Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Tja, de schijnwerpers op de KNVB, dus hebben ze het toch niet aangedurft.Vraag me af hoelang ( en bij welk akkefietje ) deze voorwaardelijke straf in werking gaat treden ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Zal wel een looptijd aan vastzitten. Dus als hij binnen x tijd geschorst wordt, krijgt hij 1 wedstrijd extra aan zijn broek.999 schreef:Tja, de schijnwerpers op de KNVB, dus hebben ze het toch niet aangedurft.Vraag me af hoelang ( en bij welk akkefietje ) deze voorwaardelijke straf in werking gaat treden ..
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Uiteraard zal er een proeftijd zijn bepaald. Vermoedelijk voor een jaar? Da's dacht ik een gangbare proeftijd bij de KNVB.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Maar is die voorwaardelijke straf dan alleen van toepassing bij een vergelijkbare situatie of krijgt hij hem bij de eerste de beste schorsing alsnog? In het eerste geval kan ik er nog wel mee leven. Anders eigenlijk niet.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Bij schorsing naar aanleiding van een rode kaart krijgt ie hem dan erbij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Tja, ik vind het een belachelijk straf ( wie hem ook krijgt ), je ziet overtredingen op het veld waarvan je denkt " die moeten ze minimaal een half jaar straffen " en dat zien ze dan weer niet bij de KNVB .. Maar dit zien ze dan weer wel ..
Hoeveel wedstrijden heeft Vink gekregen ?.
Hoeveel wedstrijden heeft Vink gekregen ?.
Blij met de punten ...
Belachelijke straf. Die schuimbekkende feyenoorders langs de kant kregen wat ze verdienden.
- Ajaciedjuh

Twintig vingers in de lucht mag dat?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat juichen had ie twee eerdere competitie wedstrijden moeten doen ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Het blijkt maar weer.. AJAX is afhankelijk van Suarez, zonder Suarez zijn we nergens.
Ik wil er niet aan denken dat Suarez vanavond zijn teen kneust en een maand niet kan voetballen........
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tuurlijk wel. Argentina 1986.999 schreef:Een elftal is zal nooit afhankelijk zijn van een speler ..
Onzin, de rest stond echt niet uit hun neus te vreten.Peter schreef:Tuurlijk wel. Argentina 1986.999 schreef:Een elftal is zal nooit afhankelijk zijn van een speler ..
Blij met de punten ...
Tja, Twente en PSV spelen ook zonder Suárez, volgens mij.
- peter
Wil je beweren dat het elftal van Argentina in 1986 niet afhankelijk was van één speler? Poeh, ik dacht dat dat toch wel een algemeen geaccepteerd standpunt was.999 schreef:Onzin, de rest stond echt niet uit hun neus te vreten.Peter schreef:Tuurlijk wel. Argentina 1986.999 schreef:Een elftal is zal nooit afhankelijk zijn van een speler ..
Wat denk jij .. ik gooi er dat " Poeh, ik dacht dat dat toch wel een algemeen geaccepteerd standpunt was." in ..Peter schreef:Wil je beweren dat het elftal van Argentina in 1986 niet afhankelijk was van één speler? Poeh, ik dacht dat dat toch wel een algemeen geaccepteerd standpunt was.999 schreef:Onzin, de rest stond echt niet uit hun neus te vreten.Peter schreef:
Tuurlijk wel. Argentina 1986.
Blij met de punten ...
- peter
Yep. Ik vind het namelijk een beetje 'apart' dat je zelfs dit voorbeeld nog probeert goed te praten. Maar goed, Argentina werd dus in 1986 wereldkampioen vanwege het collectief hehe. Wissel Maradona in voor Pasculli (bankzitter in 1986) en Argentina was ook wereldkampioen geweest.
Lijkt me duidelijk dat Maradona de beslissende factor was.
Suarez is voor Ajax ontzettend belangrijk. Zonder hem blijft er in aanvallend opzicht weinig over.
Suarez is voor Ajax ontzettend belangrijk. Zonder hem blijft er in aanvallend opzicht weinig over.
Het stinkt aan alle kanten!
Dus de reddingen van een keeper heeft geen meerwaarde voor het elftal, het uit de wind houden van Maradonna ook niet, gaten trekken door andere spelers voor hem ook niet enz. enz.Maradonna is net zo afhankelijk van zijn medespelers ...Peter schreef:Yep. Ik vind het namelijk een beetje 'apart' dat je zelfs dit voorbeeld nog probeert goed te praten. Maar goed, Argentina werd dus in 1986 wereldkampioen vanwege het collectief hehe. Wissel Maradona in voor Pasculli (bankzitter in 1986) en Argentina was ook wereldkampioen geweest.
Blij met de punten ...
Ajax werd kampioen dankzij Suarez.
Oh nee, we werden geen kampioen.
Suarez is een goede speler. Geen Maradona. Ook geen Zlatan of Sneijder trouwens.

Oh nee, we werden geen kampioen.

Suarez is een goede speler. Geen Maradona. Ook geen Zlatan of Sneijder trouwens.
Geen enkele speler kan het alleen. Maar een speler kan wel net dat beetje extra geven dat een team naar een hoger niveau brengt.
Weet niet of dat zo is met Suarez. Uiteindelijk is hij geen Maradona.
Weet niet of dat zo is met Suarez. Uiteindelijk is hij geen Maradona.
Wie weet waren we zonder KJH en/of Suarez wel drie keer achter elkaar kampioen geworden ..
Blij met de punten ...
Dat denk ik toch niet, hoor. Die jongens hebben er aardig wat ingeschopt. Wie had dat anders moeten doen?
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, als Suarez niet in vorm is of niet meedoet is er niemand anders die opstaat en het wel ff doet.. Suarez moet er zelfs nog inkomen om de boel te redden tegen fuckin AGOVV of Dordt.