Umh, Kennedy zit de meeste tijd op de reserve bank ...sander schreef:Hoop dat hij de plek in de selectie inneemt van Kennedy.Rishi schreef:Als Lodeiro zijn jetlag van Schiphol tot aan het Museumplein heeft uitgeslapen kan hij zondag tegen Twente debuteren! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
Ajax - FC Twente 07-02-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Twente 07-02-2010
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
....en speelt zelden linkshalf of op 10.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Enoh is er zondag niet bij (hamstring en lies). Bron: Telesport.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Die zullen we niet missen.... Wat mij betreft worden De Zeeuw, Eriksen en De Jong opgesteld. Lodeiro alleen in laten vallen als de stand het toe laat. Lindgren was tegen Feyenoord en Roda JC totaal niet overtuigend, die mag van mij bankzitten.
Ajax!
Lindgren was tegen Feyenoord en Roda Jc gewoon een stabiele factor hoor !!
Blij met de punten ...
Heeft dit jaar alleen maar voldoendes gehaald, volgens mij.999 schreef:Lindgren was tegen Feyenoord en Roda Jc gewoon een stabiele factor hoor !!
Denk dat het Gabri met De Zeeuw wordt. Kijken of Lodeiro kan beginnen. De Jong moet uitkijken naar een andere club, neem ik aan. Loopt vooral in de weg.
Jol heeft al eerder aangegeven dat Gabri en De Zeeuw te veel van hetzelfde is. Het lijkt me dat Lindgren gewoon start.
Lodeiro zie ik niet starten, maar hij zal ongetwijfeld in de selectie zitten. Hopelijk gaat dit niet ten koste van Eriksen.
Lodeiro zie ik niet starten, maar hij zal ongetwijfeld in de selectie zitten. Hopelijk gaat dit niet ten koste van Eriksen.
Pantelic stond er toch ook heel snel in? En die was niet eens fit (of goed, for that matter).
Na ruim 5(??) (nog in de tijd van ajaxmania) jaar meelezen toch maar besloten om me ook eens wat actiever op te gaan stellen.
Ik verwacht dat Jol weer kiest voor de middenveld variant De Zeeuw - Lindgren - De Jong en Emanuelson hangend op links laat spelen, aangezien hij tegen sterke tegenstanders nooit veel risico neemt. En ik Anita tegen een buitenspeler sterker acht dan Emanuelson. Hoewel ik hier dus niet zeg dat ik in Anita veel vertrouwen heb als back.
Verder komt het mij niet slecht uit dat Enoh er niet bij is, aangezien ik Lindgren in balbezit veel meer toe vind voegen en je ook niet constant met samengeknepen billen zit wanneer Enoh zijn eerste en/of tweede gele kaart gaat pakken.
Ik verwacht dat Jol weer kiest voor de middenveld variant De Zeeuw - Lindgren - De Jong en Emanuelson hangend op links laat spelen, aangezien hij tegen sterke tegenstanders nooit veel risico neemt. En ik Anita tegen een buitenspeler sterker acht dan Emanuelson. Hoewel ik hier dus niet zeg dat ik in Anita veel vertrouwen heb als back.
Verder komt het mij niet slecht uit dat Enoh er niet bij is, aangezien ik Lindgren in balbezit veel meer toe vind voegen en je ook niet constant met samengeknepen billen zit wanneer Enoh zijn eerste en/of tweede gele kaart gaat pakken.
Is 1995 echt zolang geleden??
Welkom Rijkaard, een beetje routine is altijd welkom. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Welkom Rijkaard!
Ik zie zondag graag een middenveld met wat body; doe mij maar Lindgren, De Zeeuw en Gabri. En Urby (bij gebrek aan beter) linksback. En hopen dat Oleguer de redelijke uitvoering tegen Roda kan opvolgen met een goede tegen Twente.

Ik zie zondag graag een middenveld met wat body; doe mij maar Lindgren, De Zeeuw en Gabri. En Urby (bij gebrek aan beter) linksback. En hopen dat Oleguer de redelijke uitvoering tegen Roda kan opvolgen met een goede tegen Twente.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Eerlijk gezegd zie ik het Olequer ook wel gewoon goed doen tegen Nkufo. Een sterk aanspeelpunt ligt Olequer over het algemeen toch beter dan een kleine wendbare spits. En ik ga een heel eind met je mee dat ik wat body op het middenveld prettig vind tegen Twente. Maar bovengenoemde opstelling is ook niet mijn keuze, maar ik verwacht dat Jol daar voor kiest. Hoewel het mij wel zou kunnen bekoren als hij voor De zeeuw - Lindgren en Eriksen durft te kiezen. Desnoods dan maar Urby linksbuiten om het middenveld te ondersteunen.
Maar het is toch van de gekke als Twente in de Arena wel met 3 spitsen en een echte 10 (Perez) gaat spelen en Ajax met 3 verdedigende middenvelders?
Maar het is toch van de gekke als Twente in de Arena wel met 3 spitsen en een echte 10 (Perez) gaat spelen en Ajax met 3 verdedigende middenvelders?
Is 1995 echt zolang geleden??
Zodat Ajax ongeveer net zoveel kansen kan creëren als in Enschede?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Welkom Rijkaard!![]()
- Ajaciedjuh
---------------- Stekelenburg
- VD Wiel - Oleguer - Vertonghen - Anita
----------------- Lindgren
- De Zeeuw ---------------------- Urby
--------------Lodeiro / Eriksen
------------Suarez
----------------------Pantelic
Dit lijkt me een prima opstelling tegen Twente. Urby naar het middenveld vanwege zijn dynamiek, waardoor Lodeiro of Eriksen zich met aanvallende zaken bezig kunnen houden. Anita kan zich vastbijten in Ruiz. VD Wiel op Stoch (speelde hem in Enschede ook helemaal uit de wedstrijd).
Laat Suarez maar lekker zwerven achter Pantelic. De Zeeuw/Urby mogen lekker pendelen.
- VD Wiel - Oleguer - Vertonghen - Anita
----------------- Lindgren
- De Zeeuw ---------------------- Urby
--------------Lodeiro / Eriksen
------------Suarez
----------------------Pantelic
Dit lijkt me een prima opstelling tegen Twente. Urby naar het middenveld vanwege zijn dynamiek, waardoor Lodeiro of Eriksen zich met aanvallende zaken bezig kunnen houden. Anita kan zich vastbijten in Ruiz. VD Wiel op Stoch (speelde hem in Enschede ook helemaal uit de wedstrijd).
Laat Suarez maar lekker zwerven achter Pantelic. De Zeeuw/Urby mogen lekker pendelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- martijn401
Kan ik me ook in vinden. Eventueel Urby met Anita wisselen van positie. Of de Jong of Aissati als Lodeiro nog niet wedstrijd klaar is.
Ik weet niet of 'body' op het middenveld het verschil maakt tegen een ploeg als Twente. Die zijn slim en goed genoeg om zich daar onder uit te voetballen.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Ik hoop dat jullie winnen komende zondag!
Maar Vd Wiel tegen Stoch en vooral Anita/Urby tegen Ruiz zie ik wat somber in...Ajax zal de slag op het middenveld moeten gaan winnen, zodat de aanvoer richting de aanvallers van Twente stokt. Anders gaat Ajax het heel zwaar krijgen.
Maar Vd Wiel tegen Stoch en vooral Anita/Urby tegen Ruiz zie ik wat somber in...Ajax zal de slag op het middenveld moeten gaan winnen, zodat de aanvoer richting de aanvallers van Twente stokt. Anders gaat Ajax het heel zwaar krijgen.
-
- AT Toto winner 15/16
Twente brengt maar 400 man mee.. dat is niet veel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Zeeuw, Lindgren en de Jong. Easy as that.
400 maar? Dat is wel heel erg weinig. Zeker voor een club die toch een behoorlijke aanhang heeft en het gewoon erg goed doet.
Ik heb overigens best wel zin in dit potje. Geen flauw idee waarom eerlijk gezegd want voetballend hoeven we wederom niet veel te verwachten.
Ik heb overigens best wel zin in dit potje. Geen flauw idee waarom eerlijk gezegd want voetballend hoeven we wederom niet veel te verwachten.
Nil volentibus arduum
Bron: AT5.nlAissati en Sulejmani weer niet bij selectie
Ismail Aissati en Miralem Sulejmani zitten weer niet bij de wedstrijdselectie van komende zondag tegen FC Twente. Het is, na de wedstrijden tegen Feyenoord en Roda JC, al de derde wedstrijd op rij dat beide spelers op de tribune plaats moeten nemen. Trainer Martin Jol verklaart met betrekking tot Aissati dat hij veel opties heeft op het middenveld en dus keuzes moet maken. Wat Sulejmani betreft, zegt Jol dat hij meer zelfvertrouwen moet krijgen, waarbij ook fitheid een belangrijke rol speelt.
- Daily Blind
mooi opzouten met die gasten.. elke dag 500x alle trappen op laten sprinten.