Wereldkampioenschap 2010
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Wereldkampioenschap 2010
Alleen die malle Jöhnk dus. De rest zag allemaal een eitje van een poule.
Ja, maar de stelling was dat de verhalen vooral gingen dat BVM het WK niet zou halen. Dan is de vraag: waar? En vervolgens kom jij dus met een link naar een topic waarin de meerderheid dacht dat hij het....wel zou halen.Scherrer schreef:Dat heeft 'ie toch ook gehaald? En overtuigend ook.
-
- AT Toto winner 15/16
Nogmaals, wat had BvM meer moeten doen dan alle wedstrijden winnen en ongeslagen naar het WK gaan, waarvan een aantal wedstrijden gewoonweg leuk waren om te zien.
Hij heeft het prima gedaan tot nu toe, BZ.
Maar niet beter dan MVB. Sterker nog: hij doet heel veel hetzelfde. Hiddink zou ik zeker niet willen. Die haalt het WK niet eens.
Maar niet beter dan MVB. Sterker nog: hij doet heel veel hetzelfde. Hiddink zou ik zeker niet willen. Die haalt het WK niet eens.
- peter
Niets, maar laten we hem vooral even afrekenen op een eindtournooi. In een dergelijke poule komen we met Vedette-10 aan het roer ook wel tot een eindtournooi.
De eerste kraker is al klaar op de hitlijsten te bestormen:
http://www.youtube.com/watch?v=DL7cY4xEHSU
http://www.youtube.com/watch?v=DL7cY4xEHSU
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
adNoord-Korea wil Hiddink voor WK
Guus Hiddink. FOTO ANP
ROTTERDAM - Noord Korea heeft al verschillende keren geprobeerd om Guus Hiddink te verleiden als coach van de nationale ploeg op te treden bij het WK in Zuid-Afrika komende zomer. Tot nu toe hield hij steeds de boot af, maar dat kan veranderen, zo meldt de Volkskrant vandaag.
Nadat Hiddink als coach van Rusland de weg was versperd naar Zuid-Afrika, informeerde Noord-Korea voor het eerst naar die mogelijkheid. 'Maar Guus zat er op dat moment helemaal doorheen', zegt zijn zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen. 'Bovendien vond hij het niet netjes. Het was samen uit, samen thuis.'
Toen de trainer een paar weken later nogmaals werd gepolst, was de aantrekkingskracht een stuk groter. Met Zuid-Korea reikte Hiddink in 2002 tot de halve finale, toen dat land het WK mede organiseerde. Om nu met het andere Korea op hetzelfde podium te acteren, leek een droombaan.
Verraad aan het zuiden
Van Nieuwenhuizen peilde de stemming in Zuid-Korea. Zou een eventuele benoeming als verraad worden beschouwd? 'Bijna het tegendeel, de bevolking van Noord- en Zuid-Korea gunt elkaar het beste.' De landen zijn sinds 1953 wreed gescheiden.
Omdat Hiddink nog tot augustus een contract heeft met de Russische bond, houdt hij de boot af. Maar vandaag kiest de bond een nieuwe voorzitter. Dat kan veel veranderen.
Geen salaris meer betaald
De meest waarschijnlijke kandidaat, Sergej Foersenko, is gelieerd aan aardgasbedrijf Gazprom. Met zijn benoeming zou de rol van Roman Abramovitsj zijn uitgespeeld. Hij is eigenaar van Chelsea, maar betaalt ook Hiddinks salaris in Rusland. Naar verluidt is de betaling daarvan al stopgezet.
Zolang het contract met Rusland nog intact is, gaat de zaakwaarnemer nergens op in. 'Maar één ding is zeker: de voetballerij is nog niet van Guus Hiddink af. De kater is verwerkt en de strijdlust terug.' (CBR)
03/02/10 09u52
adHiddink boos op PvdA'er
Guus Hiddink is boos op PvdA-er. FOTO ANP
DEN HAAG - Guus Hiddink is boos op PvdA-kamerlid Martijn van Dam. Hij raadde de voetbalcoach namelijk af om de nationale ploeg van Noord-Korea tijdens het WK-voetbal te gaan leiden.
Hij twitterde onder meer: ,,Niet werken voor de ergste dictatuur vd wereld, Guus!''.
Dat staat in het AD.
Hiddink is niet blij met het ongevraagde advies. ,,De mannetjes van die partij moeten vooral binnen bij de warme kachel blijven zitten met dit koude weer. Ik denk dat het voor de mensen van de PvdA misschien wel heel moeilijk is zich een idee te vormen van wat er aan de hand is en al helemaal over de relatie tussen Noord- en Zuid-Korea.''
Met andere woorden: hij staat ervoor open? Verrassend.

Hehe, die kachel opmerking vind ik wel een goede!
Ordinair gesteld; MvD moet zijn bek dicht houden.
Ordinair gesteld; MvD moet zijn bek dicht houden.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Overigens wel apart:
De scheidsrechter die de handsbal van Henry over het hoofd zag tegen Ierland mag WEL (of OOK) naar Zuid-Afrika.....
De scheidsrechter die de handsbal van Henry over het hoofd zag tegen Ierland mag WEL (of OOK) naar Zuid-Afrika.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Terecht, degene die thuis zou moeten blijven is Henry ...
Blij met de punten ...
VIHiddink houdt de deur naar Zuid-Afrika open
14/02/2010 12:35
Rusland gaat verder zonder Guus Hiddink. De Nederlandse bondscoach sluit met het oog op een mogelijke WK-klus een voortijdig vertrek niet uit.
Hiddink meldde zaterdag dat zijn contract met de Russische bond niet wordt verlengd. 'We hebben de knoop nu al doorgehakt om de bond zo voldoende tijd te geven om een opvolger te vinden', zo vertelde de Achterhoeker in zijn column in De Telegraaf.
Een aantal clubs en bonden toonde al belangstelling voor Hiddink. 'Een, twee of drie hebben zich gemeld', vertelde Hiddink bij NOS Langs de Lijn. Ivoorkust zou een van de kandidaten zijn. 'Maar ik zeg niets over namen. Voorlopig zit ik nog tot het einde van mijn contract in Rusland.'
Mogelijk scheiden de wegen eerder dan de contractuele einddatum van 30 juni 2010. Een versneld afscheid biedt Hiddink een opening een WK-klus op te pakken. Hij voelde zich aanvankelijk gebonden aan Rusland, dat op het nippertje het WK misliep. 'Als ik naar WK zou gaan met ander land dan Rusland, dan zou ik me niet lekker voelen naar de selectie met wie ik heb gewerkt.'
Maar die loyaliteit is geen reden een andere WK-klus op te pikken. 'Van nu tot juli kan nog inderdaad redelijk veel gebeuren', hield Hiddink de deur open. 'We hebben nog redelijk veel tijd. Alle spelers zijn met hun clubs nog bezig tot in mei. Dus wat betreft is nog heel veel tijd en in die korte tijd kan je ook heel veel beslissen.'
Nare vent is het ook.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Schijnt naar Turkije te gaan!
En waarom vind je hem een nare vent?
En waarom vind je hem een nare vent?
IK GELOOF!!!!!!
Het begint nu wel irritant te worden Rishi, kan je eens stoppen met dat uitroeptekengebruik elke keer. Je hoeft niet zo te schreeuwen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Omdat hij een nare, rancuneuze geldwolf is? Laatst kon hij het niet laten om de ramp in Haïti te gebruiken om nog even zijn punt tegen de FIOD te maken.Rishi schreef:En waarom vind je hem een nare vent?
Dan heb ik het nog niet eens over de hype en de walm van overschatting die om hem heen hangt.
Ik ben wel benieuwd wat ie met Turkije zou kunnen maken in een groep met Duitsland (en België).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Van der Sar dus niet naar het WK. Zijn we van dat gezeur af.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Vi meldt dat Hiddink met Ivoorkust naar het WK gaat.
Ook met Ivoorkust heeft hij niks te verliezen.... Doet ie goed
IK GELOOF!!!!!!
Tsja, het is en blijft natuurlijk een smiecht.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij was toch al uitgeschakeld voor dit toernooi?
Die smiecht kan uitzoeken.Bertje schreef:Tsja, het is en blijft natuurlijk een smiecht.
Het stinkt aan alle kanten!