Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)
Moderator: mods
Re: Ajax - NEC 27-01-2010 (KNVB-beker)
Lijfstraffen!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Jammer dat het de Jong was die de goal inkopte. Nu gaan sommige mensen weer denken dat hij goed is. Nou ja, we weten wie dit zijn . . .
- Ajaciedjuh
Als hij lef heeft, stelt hij Suarez op!Peter schreef:Ik ben benieuwd wat Jol nu gaat doen voor as zondag. Durft hij maatregelen te nemen of kan 'ie zelf ook niet beter.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja hij had naast moeten koppen, want dan hadden we gezien dat hij zo slecht was. Jammer, zeg.Kilroy schreef:Jammer dat het de Jong was die de goal inkopte. Nu gaan sommige mensen weer denken dat hij goed is. Nou ja, we weten wie dit zijn . . .
De gele kaart voor Pothuizen zegt alles. Hoe Anita zich liet piepelen door die Pothuizen...
Jol kan er he-le-maal niets van.
Jol kan er he-le-maal niets van.
- peter
Extra training inlassen, mensen slachtofferen etc. Dit was een wanprestatie van jewelste.Ajax Rules schreef:Wat voor maatregelen stel je voor?Peter schreef:Ik ben benieuwd wat Jol nu gaat doen voor as zondag. Durft hij maatregelen te nemen of kan 'ie zelf ook niet beter.
Schandalig dat jullie nog juichen bij 2-2 en 3-2 en Goodfella die Sturby kan die beter gewoon oprotten per direct die had iemand van de 4e klas amateurs nog gemaakt 

Nee hoor, dat wisten we al lang.Peter schreef:Ja hij had naast moeten koppen, want dan hadden we gezien dat hij zo slecht was. Jammer, zeg.Kilroy schreef:Jammer dat het de Jong was die de goal inkopte. Nu gaan sommige mensen weer denken dat hij goed is. Nou ja, we weten wie dit zijn . . .
Sarpong of Rommedahl. Sarpong of de Jong.
Ik weet het wel.
Ik weet het wel.
- Daily Blind
Mooi, want als hij zat weer op zijn gemiddelde niveau van de afgelopen 5 jaar te spelen. Wat een drama gozer. Had al vroegtijdig in de wedstrijd met 2 domme handsballen eraf gemoeten.Ajaciedjuh schreef:Urby zijn we kwijt as zondag.
Jol kruipt weer met het oog door de naald. Deze man kan Ajax totaal niet fatsoenlijk laten voetballen. En voor de camera straks weer heel luchtig doen dat het allemaal wel mee valt.. zondag belangrijke wedstrijd. we missen onze topscorer.. blablabla..
- peter
Vond de Jong de enige invaller die wel een voldoende haalde, maar blijkbaar mag ik dat niet zeggen haha.Kilroy schreef:Nee hoor, dat wisten we al lang.Peter schreef:Ja hij had naast moeten koppen, want dan hadden we gezien dat hij zo slecht was. Jammer, zeg.Kilroy schreef:Jammer dat het de Jong was die de goal inkopte. Nu gaan sommige mensen weer denken dat hij goed is. Nou ja, we weten wie dit zijn . . .
Sulejmani hoef je de volgende keer ook niet meer mee te nemen. Sneu, maar die jongen moet maar elders gaan voetballen.
- Daily Blind
Sarpong of urby.. Sarpong of Aissati.. Sarpong of Lindgren.. Sarpong of Sulejmani ik weet het ook wel..goodfella schreef:Sarpong of Rommedahl. Sarpong of de Jong.
Ik weet het wel.
Anita en Pantelic waren wel afschrikwekkend slecht vandaag. Laat die Serv maar heel snel opdonderen. Waardeloze voetballer.
- Daily Blind
Wanneer gaat Jantje ik sta vast beton eens leren een duel aan te gaan bij corners / vrije trappen tegen. Waardeloze verdediger!
- peter
Die goal van Vleminx kon echt niet, trouwens. Ook tegen AZ zag je dit een keer gebeuren.Zlatan Son of God schreef:Wanneer gaat Jantje ik sta vast beton eens leren een duel aan te gaan bij corners / vrije trappen tegen. Waardeloze verdediger!
- Daily Blind
Speelde idd erg zwak vandaag.. net als de rest overigens. Snapte ook totaal niet dat Suk er niet in kwam. Iemand die net terug komt van een blessure en die in de reguliere speeltijd niks kan waarmaken gaat het ook echt niet in de verlenging doen.goodfella schreef:Anita en Pantelic waren wel afschrikwekkend slecht vandaag. Laat die Serv maar heel snel opdonderen. Waardeloze voetballer.
- peter
Misschien is die Suk dan toch wel niet zo goed. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je niet mag invallen als je ziet hoe die Pantelic bezig is in de tweede helft.Zlatan Son of God schreef:Speelde idd erg zwak vandaag.. net als de rest overigens. Snapte ook totaal niet dat Suk er niet in kwam. Iemand die net terug komt van een blessure en die in de reguliere speeltijd niks kan waarmaken gaat het ook echt niet in de verlenging doen.goodfella schreef:Anita en Pantelic waren wel afschrikwekkend slecht vandaag. Laat die Serv maar heel snel opdonderen. Waardeloze voetballer.
- Daily Blind
Klopt maar ik doelde meer op de 1-2.. Die man staat in in dubbele dekking. Pantelic er voor en Vertonghen er achter.. maar Jantje doet weer eens niks.Peter schreef:Die goal van Vleminx kon echt niet, trouwens. Ook tegen AZ zag je dit een keer gebeuren.Zlatan Son of God schreef:Wanneer gaat Jantje ik sta vast beton eens leren een duel aan te gaan bij corners / vrije trappen tegen. Waardeloze verdediger!
Ik vind het ook nog steeds meer een verdedigende middenvelder dan een verdediger!Zlatan Son of God schreef:Wanneer gaat Jantje ik sta vast beton eens leren een duel aan te gaan bij corners / vrije trappen tegen. Waardeloze verdediger!
Zonder Suarez (dat wisten we al) is Ajax gewoon een ploeg die 5de of 6de zal worden aan het eind van de rit. Subploegje die de komende 3 jaar EL mag spelen.
- Daily Blind
Dan had hij Cviitanich nooit mogen verhuren of Castillion moeten selecteren. Jol doet maar wat. Er zit totaal geen beleid in. Vroegtijdige uitschakeling had hem misschien op de wip kunnen zetten. Want ik voorspel je bij deze dat we met Jol geen kampioenschap gaan behalen.Peter schreef:Misschien is die Suk dan toch wel niet zo goed. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je niet mag invallen als je ziet hoe die Pantelic bezig is in de tweede helft.Zlatan Son of God schreef:Speelde idd erg zwak vandaag.. net als de rest overigens. Snapte ook totaal niet dat Suk er niet in kwam. Iemand die net terug komt van een blessure en die in de reguliere speeltijd niks kan waarmaken gaat het ook echt niet in de verlenging doen.goodfella schreef:Anita en Pantelic waren wel afschrikwekkend slecht vandaag. Laat die Serv maar heel snel opdonderen. Waardeloze voetballer.
Laat ik het kort houden. Ik ben blij met de winst, maar er heerst bij mij berusting bij het vertoonde spel van de ploeg én bij spelers individueel. Eigenlijk al jaren, maar goed...
Ik zie deze wedstrijd als huiswerk voor de leiding van Ajax. 60% van de selectie is het shirt van Ajax simpelweg niet waard.
Ajax doet er verstandig aan om de boel te blijven saneren en daarvoor in de plaats toptalent met een goede mentaliteit te blijven kopen. We moeten financieel maar andere manieren bedenken om aan geld te komen
Jol blijf ik steunen, maar langzamerhand rijzen er bij mij ook vraagtekens aangaande zijn selectiebeleid. Spelers die structureel (vooral ook in voorgaande jaren) niet presteren, dien je z.s.m. aan de kant te schuiven...
Ik zie deze wedstrijd als huiswerk voor de leiding van Ajax. 60% van de selectie is het shirt van Ajax simpelweg niet waard.
Ajax doet er verstandig aan om de boel te blijven saneren en daarvoor in de plaats toptalent met een goede mentaliteit te blijven kopen. We moeten financieel maar andere manieren bedenken om aan geld te komen
Jol blijf ik steunen, maar langzamerhand rijzen er bij mij ook vraagtekens aangaande zijn selectiebeleid. Spelers die structureel (vooral ook in voorgaande jaren) niet presteren, dien je z.s.m. aan de kant te schuiven...
AFCA!
Ja godver met wie dan wel?
we hebben de laatste jaren de één na de ander als coach gehad en niemand heeft Ajax aan het voetballen gekregen. Je kan bijna stellen dat het niet aan de coach kan liggen.
we hebben de laatste jaren de één na de ander als coach gehad en niemand heeft Ajax aan het voetballen gekregen. Je kan bijna stellen dat het niet aan de coach kan liggen.
Jol had lekker bij HSV moeten blijven als die wist hoeveel betere voetballers zijn aangetrokken.
Tja van Nistelrooij er nu bij is ook best leuk he!Toppie schreef:Jol had lekker bij HSV moeten blijven als die wist hoeveel betere voetballers zijn aangetrokken.