Moderator: mods
Ja, echt een elftal van Martin Jol.GangstaRiB schreef:Ajax is slecht, maar wel fel.
Dat boeit wél, Peter!Peter schreef: Opportunisme ten top, maar dat boeit geen fuck!
Ach.. volgend seizoen heb ik er as een oordeel over.joey schreef:Ja, echt een elftal van Martin Jol.GangstaRiB schreef:Ajax is slecht, maar wel fel.
En ook al niet op spelhervattingen.joey schreef:In een zeer laag tempo, Willem. Lindgren is een spelvertrager.
Zou er wel op positiespel getraind worden? Ik zie het er niet aan af.
Suk erin kan dus niet...Ronald! schreef:Zometeen 3-0, en dan nog 20 minuten voor Suk en Lodeiro. Gewoon omdat het kan.
De tussenstand geeft een vertekend beeld, vind ik. Want Twente had natuurlijk moeten scoren.Wouter schreef:Het is blijkbaar wel effectief...
De aanpak van HtC ook. Bluf, rennen, opportunisme. Tactiek, opbouw zijn zaken die dat soort trainers doodzwijgen. Deze mannen houden van wat 'mannelijk voetbal' wordt genoemd: de duels opzoeken, meters maken.joey schreef: Ja, echt een elftal van Martin Jol.
En realistisch voetbal.wimpey schreef: Deze mannen houden van wat 'mannelijk voetbal' wordt genoemd.
Euh, nee?Raymon schreef:Overigens was de 2-0 technisch gesproken buitenspel.