GJV bakte er helemaal niets van met deze spelers. Wat mij vooral opvalt is dat Been heeft gezorgd voor rust in de tent.
Ook slecht trouwens dat WBA hem dan kennelijk niet fatsoenlijk gekeurd heeft.Voetbalzone.nl
Mario Been staat niet te kijken van de recente uitlatingen van Roberto Di Matteo. Volgens de oefenmeester van West Bromwich Albion is kersverse aanwinst Andwelé Slory verre van fit. De Italiaan zei donderdag dat de aanvaller op dit moment niet langer dan een half uur kan spelen. "Ik wist dat Andy niet fit was en daarom speelde hij ook bijna nooit", vertelt Been aan RTV Rijnmond.
"Andy is vooral snel op de korte afstand en had geen uithoudingsvermogen", legt de oefenmeester van Feyenoord uit. "En als hij daarop trainde raakte hij geblesseerd. Als wij hem niet goed hadden begeleid had hij helemaal niet kunnen spelen. Ik wil er verder niets over kwijt. Dat is niet goed voor de carrière van Slory."
Slory heeft zijn eerste speelminuten voor WBA er reeds op zitten. De aanvaller betrad afgelopen woensdag als invaller het veld in de uitwedstrijd bij Blackpool (2-3 zege). De tweevoudig international ondertekende een contract voor anderhalf jaar. Indien WBA niet promoveert, mag de aanvaller transfervrij vertrekken.
Het was er de wedstrijd niet naar om rood te geven. Wat een hilarische uitspraak. Stel je voor dat Landzaat een kopstoot had gegeven, dan was het de wedstrijd er niet naar om rood te geven? Wat een slap gelul.Zijn trainer keek de beelden terug en sloot zich aan bij de woorden van Landzaat. "Ik had liever gezien dat de scheidsrechter kort ervoor voor een overtreding op Leroy Fer had gefloten. Dan was die rode kaart niet gevallen. Het was er ook de wedstrijd niet naar om rood te geven."
?????Marillion schreef:Voor het niveau van de competitie is het alleen maar goed als meer clubs om de prijzen kunnen strijden
Blijf het apart vinden, tegen Ajax was het niet uitverkocht.D_skilled schreef:Ik zeg verlies tegen AZ. Kuip is wel weer helemaal uitverkocht.
Ik hoop ook dat Feyenoord verliest. Al lijkt het me ook wel geing als Advocaat WEER niet wint. Win-win.D_skilled schreef:Ik zeg verlies tegen AZ. Kuip is wel weer helemaal uitverkocht.
Klopt, maar Feyenoord is nog droeviger dan droevig.GangstaRiB schreef:Yup. AZ is echt naar een droevig niveau gezakt.
Het meest droeverige is dat we er maar een paar puntjes boven staan.Jöhnk schreef:Klopt, maar Feyenoord is nog droeviger dan droevig.GangstaRiB schreef:Yup. AZ is echt naar een droevig niveau gezakt.