Want? Pantelic staat op één lijn, hoor.Raymon schreef:Overigens was de 2-0 technisch gesproken buitenspel.
Ajax - FC Twente 07-02-2010
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Ajax - FC Twente 07-02-2010
Suk doet wel meer dingen die onmogelijk zijn.Peter schreef:Suk zit op de tribune.

-
We kunnen er uren over lullen.
Maar feit is dat het slecht is en dat er weinig zicht op verbetering is. Maar goed, op dit moment ben ik blij met 'muscle' voetbal. 0-3 op je reet krijgen, is ook zo lullig.
Maar goed...wat mij zorgen baart is dat we nu 110% geven, maar als je op 90% tegen RKC speelt, dan ga je op deze manier het schip in. Want dit Ajax kan van iedereen nog verliezen.
Maar feit is dat het slecht is en dat er weinig zicht op verbetering is. Maar goed, op dit moment ben ik blij met 'muscle' voetbal. 0-3 op je reet krijgen, is ook zo lullig.
Maar goed...wat mij zorgen baart is dat we nu 110% geven, maar als je op 90% tegen RKC speelt, dan ga je op deze manier het schip in. Want dit Ajax kan van iedereen nog verliezen.
Whitey on the moon.
Ik vind Ajax juist onrealistisch spelen met een één mans middenveld. Jol en HtC zijn jongens die de passie prediken. Dat gaat ten koste van spelen met het koppie.Jöhnk schreef:En realistisch voetbal.wimpey schreef: Deze mannen houden van wat 'mannelijk voetbal' wordt genoemd.
Na de beginfase zit Ajax er trouwens kort op, wint vrijwel alle belangrijke duels. De individuele klasse doet de rest.
Yep, Pantelic stond op één lijn met de slapende Tiendalli, geen twijfel over mogelijk.
AFCA!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het gaat om het lichaamsdeel dat kan scoren. En (ik meen) z'n rechterbeen staat net voor die van Douglas. Amper te zien hoor, maar niettemin buitenspel. Niet dat ik er over klaag overigens.Peter schreef:Want? Pantelic staat op één lijn, hoor.Raymon schreef:Overigens was de 2-0 technisch gesproken buitenspel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ben benieuwd hoe dit voetbal tegen PSV uitpakt. Die zijn defensief wel te knakken, maar zouden de kansen die Twente ktijgt wel hebben benut.Peter schreef:Ik vind dit geen toevalsvoetbal. Ajax maakt het Twente onmogelijk om op te bouwen en zet vroeg druk. Wel veel opportunisme in de aanvallen, maar dat vroeg onder druk zetten is wel degelijk doordacht.
- peter
Zal dan z'n linker moeten zijn, want hij zal niet met de rug naar de goal staan.
Boschker vs. Vertonghen vond ik trouwens op z'n minst geel. Babovic kreeg hier rood voor. 

Bij Vitesse-PSV miste PSV anders ook een paar grote kansen hoor.wimpey schreef:Ben benieuwd hoe dit voetbal tegen PSV uitpakt. Die zijn defensief wel te knakken, maar zouden de kansen die Twente ktijgt wel hebben benut.Peter schreef:Ik vind dit geen toevalsvoetbal. Ajax maakt het Twente onmogelijk om op te bouwen en zet vroeg druk. Wel veel opportunisme in de aanvallen, maar dat vroeg onder druk zetten is wel degelijk doordacht.
Ben het met je eens hoor, maar de analisten vinden dit voetbal reuze realistisch.wimpey schreef:Ik vind Ajax juist onrealistisch spelen met een één mans middenveld. Jol en HtC zijn jongens die de passie prediken. Dat gaat ten koste van spelen met het koppie.
Ajax zet Twente goed vast, maar dat voetbal is niet 90 minuten vol te houden.
-
Wat zwetst die Koe over Suarez? 'Je weet dat Suarez gemakkelijk valt, dus moet je de verdediger beschermen'. Bweh. 
Leuk, die Kees van Wonderen. 'Het kan aan ons liggen maar het kan ook aan hun liggen'.

Leuk, die Kees van Wonderen. 'Het kan aan ons liggen maar het kan ook aan hun liggen'.

Laatst gewijzigd door joey op zo feb 07, 2010 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Hoeft ook niet. Als je dan maar zorgt dat je 3-0 voor staat.Jöhnk schreef:Ben het met je eens hoor, maar de analisten vinden dit voetbal reuze realistisch.wimpey schreef:Ik vind Ajax juist onrealistisch spelen met een één mans middenveld. Jol en HtC zijn jongens die de passie prediken. Dat gaat ten koste van spelen met het koppie.
Ajax zet Twente goed vast, maar dat voetbal is niet 90 minuten vol te houden.
-
- AT Toto winner 10/11
Heeft er zich zo´n situatie voorgedaan vandaag? Heb hier slecht beeld...joey schreef:Wat zwetst die Koe over Suarez? 'Je weet dat Suarez gemakkelijk valt, dus moet je de verdediger beschermen'. Bweh.

Zag ik daar nou een tattoo van een fust bier op de arm van Janssen?
Oleguer in de bocht....
Ajax begint heel slecht.
Ajax begint heel slecht.
-
Lahm is veeeel beter, hoor.
Het is ploeteren geblazen. Met Ajax heeft het weinig te maken.
Ajax nodigt Twente uit. Let op waar Urby is. Niet bij Stam i.i.g.
-
joey schreef:Lahm is veeeel beter, hoor.
DUUUHHHH
Maar goed, Twente dringt aan. Ajax zet geen druk meer naar voren.
Whitey on the moon.
Ajax gaat nu op de counter spelen, maar staat niet goed.
-
Als het 2-1 wordt, is het binnen no time 2-2. Ajax staat echt te kutten.
Whitey on the moon.
Twente als ploeg beter. Ajax doet maar wat. Harken, schrapen, een systeem zit er niet in.joey schreef:Ajax gaat nu op de counter spelen, maar staat niet goed.