Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Feest

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Feest » wo jan 20, 2010 11:07 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 20, 2010 11:08 pm

Hehe, nee... :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » wo jan 27, 2010 9:15 pm

Sulejmani is uitgespeeld bij Ajax die mag van mij de tribune gaan warm houden en het liefst nog voor 1 feb anders verhuurd worden aan z'n vriend Verbeek :1evil.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » wo jan 27, 2010 10:03 pm

Wat een verschrikking zeg, hij is nog trager en inactiever geworden.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 27, 2010 10:11 pm

Gewoon uitlenen aan een eredivisieclub, laat hem maar rustig terugkomen op niveau.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 27, 2010 10:13 pm

Moeten ze daar wel Sibon en Pranjic in de selectie hebben, anders lukt het niet. :hypocrite.gif:

Lijkt me sterk dat Mickey ooit nog zijn oude niveau gaat halen. Hij kan het niet meer, met die knie.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 2:21 am

Het probleem moet wel fysiek zijn ja, ik ga er tenminste niet van uit dat hij aan de drugs zit. Want dan zou hij af en toe nog een goed niveau kunnen halen, en Ajax zou het dan vast wel weten en minder geduld met hem hebben.

Ik ben nu ook om, het is beter om afscheid te nemen. Dit heeft geen zin meer zo.
Ajax!

Seb4
Contacteer:

Bericht door Seb4 » do jan 28, 2010 2:54 am

Sulejmani gaat letterlijk de geschiedenisboeken in als de grootste miskoop aller tijden.

Gezien de financiële situatie van het Nederlandse voetbal is het natuurlijk twijfelachtig of er de komende 15 jaar uberhaupt een Nederlandse club meer dan 17 miljoen euro neer gaat leggen voor een speler. Laat staan een speler die vervolgens volledig mislukt.

Sulejmani wordt een legendarisch begrip.

dialoog in 2060:

"Opa, waarom werd Ajax in die jaren nooit meer kampioen?"

"Dat was de tijd dat de vroegere spits Marco van Basten terug kwam als trainer. Hij kocht toen een hoop spelers die allemaal mislukten. Zo betaalde hij 17 miljoen euro voor Sulejmani. Dat is nu je zakgeld, maar dat was toen een heel hoog bedrag. Later bleek dat die Sulejmani een kapotte knie had en eigenlijk niet meer kon voetballen. Ajax zat dus met een waardeloze speler opgescheept en had geen geld meer om nieuwe spelers te halen."

"Wat een domme trainer die Van Baksen."

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 28, 2010 6:44 am

Hij zou pas een domme trainer zijn geweest als hij wist van de kapotte knie, als die al bestaat, en toch dat bedrag op tafel legde.
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 28, 2010 9:19 am

Zoals iemand anders hier ook al zei: ik had hoop op Mickey... af en toe zag je sprankjes van zijn kunnen. Maar na gisteravond denk ik dat het over en sluiten is. Hij lijkt/is bang, hij wil de bal niet hebben. Dit komt niet meer goed... Misschien is de druk te hoog, misschien is hij té ongerust over z'n fysieke gesteldheid.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 28, 2010 9:49 am

LucaS schreef:Hij zou pas een domme trainer zijn geweest als hij wist van de kapotte knie, als die al bestaat, en toch dat bedrag op tafel legde.

Nee, dat kon hij niet weten, maar hij was wel zo dom om 16 miljoen op tafel te leggen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jan 28, 2010 9:50 am

Definitief finito. Verkoop hem maar een de volgende club van HtC of nu aan Rijkaard ofzo.

De groeten ermee.Verlies accepteren en verder gaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jan 28, 2010 10:35 am

Moet je wel een gek zien te vinden die hem wil kopen.. wat zou je er nog voor kunnen krijgen eigenlijk? 3 miljoen ofzo.. of is dat te hoog ingeschat?

LucaS

Bericht door LucaS » do jan 28, 2010 10:37 am

Het verlies is te groot op dit moment om hem te laten gaan. Dan kan je beter die laatste 1-2 miljoen ook maar op het spel zetten en hopen dat hij toch zijn belofte waar gaat maken. En als er een medisch probleem is, aanpakken, al is ie een jaar uit de roulatie
I think I lost my fucking headache

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jan 28, 2010 10:37 am

Tja. Ik heb de hoop opgegeven> Maar het blijft een jonge voetballer die nog tot wasdom kan komen (over 3 jaar misschien :ajaxsmiley.gif: ).

Of we praten over 10 jaar over een in de dop gebroken talent.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 28, 2010 12:10 pm

brigade zuid schreef:Moet je wel een gek zien te vinden die hem wil kopen.. wat zou je er nog voor kunnen krijgen eigenlijk? 3 miljoen ofzo.. of is dat te hoog ingeschat?
Lijkt me wel, of ze moeten bij zijn nieuwe club hun huiswerk niet doen. Hij moet ook nog door de keuring komen trouwens.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 12:20 pm

LucaS schreef:Het verlies is te groot op dit moment om hem te laten gaan. Dan kan je beter die laatste 1-2 miljoen ook maar op het spel zetten en hopen dat hij toch zijn belofte waar gaat maken. En als er een medisch probleem is, aanpakken, al is ie een jaar uit de roulatie
Dat je niet direct 16 miljoen wil afschrijven ben ik met je eens, mede gezien de jonge leeftijd van deze jongen. Maar dan zie ik liever dat hij verhuurt wordt aan pakweg Willem II of Nac. Want in Jong Ajax is die jongen uitgeleerd en zo'n omgeving werkt alleen maar demotiverend. En iedere ton die Sulejmani na een jaar verhuur nog vertegenwoordigd is mooi meegenomen, ik verwacht er niks meer van.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 28, 2010 12:27 pm

Uitgeleerd? In deze vorm kan hij bij Jong Ajax amper meer mee. :confused.gif:

Waarom zouden die clubs hem willen huren? :confused.gif:

Het zou natuurlijk een geweldige dreun voor hem zijn als Ajax hem dumpte bij een middenmoter.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 28, 2010 12:36 pm

Die dreun zal hij mee moeten leren leven. Hij zal tenslotte toch zelf ook wel doorhebben dat hij er niks van bakt? Hij kent zijn eigen lichaam dus als er iets mis is dan voelt hij dat wel, en heeft hij die dreun al lang gekregen. Zo oogt hij ook, alsof hij met zijn ziel onder zijn arm speelt.

In de wedstrijdverslagen van Jong Ajax wordt iedere keer gedaan alsof Sulejmani de pannen van het dak speelt, daarom denk ik dat hij daar is uitgeleerd. Ik vind dat je Sulejmani niet structureel in Jong Ajax moet laten spelen, dat werkt heel demotiverend voor iemand die al bij SC Heerenveen heeft geschitterend, en door Ajax als grote aankoop is binnengehaald. Bij Nac en Willem II speelt hij tenminste nog voor volle stadions en op een veel hoger niveau, even ervan uitgaande dat hij daar wel speeltijd weet te verdienen. Wat uiteraard maar valt af te wachten, maar goed, als dat niet lukt dan is het in ieder geval duidelijk dat deze jongen nooit meer een bruikbare speler voor Ajax zal worden. Ik denk dat Nac en Willem II een speler als Sulejmani wel willen huren, dat zie ik eerder gebeuren dan dat een club hem van ons zal overnemen in ruil voor een transfersom. Geen club neemt dat risico. Desnoods vraag je maar een symbolisch bedrag als verhuurvergoeding.
Ajax!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 31, 2010 3:03 pm

Jol bekritiseert Sulejmani: ‘Hij moet een andere instelling krijgen’
Zondag, 31 januari 2010 om 14:42 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
/

Sinds het moment dat Miralem Sulejmani zijn handtekening onder een contract bij Ajax zette is er veel over de aanvaller gezegd. De Serviër, die voor een bedrag van 16,25 miljoen euro werd overgenomen van SC Heerenveen, heeft vooralsnog niet gebracht wat van hem verwacht werd. En ook trainer Martin Jol is niet tevreden over zijn pupil.

Vooral de instelling van Sulejmani is een heikel punt voor Jol, die hem daarom zondag niet opnam in zijn wedstrijdselectie voor de Klassieker tegen Feyenoord. “Hij moet gaan werken aan zijn fitheid”, aldus de oefenmeester. “Hij moet een andere instelling krijgen. Wij hopen hem de komende tijd te kunnen prikkelen.”

Naast Sulejmani kon ook Ismail Aissati zondag thuisblijven voor het treffen met Feyenoord. Het duo kreeg tijdens het bekerduel met NEC van afgelopen woensdag (3-2 winst na verlenging) de kans om zich te bewijzen, maar konden niet brengen wat van hen werd verwacht.

VZ
Ligt het aan de instelling? Tegen NEC wel inderdaad.

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo jan 31, 2010 3:21 pm

Einde oefening. Probeer hem maar te slijten, wat de gek ervoor geeft.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 01, 2010 9:50 am

Die gast is toch gewoon niet fit! Minimaal 5 kilo eraf....
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 02, 2010 1:15 pm

Extra 'traptraining' Ajacieden

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Ismail Aissati en Miralem Sulejmani werden na de training van Ajax 'getrakteerd' op wat extra oefeningen. De extra arbeid – voor het oog van de aanwezige journalisten – had symbolische waarde, want de tribuneklanten van afgelopen zondag moesten aan de slag … op de tribune.

Ismail Aissati (l) en Miralem Sulejmani. Foto: Rob de Jong Onder leiding van conditietrainer René Wormhout moesten zij sprint- en springoefeningen doen op de trappen van de ArenA.

De T.
Ben benieuwd of dit aanzet tot een verandering. Klaarblijkelijk vindt Jol het een gedragskwestie.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 02, 2010 1:31 pm

Is het ook. Sulejmani is gewoon niet fit. Ziet iedereen.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 02, 2010 1:32 pm

Het is als buitenstaander eigenlijk niet te beoordelen of iemand goed voor zijn sport leeft en fanatiek genoeg traint. Maar gevoelsmatig heb ik wel het idee dat daar een deel van zijn probleem ligt. Als je ziet hoe die jongen over het veld beweegt en dat vergelijkt met zijn Heerenveen periode dan is het verschil echt schokkend. Nu hebben we natuurlijk ook nog de 'kraakbeen' variant als mogelijke oorzaak maar dan zou je eerder verwachten dat hij voor een langere periode buiten de groep zou blijven of dat Ajax zelfs op afkeuring zou aansturen.

De rest van het seizoen maar eens stevig aanpakken en kijken of dat verandering brengt. Hij komt wat mij betreft pas weer aan speelminuten toe als hij bij Jong Ajax een aantal keren op rij kan laten zien dat hij wel fit is en een meerwaarde kan zijn. Zijn we aan het einde van het seizoen niks opgeschoten dan moeten we maar proberen om hem te verhuren of ons verlies volledig te nemen en hem proberen te verkopen. Het heeft geen zin om volgend seizoen weer aan te blijven modderen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie