Ben benieuwd wie er vanavond nog afvalt.
Moderator: mods
Gefrusteerd, schei toch uit met je gezeik.Bepaalde personen schelden hier vrolijk op los, anderen verbasteren namen in bijna elke posting .. en dan komt Duke met zijn vingertje effe wijzen .. omdat ik ie schrijf ( wat ik in bujna 99,9% altijd weer herstel ) ..Rishi schreef:Dat zijn bijnamen. En je hoeft niet zo gefrustreerd te doen joh!
Lekker flauw. Is wel 3 Arena's en ik weet niet of hij dat nog op zijn pas heeft staan. Dat opladen voor een wedstrijd Is niet z'n sterkste punt namelijk.Feest schreef:Micky niet. Die neemt nog een broodje Unox op de tribune...Peter schreef: Ben benieuwd wie er vanavond nog afvalt.
Hee Steef hoeist met Mickey zijn kraakbeen ?.Feest schreef:Zouden ze het verkeerd begrepen hebben?
Pass-en trapoefeningen?
Ik vraag alleen of je weet hoe je z'n naam schrijft: m.a.w. doe je het expres of weet je het niet? Maar ik ben blij dat het geholpen heeft.999 schreef:Prachtig, waar zijn jullie als b.v. Jol allerlei namen naar z'n hoofd krijgt geslingerd .. ?.Duke schreef:Schrijf z'n naam dan goed. 'T is wel een Ajacied.999 schreef:Ik hou niet van dat " Je weet toch dat de .. " ..
Tja, doe dat dan maar bij een ander, kan er zo wel een paar voor je opnoemen ..Duke schreef:
Ik vraag alleen of je weet hoe je z'n naam schrijft: m.a.w. doe je het expres of weet je het niet? Maar ik ben blij dat het geholpen heeft.
Jaja.. we weten nu wel dat je je niet meer druk maakt....Kowalczyk schreef:Wordt een leuke avond.
Om 18:30 uur een happie eten met mijn vrienden. Om 22:00 uur nog even een paar biertjes doen met mijn vrienden. Daar tussenin lekker ouwehoeren in de ArenA met mijn vrienden.
K.
Laat hem maar weer als een kip zonder kop rondlopen op het veld. Ben er klaar mee. Na een half jaar compleet genegeerd te zijn mocht Lindgren 4 wedstrijden in de basis starten, en werd hem een transfer tegengehouden. Nu komt Enoh terug uit Afrika, en Lindgren is meteen z'n plek weer kwijt. Wat een beleid zeg. Begin echt schijtziek te worden hiervan.D_skilled schreef:Omdat Jol Enoh alleen als echte controleur ziet.
Wat heeft Enoh het toch ineens gedaan zeg op dit forum. Ongelofelijk...Laudrup schreef:Laat hem maar weer als een kip zonder kop rondlopen op het veld. Ben er klaar mee.D_skilled schreef:Omdat Jol Enoh alleen als echte controleur ziet.
Ik ben gewoon niet kapot van Enoh, mag dat?T82 schreef:Wat heeft Enoh het toch ineens gedaan zeg op dit forum. Ongelofelijk...Laudrup schreef:Laat hem maar weer als een kip zonder kop rondlopen op het veld. Ben er klaar mee.D_skilled schreef:Omdat Jol Enoh alleen als echte controleur ziet.