Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
'Ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet, ik zit met de erfenis van vorige trainers, het team is nog jong, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet.'
Het stinkt aan alle kanten!
Hoe oud ben jij .. tjonge jonge ..joey schreef:'Ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet, ik zit met de erfenis van vorige trainers, het team is nog jong, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet.'
Blij met de punten ...
Jonger dan Jol, neem ik aan.999 schreef: Hoe oud ben jij .. tjonge jonge ..
Ik zal joey nog even aanvullen in Jol-mode: ik krijg dit team niet aan de praat, ik krijg dit team niet aan de praat, ik krijg dit team niet aan de praat, ik krijg dit team niet aan de praat, ik krijg dit team niet aan de praat.
Dit Ajax speelt en presteert onder Jol voor geen meter. Seizoen afmaken en lozen. En in de tussentijd zoeken naar een toptrainer.
Zoals we al jaren aan het doen zijn? No way, gewoon nog minimaal anderhalf jaar laten zitten.
- SylvievdVaart
Precies, kan Scholletje het mooi overnemen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Daily Blind
Dus nog 2,5 jaar geduld mensen voor dat we een feestje mogen bouwen. Met deze man gaat Ajax niks klaarspelen. Wat een enorm zwakke trainer. Ben erg benieuwd of de 92% nog steeds zo zeker zijn van hun stem.Neefkens schreef:Zoals we al jaren aan het doen zijn? No way, gewoon nog minimaal anderhalf jaar laten zitten.
Ach, de emotie na een waardeloze wedstrijd doet zelfs wimpey als echte Jol-adept vreemde dingen zeggen. 

Bouwen en rasopportunist Jol gaan niet samen, Neefkens. De hand op de knip houden en hopen dat Jol naar Sunderland of Blackburn kan.Neefkens schreef:Zoals we al jaren aan het doen zijn? No way, gewoon nog minimaal anderhalf jaar laten zitten.
Ajax heeft een echte voetballeraar nodig. Geen rookie, geen omhooggevallen assistentje, geen opportunist.
- SylvievdVaart
Co! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ja, zo raken we van de regen in de drup.SylvievdVaart schreef:Precies, kan Scholletje het mooi overnemen.

Hét probleem van Ajax is de opleiding. Zolang die niet verbetert, krijgt geen trainer de boel aan de praat. Je kunt nu eenmaal niet opleiden in Ajax 1.
(Het andere probleem: de verdediging, stupid. Koop nog maar lekker wat aanvallers, Jol of welke trainer er ook zit.

Is toch gewoon zo! En ondertussen contracteert die klootviool de ene na de andere speler. We moeten saneren!!!!!!!999 schreef:Hoe oud ben jij .. tjonge jonge ..joey schreef:'Ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet, ik zit met de erfenis van vorige trainers, het team is nog jong, ik mag niet kopen, het is mijn groep niet.'
Duidelijkheid, afspraken, patronen. Iets erin rammen. Zijn de spelers van PSV en Twente beter opgeleid dan die van Ajax? Zeker niet. Hét probleem bij Ajax is de gebrekkige kwaliteit van de hoofdtrainer. Al jaren.joey schreef: Hét probleem van Ajax is de opleiding. Zolang die niet verbetert, krijgt geen trainer de boel aan de praat. Je kunt nu eenmaal niet opleiden in Ajax 1.
Tja, moeilijk, Ajax kiest ook steeds de verkeerde trainer. Wij moeten iemand hebben die graag met jonge spelers werkt. En die de rust, de ervaring en de consistency heeft om dat ook te kunnen.
De vergelijking met PSV en Twente gaat niet op. Hun spelers komen overal vandaan. Bij Ajax in de selectie zitten veel spelers uit de eigen opleiding, en die hebben allerlei gebreken. Ajax zou een enorme stap voorwaarts kunnen zetten door de opleiding te verbeteren. (Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat we haast geen echt grote talenten meer opleiden.'
De vergelijking met PSV en Twente gaat niet op. Hun spelers komen overal vandaan. Bij Ajax in de selectie zitten veel spelers uit de eigen opleiding, en die hebben allerlei gebreken. Ajax zou een enorme stap voorwaarts kunnen zetten door de opleiding te verbeteren. (Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat we haast geen echt grote talenten meer opleiden.'
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX heeft op nagenoeg elke positie een international lopen.joey schreef:Tja, moeilijk, Ajax kiest ook steeds de verkeerde trainer. Wij moeten iemand hebben die graag met jonge spelers werkt.
- Daily Blind
Van wel bijna allemaal niet echt grote landen.brigade zuid schreef:AJAX heeft op nagenoeg elke positie een international lopen.joey schreef:Tja, moeilijk, Ajax kiest ook steeds de verkeerde trainer. Wij moeten iemand hebben die graag met jonge spelers werkt.
Ons Belgisch duo is gewoon niks.
Van der Wiel leeft niet voor zijn sport is een grote dagdromer.
Anita is en wordt nooit international
De Zeeuw is bankzitter bij Oranje
Rommedahl bij het beperkte Denenmarken
Aissati is zelfs niet goed genoeg voor Marroko.
Emanuelson speelt terecht al jaren niet meer in Oranje. Elke interland is er een te veel geweest.
Zo iemand als Rutten bedoel je?joey schreef:Wij moeten iemand hebben die graag met jonge spelers werkt. En die de rust, de ervaring en de consistency heeft om dat ook te kunnen.

Ik denk dat Jol Ajax nog wel aan de praat krijgt. Maar ze moeten hem gewoon een spreekverbod opleggen. Precies zoals Joey hierboven aangeeft is het nou niet zo dat hij zijn team beschermd.
IK GELOOF!!!!!!
Ik weet niet of iemand voor de wedstrijd tegen AZ bij eredivisie live het aantal spelers waarvan men af wil op een rijtje heeft gezet waar RvB bij zat. Dan zie je toch een bedrag van zo'n 50 miljoen aan spelers is gekocht maar geen een speler meer in Ajax 1 voetbalt. Dat was het aankoop beleid van HTC en MvB en daar zit Jol wel mee plus degene die wel in Ajax1 Voetballen ook niet voldoen.
Zou Rutten z'n spelers zelf de coke leveren?Baseman schreef:Zo iemand als Rutten bedoel je?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik verwacht van Jol wel dat hij spelers beter maakt. Volgens mij begint Jol pas te presteren als hij 20 nieuwe spelers heeft gehaald en er dus 11 van voldoen.Toppie schreef:Ik weet niet of iemand voor de wedstrijd tegen AZ bij eredivisie live het aantal spelers waarvan men af wil op een rijtje heeft gezet waar RvB bij zat. Dan zie je toch een bedrag van zo'n 50 miljoen aan spelers is gekocht maar geen een speler meer in Ajax 1 voetbalt. Dat was het aankoop beleid van HTC en MvB en daar zit Jol wel mee plus degene die wel in Ajax1 Voetballen ook niet voldoen.
Welke speler presteert onder Jol beter dan onder MvB? Ik zie er niet zo veel. Ik zie er wel veel die nog minder presteren dan onder MvB.
- Giacomo Puccini
Ik denk dat je je verwachtingen een beetje moet bijstellen. Het is niet reëel om wonderen te verwachten.
Ik vind dat iedereen zo'n beetje hetzelfde presteert. En dat is logisch, want ook een toptrainer maakt van een matige speler geen goede speler. Hoogstens kan een heel goed elftal de mankementen van een mindere speler een beetje maskeren.
Ik vind dat iedereen zo'n beetje hetzelfde presteert. En dat is logisch, want ook een toptrainer maakt van een matige speler geen goede speler. Hoogstens kan een heel goed elftal de mankementen van een mindere speler een beetje maskeren.
Ajax!
Hoe verklaar je het verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen bij PSV dan?Giacomo Puccini schreef:Ik vind dat iedereen zo'n beetje hetzelfde presteert. En dat is logisch, want ook een toptrainer maakt van een matige speler geen goede speler.
Daarin speelt Rutten toch een ontzettend belangrijke rol, want zo'n fantastische selectie heeft ook PSV niet. Daarbij zijn enkele spelers van PSV aantoonbaar beter gaan spelen onder Rutten.
-
PSV heeft geen fantastische selectie, maar wel een betere dat die van Ajax. PSV is uitgebalanceerder, meer 'hoger' niveau ervaring. Vorig jaar speelde PSV gewoon aantoonbaar slechter. De hele selectie kotste Stevens uit. Dit jaar speelt PSV 'normaal'.Baseman schreef:Hoe verklaar je het verschil tussen vorig seizoen en dit seizoen bij PSV dan?Giacomo Puccini schreef:Ik vind dat iedereen zo'n beetje hetzelfde presteert. En dat is logisch, want ook een toptrainer maakt van een matige speler geen goede speler.
Daarin speelt Rutten toch een ontzettend belangrijke rol, want zo'n fantastische selectie heeft ook PSV niet. Daarbij zijn enkele spelers van PSV aantoonbaar beter gaan spelen onder Rutten.
Ajax mag dan wel de naam hebben dat ze een brede selectie hebben enzo, maar als je ziet wie er allemaal inzitten....
Met hoger niveau ervaring bedoel ik overigens spelers als Ooijer, Koevermans en dat soort jongens. Die spelen jarenlang bij de top van Nederland óf zijn actief geweest in een betere competitie. Ajax moet het doen met ervaren mensen als Wielaert en Kennedy.
Whitey on the moon.
Misschien was Stevens wel heel slecht of zijn de rotte appels weg? Maar Rutten heeft zeker een bijdrage hoor.
IK GELOOF!!!!!!