Feyenoord - Ajax 31-01-2010
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax 31-01-2010
het is dat makaay geen snelheid heeft anders was dit een honderd procent goal!
Je bedoelt dat we van het dominante, technisch verzorgde voetbal afstappen nu? Het was al hotseknotsvoetbal.Peter schreef:2 spitsen. De rest gaat voor de hotseknotse.LucaS schreef:Goed zo Jol, nog verder achteruit
Laatst gewijzigd door ferry op zo jan 31, 2010 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij vindt dit natuurlijk flitsend he. Positiespel is geweldig voormekaar.999 schreef:Feyenoord maakt uit het niets gelijk en het gekanker begint weer bij jullie

Maakt allemaal niet uit. We maken progressie.... 

-
- AT Toto winner 10/11
Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
Ik snap niet dat we meegaan met dit vechtvoetbal... dat is dus juist niet dat we moeten doen!!
En dus gaat Feyenoord winnenScherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
15 mei 2011.
Onzin, ik kan zo al twee kans(jes ) voor Suarez noemen ..Scherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
Blij met de punten ...
- peter
Hopelijk komt Gabri er zo nog in voor Pantelic. 

Alleen als de goal weggegeven wordt.Laudrup schreef:En dus gaat Feyenoord winnenScherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Lach er maar om. Doet je dit echt niks meer ofzo?Peter schreef:Hopelijk komt Gabri er zo nog in voor Pantelic.
15 mei 2011.
Rotterdamse Held Babovic komt er in!!!!
- peter
Godver, ik zit hier vol met spanning, maar we bakken er niets van. Wij spelen hier armetierig Feyenoordvoetbal.Laudrup schreef:Lach er maar om. Doet je dit echt niks meer ofzo?Peter schreef:Hopelijk komt Gabri er zo nog in voor Pantelic.
En tuurlijk hoop ik nog op die 1-2.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wat een baggerpot!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Jol ziet het echt niet...Peter schreef:Godver, ik zit hier vol met spanning, maar we bakken er niets van. Wij spelen hier armetierig Feyenoordvoetbal.Laudrup schreef:Lach er maar om. Doet je dit echt niks meer ofzo?Peter schreef:Hopelijk komt Gabri er zo nog in voor Pantelic.
En tuurlijk hoop ik nog op die 1-2.
15 mei 2011.
Hoeveel keer heeft Cissé eigenlijk al gescoord voor Feyenoord?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik kijk zonder geluid. Misschien dat dat het verschil maakt.Scherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
Ajax heeft veel mogelijkheden op kansen. Het is niet goed, maar Feyenoord speelt dus echt als een middenmoter.
Feyenoord voor die goal anderhalve kans gehad, goed is het niet.En dan te bedenken dat jij met Aissatie in basis wilde starten, die was helemaal verzopen ..Peter schreef:Jij vindt dit natuurlijk flitsend he. Positiespel is geweldig voormekaar.999 schreef:Feyenoord maakt uit het niets gelijk en het gekanker begint weer bij jullie
Blij met de punten ...
- peter
De Jong of Eriksen.999 schreef:Feyenoord voor die goal anderhalve kans gehad, goed is het niet.En dan te bedenken dat jij met Aissatie in basis wilde starten, die was helemaal verzopen ..Peter schreef:Jij vindt dit natuurlijk flitsend he. Positiespel is geweldig voormekaar.999 schreef:Feyenoord maakt uit het niets gelijk en het gekanker begint weer bij jullie
Ajax zet aan tot vechtvoetbal, omdat we niet beter kunnen. Verzuipen? Ach, met een beetje meer rust en precisie loop je die lui er helemaal uit. Het is Ajax wat niet beter kan, namelijk.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
de 1-1 werd al weggegeven dus waarom de 2-1 niet? zitten die eikels nog in Portugal met hun gedachtes?Duke schreef:Alleen als de goal weggegeven wordt.Laudrup schreef:En dus gaat Feyenoord winnenScherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Valt wel mee dat vechtvoetbal.Maar goed, met jouw middenveld ( dat je niet zag zitten ) hadden we Feyenoord opgerold ..Peter schreef:De Jong of Eriksen.999 schreef:Feyenoord voor die goal anderhalve kans gehad, goed is het niet.En dan te bedenken dat jij met Aissatie in basis wilde starten, die was helemaal verzopen ..Peter schreef:
Jij vindt dit natuurlijk flitsend he. Positiespel is geweldig voormekaar.
Ajax zet aan tot vechtvoetbal, omdat we niet beter kunnen. Verzuipen? Ach, met een beetje meer rust en precisie loop je die lui er helemaal uit. Het is Ajax wat niet beter kan, namelijk.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Die zielige, kleuterachtige 'zonder geluid' opmerking van je laat ik maar even schieten.Jöhnk schreef:Ik kijk zonder geluid. Misschien dat dat het verschil maakt.Scherrer schreef:Haha, Voetske en Jöhnk lopen de boel voor de gek te houden. Ajax is in de tweede helft nog geen enkele keer in de aanval geweest en Feyenoord heeft 60% balbezit.
Ajax heeft veel mogelijkheden op kansen. Het is niet goed, maar Feyenoord speelt dus echt als een middenmoter.
Ajax heeft in de tweede helft werkelijk nog geen enkele keer de bal meer dan 5 keer binnen de ploeg gehouden. Laat staan dat ze eens meer dan een minuut op de Feyenoord-helft hebben gespeeld.
- peter
Jij vindt dit geen vechtvoetbal, Voets? Hoe noem je dit dan? Ik vind dit op geen enkel front goed. Niets van positiespel, niets van vernuft.