PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Nee, gelukkig niet. Ik heb nog wel getwijfeld toen ik hoorde dat er nog veel kaarten over waren, maar ik heb lekker binnen bij een paar vrienden gekeken. Ik mag natuurlijk niet ziek worden voor de bruiloft hè. 

- SylvievdVaart
Ow, ik dacht dat ik je weer gespot had 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Oh, prachtig hoor.Psv verliest bekerwedstrijden en dat komt dan omdat men zich er niet druk om maakt .. ze plannen het zelfs zo .. tja, dan snap ik niet waarom ze zich dan niet telkens in de eerste ronde laten uitschakelen ...Baseman schreef:Noem eens een jaar op van de afgelopen 10 jaar waarin PSV zich druk maakte om de beker?
Kampioen worden en de 2e ronde van de CL behalen, daar gaat het bij PSV om. Die beker interesseert bijna niemand, die is alleen leuk voor erbij. Of voor een club die anders toch niets wint, zoals Feyenoord. Of Ajax dit seizoen, gezien de achterstand.
Blij met de punten ...
Je bedoelt dat PSV voorin ook alles in de trechter ging? Normaal gezien zijn het vooral Doedel en Manolev die het veld breed houden. Niemand nam die rol over. Vooral Amrabat was niet goed.Harm schreef:Een slecht resultaat, maar ik vond het voetbal helemaal niet zo slecht. het was een beetje dezelfde makke als AZ afgelopen zondag, te veel druk naar voren waardoor er geen ruimte was voorin.
Dat zie je juist wel. Die man gaat als een zak aardappelen naar de grond. Hij werd dus niet echt getest.wat dat betreft zie je zijn leeftijd niet aan hem af.![]()
De (uitgespeelde) kansen en doelpunten-statistieken in ieder geval niet.Ik denk dat zo'n beetje alle statistieken in het voordeel van PSv waren
Ik vind je weinig kritisch. Dit was gewoon een afgang van Ajax-Anderlecht achtige proporties. Met dat verschil dat Feyenoord slechter is dan Anderlecht en PSV beter dan Ajax. Kijk, ik weet dat PSV de beker niet al te serieus neemt, dus een keer verliezen kan. Maar om er dan maar gelijk met 0-3 thuis af te gaan?
Tja, dat doen ze allemaal .. de beker niet serieus nemen als men verliest ..
Blij met de punten ...
Los van of je de beker serieus neemt of niet. Bij dit soort wedstrijden is er ook nog zoiets als prestige. Natuurlijk wil PSV niet in eigen huis van Feyenoord verliezen en al helemaal niet met 0-3.
Dat je liever de titel haalt dan de beker wint is logisch. Maar PSV had dit potje echt wel willen winnen hoor.
Dat je liever de titel haalt dan de beker wint is logisch. Maar PSV had dit potje echt wel willen winnen hoor.
Nil volentibus arduum
Tja, daar hebben wel meer Psv supporters last van.Als ze verliezen komt het omdat men de wedstrijd niet seriues neemt, slecht weer was, maar als ze winnen ligt het aan het superieure spel van het team, terwijl het bij andere club dan toch altijd ruk is en het aan de tegenstander ligt ..
Blij met de punten ...
Klopt.Harm schreef:Volgens mij was dat het jaar dat PSV al twee of drie weken klaar was en Ajax nog gewoon de nacompetitie speelde. Dat had echt te maken met het programma. PSV geloofde het wel en Ajax zat in een flow.
Al is een finale natuurlijk een ander verhaal dan een kwartfinale, een finale is belangrijker. De vergelijking van Peter gaat dus niet op.
TuurlijkJöhnk schreef:Dit was gewoon een afgang van Ajax-Anderlecht achtige proporties.

Heb je de wedstrijd wel gezien?
Dit ontkent ook niemand hierMarillion schreef:Natuurlijk wil PSV niet in eigen huis van Feyenoord verliezen en al helemaal niet met 0-3.

Maar het een probleem vinden is weer wat anders...was dit in de competitie gebeurd dan zou het een ander verhaal zijn, nu is het 'slechts' de beker. En die wordt in Eindhoven nu eenmaal niet belangrijk gevonden. Daar hoeven jullie het overigens niet mee eens te zijn, maar zo is het wel.
Even vergeten: ander verschil is dat Ajax al door was naar de volgende ronde.Jöhnk schreef:Ik vind je weinig kritisch. Dit was gewoon een afgang van Ajax-Anderlecht achtige proporties. Met dat verschil dat Feyenoord slechter is dan Anderlecht en PSV beter dan Ajax. Kijk, ik weet dat PSV de beker niet al te serieus neemt, dus een keer verliezen kan. Maar om er dan maar gelijk met 0-3 thuis af te gaan?
Bottom line is dat met 0-3 verliezen in eigen huis behoorlijk pijnlijk is.
Tuurlijk is dat pijnlijk, maar gezien de manier waarop en omdat het voor de beker was wordt er niet zo moeilijk over gedaan.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lampies hebben de Kakkerlakken op een flow gezet... Volgens mij was er hier sprake van opzet.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Dat komt erg Calimero over, maar je bedoelt het ongetwijfeld met een knipoog.
Ik denk dat PSV niet bezig is met de beker. Het gaat hen om de Eredivisie, en misschien stiekem de Europa League. Feyenoord en Ajax mogen strijden om de troostprijs....
Ik denk dat PSV niet bezig is met de beker. Het gaat hen om de Eredivisie, en misschien stiekem de Europa League. Feyenoord en Ajax mogen strijden om de troostprijs....
Ajax!
Rutten zei zelf al dat "ze niet zo scherp waren als normaal". Tja, en dat zijn profs. Daarnaast ontbraken Manolev en Dzsudzsák, en uitgerekend hun vervangers, Amrabat en Marcellis, waren gisteren de slechtste spelers op het veld.Giacomo Puccini schreef:Dat komt erg Calimero over, maar je bedoelt het ongetwijfeld met een knipoog.
- Giacomo Puccini
Toen wel ja. Hij zou eigenlijk aan een VVV moeten worden verkocht met een optie tot terugkoop.
Hij heeft ook totaal niet de wendbaarheid en snelheid om als back te spelen.
Net zoals Ajax het missen van De Zeeuw, Pantelic, etc. niet aan mag wenden voor het slechte spel, mag PSV dat ook niet. Dszudszak en Manolev zijn dit seizoen goed, maar ook met hun vervangers moet je gewoon kunnen winnen van dit Feyenoord.generaal schreef:Rutten zei zelf al dat "ze niet zo scherp waren als normaal". Tja, en dat zijn profs. Daarnaast ontbraken Manolev en Dzsudzsák, en uitgerekend hun vervangers, Amrabat en Marcellis, waren gisteren de slechtste spelers op het veld.Giacomo Puccini schreef:Dat komt erg Calimero over, maar je bedoelt het ongetwijfeld met een knipoog.
Manco laat hier wat leuke dingen zien:
http://www.youtube.com/watch?v=VQ-1_iTjpBo
Ik hoop voor jullie dat die jongen geen tweede Reis wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien moet hij dan maar voor youtube gaan voetballen.Baseman schreef:Manco laat hier wat leuke dingen zien:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV heeft het verdomd lastig.
Als PSV vandaag mocht verliezen, is ons puntenverlies nog een stuk pijnlijker.
I think I lost my fucking headache