gelukt als voetballer.En dat die clubs van huis uit al dik onder de vergoedingen zit wat AJAX sowieso betaald ook niet .. Maar goed, daar ging het dus niet over .. ga maar lekker door met aannames van wat specifieke spelers verdienen bij AJAX, jullie favo programma komt vanavond ook weer .. wel opletten hé .. begint om half negen ..
Blij met de punten ...