Ajax-Roda JC 3-2-2010
Moderator: mods
Re: Ajax-Roda JC 3-2-2010
De Jong vind ik meer een invaller zijn handelings snelheid is erg traag maar heeft wel aanvallende impulsen maar net zoals Aisatti een slecht schot. Doe maar dan gewoon het middenveld van Zondag tegen Pieter Vink uuhh ik bedoel Feienooit 

- Jinne
- Site Admin
Precies! Ik voorzie net als tegen NEC weer een goal van Siem vanavond. Hopelijk nu niet met de kop, anders blijft dat slechte schot maar aan hem kleven.Peter schreef:De Jong genoeg kansen gehad? Even los van het feit of je hem slecht of goed vindt, maar hij heeft natuurlijk amper een kans gehad. Aissati heeft wekenlang aan mogen rommelen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De Jong heeft nooit bewezen iets extra's te kunnen brengen. Aissati heeft zelfs meer laten zien.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind ik dus niet. Aissati heeft de afgelopen maanden kans op kans gekregen en liet niets zien. Terecht dat Jol hem nu passeert en de Jong wel gewoon meeneemt.
Laatste weken is Aissati inderdaad zwaar kut en terecht ook dat De Jong meegaat. Die bikkelde wel aardig tegen AZ maar is geen nummer 10. Niet van het niveau dat Ajax nastreeft. Zou hem wel eens in een controlerende rol willen zien met wat aanvallende impulsen. Soort van Demy.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Klopt. Met Lodeiro erbij is er geen ruimte voor de Jong. Hoogstens op de bank, maar ook dat is nog geen uitgemaakte zaak.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik moet nog zien of die Lodeiro zomaar een basisplaats heeft.. Jol heeft hem volgens mij nooit zelf zien spelen.. heb niet echt het idee dat het nou een aankoop is die Jol per se wou.
Als je het over kansen hebt dan heeft Aissati natuurlijk meer kansen gekregen dan de Jong. Aissati heeft een paar wedstrijden achtereenvolgens mogen aanklooien. De Jong moest zich bewijzen in invalbeurten en nietszeggende wedstrijden. Aissati lijkt me iemand met weinig zelfkritiek, want anders had hij de afgelopen jaren wel in de krachthonk gezeten om iets aan z'n fysiek te doen.
Ik denk dus wel dat die Lodeiro een basisplaats heeft. Suarez is helemaal gek van hem dus dat zit wel goed.
En Aissati heeft ook maar laten zien in het verleden en daarom meer kansen gekregen. Die jongen kan gewoon goed voetballen maar Jol is hem nu zat. Vind het best logisch allemaal..
En Aissati heeft ook maar laten zien in het verleden en daarom meer kansen gekregen. Die jongen kan gewoon goed voetballen maar Jol is hem nu zat. Vind het best logisch allemaal..
IK GELOOF!!!!!!
Jol heeft Aissati (nog) niet afgeschreven. Hij vraagt hem om anders te spelen. Meer rendement uit z'n spel te halen in de vorm van doelpunten, assists, acties maken rond de zestien, steekpass etc. Vrij zware eisen als je al je hele leven op een ander manier hebt gespeeld. Zelfde verhaal als bij El Ahmadi.
Dat gaat wel een heel moeilijk verhaal worden want Aissati beschikt gewoon niet over die kwaliteiten. Daar kun je misschien een klein beetje aan werken maar je maakt er geen sterk punt van. Aissati moet je gebruiken op een manier zodat hij kan doen waar hij wél goed in is. Als daarvoor geen ruimte is in het elftal dan ziet het er niet zo goed voor hem uit.
De Jong heeft als voordeel dat hij wat makkelijker een doelpunt maakt. Gezien het gebrek aan scorend vermogen vanuit de 2e lijn is dat wel een kwaliteit waarmee hij zich op het moment kan onderscheiden.
De Jong heeft als voordeel dat hij wat makkelijker een doelpunt maakt. Gezien het gebrek aan scorend vermogen vanuit de 2e lijn is dat wel een kwaliteit waarmee hij zich op het moment kan onderscheiden.
Nil volentibus arduum
- SylvievdVaart
Ik denk altijd dat Bertje op De Jong lijkt.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Net zo lelijk ?.SylvievdVaart schreef:Ik denk altijd dat Bertje op De Jong lijkt.
Blij met de punten ...
- peter
En je man op het broertje van Siem. In ieder geval qua naam dan.SylvievdVaart schreef:Ik denk altijd dat Bertje op De Jong lijkt.

Eens.Marillion schreef:Dat gaat wel een heel moeilijk verhaal worden want Aissati beschikt gewoon niet over die kwaliteiten. Daar kun je misschien een klein beetje aan werken maar je maakt er geen sterk punt van. Aissati moet je gebruiken op een manier zodat hij kan doen waar hij wél goed in is. Als daarvoor geen ruimte is in het elftal dan ziet het er niet zo goed voor hem uit.
Het stinkt aan alle kanten!
En waar is Aissati dan goed in ?.Marillion schreef:Dat gaat wel een heel moeilijk verhaal worden want Aissati beschikt gewoon niet over die kwaliteiten. Daar kun je misschien een klein beetje aan werken maar je maakt er geen sterk punt van. Aissati moet je gebruiken op een manier zodat hij kan doen waar hij wél goed in is. Als daarvoor geen ruimte is in het elftal dan ziet het er niet zo goed voor hem uit.
Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 03, 2010 3:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Je weet dat de beste jongen Aissati heet?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Pleur toch op man ..Duke schreef:Je weet dat de beste jongen Aissati heet?
Blij met de punten ...
Voetske is een beetje zenuwachtig voor vanavond. 

Ik hou niet van dat " Je weet toch dat de .. " ..
Zenuwachtig .. ik ..
Zenuwachtig .. ik ..

Blij met de punten ...
Schrijf z'n naam dan goed. 'T is wel een Ajacied.999 schreef:Ik hou niet van dat " Je weet toch dat de .. " ..
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Prachtig, waar zijn jullie als b.v. Jol allerlei namen naar z'n hoofd krijgt geslingerd .. ?.Duke schreef:Schrijf z'n naam dan goed. 'T is wel een Ajacied.999 schreef:Ik hou niet van dat " Je weet toch dat de .. " ..
Blij met de punten ...
Dat zijn bijnamen. En je hoeft niet zo gefrustreerd te doen joh!
IK GELOOF!!!!!!