Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
ManU heeft z'n eigen overname betaald.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ze maken ook flinke verliezen... Of kwam dat door dat die overname dus betaald is?
IK GELOOF!!!!!!
Ze maken volgens mij verliezen doordat de eigenaren allemaal leningen aangaan met Manchester als onderpand. En volgens mij worden die leningen niet eens gebruikt voor het kopen van spelers, maar voor de eigenaren. Manchester wordt gewoon leeggezogen.
-
Arsenal - Man. Utd. 0-2, Nani en Roony. Man Utd. is veel effectiever dan Arsenal. En vooral Nani is niet af te stoppen.
Whitey on the moon.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nani speelt ook erg goed.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de counter, volgens sommige mag je zo als topclub niet scoren ... 

Blij met de punten ...
Arsenal mist een goalgetter.
En dat was de genadeklap: 0-3. Wat deden die drie spelers van Arsenal. Stormde naar voren, bal werd over ze heen gespeeld en Ji Sung Park had vrije doortocht.
Vermaelen pakt z'n goal mee.
GangstaRiB schreef:Arsenal - Man. Utd. 0-2, Nani en Roony. Man Utd. is veel effectiever dan Arsenal. En vooral Nani is niet af te stoppen.
Onzin, "effectiever" heeft een bepaalde bijklank, Manchester was gewoon beter. Arsenal heeft nauwelijks kansen gecreëerd door goed voetbal.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Een wonderschoon doelpunt van Nani, echt even de moeite waard om te zien en de goal van Rooney is ook geweldig. Die gozer kan nog snel lopen met dat lijf. Ik had nooit gedacht dat hij zo'n sensatie zou worden maar hij is echt een geweldige voetballer. Zal waarschijnlijk wel naar Madrid gaan volgend jaar.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen Rooney bij Barca hoor. Vind hem niet mooi genoeg. Letterlijk en figuurlijk niet
Laat hem lekker bij Man U blijven. Ik vond de wedstrijd trouwens leuk maar ook niet echt bijzonder qua niveau. Nani was overigens geweldig! Carrick kreeg alle ruimte om passes te geven. Zelfs Hofland had daar het spel kunnen verdelen. Zag Wenger dat niet soms?

Laat hem lekker bij Man U blijven. Ik vond de wedstrijd trouwens leuk maar ook niet echt bijzonder qua niveau. Nani was overigens geweldig! Carrick kreeg alle ruimte om passes te geven. Zelfs Hofland had daar het spel kunnen verdelen. Zag Wenger dat niet soms?
IK GELOOF!!!!!!
Op de laatste dag van de opening van de transfermarkt stikt het nog van de geruchten. Zo gaat West Ham United nog een aanvaller aan de selectie toevoegen. Robbie Keane van Tottenham Hotspur is te duur voor The Hammers, die Ahmed Mido Hossam als alternatief op het oog hebben.
'Het zou een van de opmerkelijkste transfers ooit zijn', aldus David Sullivan, mede-eigenaar van West Ham. 'Hij wil hier komen voetballen tegen een salaris van slechts duizend euro per week. Mido wil zich alsnog in Engeland bewijzen, geld speelt voor hem geen rol.' De voormalige Ajacied is momenteel door Middlesbrough verhuurd aan Zamalek in zijn vaderland Egypte.
Blij met de punten ...
Een andere naam die in verband wordt gebracht met West Ham United is Mateja Kezman. De Servische oud-PSV’er staat volgens L'Equipe ook in de belangstelling van Portsmouth. Kezman is onlangs teruggekeerd bij Paris Saint-Germain na een avontuur op huurbasis bij Zenit Sint-Petersburg.
Blij met de punten ...
Natuurlijk mag Manchester City niet ontbreken in de laatste editie van het transferdagboek van januari 2010. The Citizens gaan volgens de The Daily Mail vandaag opnieuw een bod uitbrengen op Fernando Gago. Real Madrid kan een bedrag van twintig miljoen euro tegemoet zien voor de Argentijnse middenvelder.
Blij met de punten ...
Wat een koopje, dat we die niet hebben genomen!999 schreef:Op de laatste dag van de opening van de transfermarkt stikt het nog van de geruchten. Zo gaat West Ham United nog een aanvaller aan de selectie toevoegen. Robbie Keane van Tottenham Hotspur is te duur voor The Hammers, die Ahmed Mido Hossam als alternatief op het oog hebben.
'Het zou een van de opmerkelijkste transfers ooit zijn', aldus David Sullivan, mede-eigenaar van West Ham. 'Hij wil hier komen voetballen tegen een salaris van slechts duizend euro per week. Mido wil zich alsnog in Engeland bewijzen, geld speelt voor hem geen rol.' De voormalige Ajacied is momenteel door Middlesbrough verhuurd aan Zamalek in zijn vaderland Egypte.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
En een held. Ik moet ook nog maar zien dat één van de Spaanse topclubs Man United uit de finale van de Champions League kan houden, voor mij zijn ze weer de topfavoriet.Feest schreef:Rooney is ziekelijk goed.
Ajax!
Chelsea of Barca gaat de CL winnen.Giacomo Puccini schreef:En een held. Ik moet ook nog maar zien dat één van de Spaanse topclubs Man United uit de finale van de Champions League kan houden, voor mij zijn ze weer de topfavoriet.Feest schreef:Rooney is ziekelijk goed.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Rooney is een genie. Al zal Rishi blijven beweren dat Tevez beter is.Feest schreef:Rooney speelt altijd goed.