Feyenoord - Ajax 31-01-2010
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord - Ajax 31-01-2010
Ik vind het wel weer een keer tijd worden voor een 0-4 ofzo.
Jol zou als hij slim is in ieder geval twee spitsen tegenover Vlaar en Bahia moeten zetten. Forceer je ze om in de mandekking te spelen en uit te stappen naar de zijkant.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou ze juist niet tegen 2 spitsen laten spelen. Laat Pantelic maar oorlog voeren. Suarez die mag gaan zwerven en Rommedahl mag Gio gek maken en achterin houden.
IK GELOOF!!!!!!
Hoewel ik Lindgren het niet slecht vindt doen, zie ik denk ik toch liever Enoh op die plek.....verder kan ik het met de opstelling wel vinden. Jammer dat we nog steeds geen (betere) linksback hebben.De Dominee schreef:Pantelic - SuarezBenji schreef:Lijkt me juist positief voor aankomende zondag.
Urby - Lindgren - Zeeuw - Rommedahl
Anita - Vertonghen - Alderweireld - Wiel
Stekelenburg
Zo moet het lukken in De Kuip. Zeker nu Feyenoord serieus denkt dat ze goed zijn, komen er mogelijkheden voor Ajax. Suk laten invallen.
Hoe dan ook......drie punten mee naar Amsterdam zondag!!!!

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Enoh voor Anita.
Ik zou zo spelen:
Stekelenburg
Wiel Lindgren Vertonghen Urby
Enoh Zeeuw Aissati
Rommedahl Pantelic Suarez
Ik zou zo spelen:
Stekelenburg
Wiel Lindgren Vertonghen Urby
Enoh Zeeuw Aissati
Rommedahl Pantelic Suarez
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
4-4-2
Steek
Wiel - Alderweireld Vertonghen -Urby
Rommedahl- Lindgren-de Zeeuw.-Enoh
Pantelic-Suarez.
Rommedahl heeft 1 functie ervoor zorgen dat hun back niet al te vaak opkomt.
De Guzman zal wel spelen dus is voor Lindgren en flink ook.
Pantelic en Suarez moeten centraal blijven en ervoor zorgen dat ze de lange bal moeten gaan spelen.
Vergis je niet die kakkerlakken zitten op een flow na gisteren avond
Steek
Wiel - Alderweireld Vertonghen -Urby
Rommedahl- Lindgren-de Zeeuw.-Enoh
Pantelic-Suarez.
Rommedahl heeft 1 functie ervoor zorgen dat hun back niet al te vaak opkomt.
De Guzman zal wel spelen dus is voor Lindgren en flink ook.
Pantelic en Suarez moeten centraal blijven en ervoor zorgen dat ze de lange bal moeten gaan spelen.
Vergis je niet die kakkerlakken zitten op een flow na gisteren avond
Weer op zoek naar een Interim coach..
- martijn401
sportweek.nlFeyenoorder Babovic: 'Ajax heeft ons gewoon genaaid'
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 28-jan-2010 14:48
Feyenoorder Babovic: 'Ajax heeft ons gewoon genaaid' Door Sander van Hal
Stefan Babovic (23, foto) speelde pas zes keer voor Feyenoord, maar is nú al de populairste speler van zijn club. Het eigenzinnige Servische oorlogskind praat in de nieuwe Sportweek over Mike Obiku, zijn rijke vader, de geboorte van zijn zoontje, zijn toekomstplannen én haalt herinneringen op aan z’n eerste Klassieker.
Op 1 november bij Ajax (5-1), toonde Kevin Blom hem een rode kaart na een luchtduel met Jan Vertonghen. Volgens Babovic raakte hij de neus van de Belg niet opzettelijk, volgens de scheidsrechter en alles dat Ajax was wél. Gevolg was een schorsing van drie wedstrijden, die later door de tuchtcommissie werd teruggebracht naar twee duels. “Onbegrijpelijk,” vindt Babovic. “Ik blijf erbij dat het een ongeluk was. Ajax heeft ons gewoon genaaid.”
Babovic kijkt reikhalzend uit naar de volgende Klassieker, zondag in de Kuip. Dan is het wat hem betreft payback time. “De mensen van Ajax hebben er met hun verklaringen alles aan gedaan om me na die rode kaart zo lang mogelijk van het veld te houden. Vertonghen en de andere spelers maakten mij zwart. Alleen maar omdat ik een Feyenoord-speler ben. Dat vind ik heel oncollegiaal. Zondag wil ik sportieve wraak nemen. Als ik speel, komt alles wat ik in me heb eruit. Dan ga ik helemaal los.”
Als hij in de basis start krijgen we het nog moeilijk; weer tegen 10 man spelen..
Flikker op joh idioot. Je zit op de bank bij Feyenoord en je pa betaalt je salaris!
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahah, kan hier wel van genieten. Met een beetje gogme kan je die sukkel weer een rode kaart aannaaien.
Soms zou ik zo graag willen dat ik heel goed zou kunnen voetballen he. Stond ik nu al echt te popelen om die gast te pakken.
Soms zou ik zo graag willen dat ik heel goed zou kunnen voetballen he. Stond ik nu al echt te popelen om die gast te pakken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Meteen een behoorlijke (gele) overtreding op hem maken en je hebt hem in je zak...
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Inderdaad. Suarez mag hem wel doormidden schoppen van mij. Heerlijk gewoon.
IK GELOOF!!!!!!
stekel
wiel aldeweireld verthongen urby (fit?)
Gabri de zeeuw enoh
aisatti
suarez pantelic
wiel aldeweireld verthongen urby (fit?)
Gabri de zeeuw enoh
aisatti
suarez pantelic
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ach, als we deze verliezen zeggen we toch dat we deze wedstrijd niet serieus nemen.Dat we gaan voor de E.L. en de Beker .. 

Blij met de punten ...
De wedstrijd van het jaar om de derde plek we zijn in bloedvorm dus we verliezen met 2-1 

Dat verhaaltje van Babovic heb ik al een paar keer gelezen, steeds net even andere woorden, maar met dezelfde strekking. Hij is nog steeds kwaad om die terechte rode kaart.
Ze moeten die man echt een keer tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ze moeten die man echt een keer tegen zichzelf in bescherming nemen.

Is Enoh al terug ?
Wat maakt het uit mis je niks aan. Sinds zijn goeie optreden tegen FC Dordrecht is deze jongen nog steeds de zelfde eeuwig talent zonder rendement999 schreef:Hoeist met Urby ?>
Mwoah, het is geen topper en hij is niet in blakende vorm. Maar nog steeds een slok op een borrel vergeleken met Sulejmani hoor. Ik hoop dat Urby erbij is in ieder geval!
Face your fears and live your dreams, No Fear
Die zal wel niet mee doen , dus dat wijf op linksback en ik zou met Gabri de Zeeuw en Enoh op het middenveld beginnen. Maar ja onze Jol zet er waarschijnlijk een knul van 16 jaar neer. Voorin met Panty en Suarez. Ik zou voor 4-3-3 Rommeldaal op rechtsAjax: Emanuelson twijfelgeval, Enoh terug
29 januari 2010
Urby Emanuelson moet de klassieker tussen Feyenoord en Ajax mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De linkspoot heeft een enkelblessure overgehouden aan de bekerwedstrijd tegen NEC, die Ajax woensdag na verlenging met 3-2 won. Trainer Martin Jol beslist zaterdag of hij Emanuelson mee naar Rotterdam neemt.
Eyong Enoh is sowieso wel weer van de partij. Hij keerde deze week terug uit Angola, waar hij met Kameroen deelnam aan de Afrika Cup. "Enoh heeft daar een paar wedstrijden gespeeld. Maar hij is een krachtmens. Hij is er gewoon weer bij", aldus Jol, die vindt dat de druk zondag in de Kuip bij Ajax ligt. "Feyenoord heeft een goede ploeg, maar het is ook lekker voetballen als je geen derde, tweede of kampioen moet worden. We zitten met Ajax nog in de beker en spelen binnenkort tegen Juventus in de Europa League. We hebben ook iets meer punten dan het vorige seizoen."
Klote. Nog een reden om 442 te spelen, met Aissati op links en Rommedahl op rechts. De Zeeuw en Lindgren/Enoh centraal.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Giacomo Puccini
Enoh zal wel starten want Lindgren was tegen NEC al weer op zijn oude niveau. Enoh heeft normaal gesproken de felheid die je in zo'n wedstrijd tegen Feyenoord hard nodig hebt. Gabri speelt ook altijd wel goed tegen Feyenoord, maar die zal bij Jol niet zo gauw op een basisplaats hoeven rekenen.
Ajax!
Ik ben ook wel een voorstander van Enoh, maar ik ben zo bang dat ie vroeg in de eerste helft weer tegen een gele kaart aanloopt waarna je 'm moet wisselen om niet met 10 man te komen staan. Hij is zó onstuimig.