"Panty"???Toppie schreef:Dat is toch Schandalig dat een Koreaan de invaller is voor Panty. Dan is de kwaliteit van deze selectie toch gewoon Suck zoek.

Moderator: mods
"Panty"???Toppie schreef:Dat is toch Schandalig dat een Koreaan de invaller is voor Panty. Dan is de kwaliteit van deze selectie toch gewoon Suck zoek.
Misschien moet hij maar even een vakantie nemen. Zo'n Africa cup is toch niet niks.Jöhnk schreef:Is dat contract van Enoh eigenlijk al verlengd? Ik begin te twijfelen of dat wel moet. Hij was weer dramatisch vandaag.
Precies zoals ik eerder al aangaf, deze scheidsrechter hadden ze deze wedstrijd nooit mogen laten fluiten ..Feest schreef:Waar is die Voetske nou?
Afijn, eerste twintig minuten stonden er weer een heel hoop te dromen.Enoh die zijn man steeds liet lopen, tweede helft was beter en Suarez had natuurlijk geel moeten krijgen voor zijn swalbe .. maar voor de rest deze wedstrijd maar vlug vergeten, al denkt Harm van Veldhoven daar natuurlijk anders over ..999 schreef:Dat is onzin.Het werkt naar beide kanten toe.Op het moment dat Roda Jc zodadelijk benadeeld wordt gaat men roepen dat Nijhuis voor zo'n krantenartikel gevoelig is ( zelfs al is dat niet )
999 schreef:AJAX maakt minimaal vier goals ...
Weet je wat het is, het is niet alleen Enoh, zeker 45% van de selectie hoort eigenlijk op amateurbasis te spelen. Enoh net als Urby een prestatiecontract aanbieden of van de zomer verkopen. Het is niet anders. Op het moment dat de tempo omhoog gaat, zijn Enoh, Urby en ook Rommeldahl de eerste die afhaken. VD Wiel moet eens ook goed in de spiegel kijken, hij loopt nog altijd als een A-junior te voetballen.Jöhnk schreef:Is dat contract van Enoh eigenlijk al verlengd? Ik begin te twijfelen of dat wel moet. Hij was weer dramatisch vandaag.
Maar die hulp kwam goed van pas, begrijp ik. Want Ajax speelde weer... tja...LucaS schreef:Ajax had ook zonder hulp wel gewonnen
Niet dat het een beste wedstrijd was, maar jij hoort ook alleen maar wat je wil horen.joey schreef:Maar die hulp kwam goed van pas, begrijp ik. Want Ajax speelde weer... tja...LucaS schreef:Ajax had ook zonder hulp wel gewonnen
Jol zal tevreden zijn.
Ik heb er niets van gezien. Zelfs geen samenvatting. Dus ik heb het van jullie, hoor.
Mooi ,,Thijs schreef:Ah, de reacties online:
http://www.youtube.com/watch?v=UN2dmFuB ... r_embedded
Vanaf 1:30 onze nieuwe cultheld. Zijn invalbeurt is één van de grappigste/mooie Ajax-momenten die ik de laatste paar jaar heb meegemaakt.
Thijs schreef:twee terechte pingels
Amen. Neem dan Urby of dat schaap... :)Ajaciedjuh schreef:Wat een overgedreven gedoe t.a.v. Enoh. Hebben we weer een nieuw pispaaltje nodig!?
Enoh is de laatste wedstrijden zeker niet in zijn beste vorm, maar hij moet zich gewoon beperken tot zijn kwaliteiten: ballen afpakken en druk zetten, daarna snel de bal inleveren (en niet het spel gaan verdelen). Enoh heeft behalve zijn fysieke kwaliteiten ook een groot voordeel t.a.v. 'andere' in de selectie: dynamisch en snelheid. Hij is zeer zeker een zeer bruikbare speler voor Ajax (zit momenteel alleen in een mindere fase).
Enoh vooral meteen afschrijven inderdaad. Dan houden we helemaal niemand meer over. De Jong vind ik 3x niks, maar de tweede helft was voor zijn doen bovengemiddeld goed.Rishi schreef:Enoh lekker laten gaan. Drama. Begin me steeds meer te irriteren aan die vent. En die Siem de Jong moet ook optieften hoor. Wat een drama als nummer 10.
Eriksen had ik na NAC sowieso niet meer uit de basis gehaald de rest van het seizoen. Hij kan alleen maar beter worden en kampioen (en tweede) worden we toch al niet. Wat betreft die vijf minuten van Eriksen: laatste vijf minuten, lekker fit, tegen 10 man van Roda. Dat is natuurlijk wel wat makkelijker.Rishi schreef:Voor zijn doen ja... Eriksen liet in die 5 minuten zien over veel meer drive, snelheid en techniek te beschikken. Lekker die jongen laten starten. Dan hoeft Demy zich ook niet te bemoeien met iedere aanval.
Enoh leert het gewoon niet. Is ook een gevaar voor de ploeg met zijn gevaarlijke spel (rode kaarten, gaten op het middenveld). Lindgren speelt veel beter vanuit zijn positie en gewoon zekerder.
Gisteren heb ik Urby als linksback trouwens opgegeven. Ik had de hoop dat die jongen het misschien zou leren maar helaas... Lekker linksbuiten/linkshalf laten spelen. Want voetballen kan hij zeker.
En Pantelic dan........ ga er niet eens meer over beginnen..
Beetje makkelijk vind je niet?goodfella schreef:Zo worden er 2 punten gejat en zo krijg je 2 punten. Heeft onze calimero Toppie nog wat te melden over de schijts?
www.eredivisie.nl En dan het tabje 'Videos'. Daar kun je van alle speelrondes van het seizoen nog alle samenvattingen vinden. Ideaal!Mr. Ajax schreef:Waar kan ik een samenvatting vinden?
Ach, welke club in Nederland heeft er een betere selectie? In de eredivisie lopen maar een paar echt goede voetballers rond. Het gros is hooguit middelmaat.LucaS schreef:Als ik zie wat voor brandhout Ajax heeft, op Suarez, Eriksen en Zoek na, dan is het een wonder dat we derde staan.