Zou ook kunnen.joey schreef:Dan zou je denken dat Twente getipt was.
Niet dat ik weet.Of is er een connectie tussen Groener en Ajax/de clan van Jol?
Moderator: mods
Zou ook kunnen.joey schreef:Dan zou je denken dat Twente getipt was.
Niet dat ik weet.Of is er een connectie tussen Groener en Ajax/de clan van Jol?
Schijnt dus serieus te zijn.VI schreef: Ajax bevestigt onderhandelingen met Rudolf
27/01/2010 18:39
Gergely Rudolf heeft de eerste onderhandelingen met Ajax achter de rug, bevestigde zijn zaakwaarnemer Filipovic Vladan tegen het Hongaarse Nemzeti Sport. De 24-jarige aanvaller van Debreceni VSC is in alle posities in de voorhoede inzetbaar.
De tienvoudig international (één doelpunt) deed van zich spreken in de Champions League. Debreceni werd weliswaar puntloos laatste in een poule met Fiorentina, Olympique Lyon en Liverpool, maar Rudolf scoorde twee keer tegen de Italianen.
Debreceni heeft interesse om Rudolf te verkopen, want het contract van de aanvaller loopt komende zomer af. Nu kan de club nog 750.000 euro voor hem vragen. Ajax vertelde aan Voetbal International dat het interesse heeft om de Hongaarse aanvaller aan te trekken. De Amsterdammers lieten niet los of het ging om een directe transfer of dat de club in de zomer Rudolf wil aantrekken.
Rudolf debuteerde als professioneel voetballer bij het Franse AS Nancy, maar brak daar niet door. Hij keerde terug naar Hongarije waar hij in 46 competitiewedstrijden 22 keer doel trof. De spits was afgelopen seizoen hoofdrolspeler bij de ploeg die voor de vierde keer de Hongaarse titel won.
Transfervrij (bijna) moet niet het criterium zijn. We hebben kwaliteit nodig. Zijn scorend vermogen is goed, maar ik kan hem niet beoordelen.Jöhnk schreef:Pleitte jij niet laatst voor Stoch?
Deze jongen is aan het eind van het seizoen ook transfervrij.
Goulash ach ja na alle perikelen vandaag kunnen we nog wel ff doorkopenVI trekt bevestiging Ajax van interesse voor Rudolf in
27 januari 2010 RvN
Een uur geleden berichten we over de melding van VI.nl dat Ajax de interesse voor de Hongaarse aanvaller Gergely Rudolf heeft bevestigd. 'De Amsterdammers lieten niet los of het ging om een directe transfer of dat de club in de zomer Rudolf wil aantrekken.' aldus VI. Inmiddels heeft het blad de bewuste paragraaf uit het artikel verwijderd en wordt alleen verwezen naar de bevestiging van de zaakwaarnemer.
Ajax Netwerk
Vandaag meldden Hongaarse media dat de 24-jarige aanvaller al naar Amsterdam zou zijn afgereisd voor onderhandelingen.
Bron: Telesport.nlJol denkt dat komst Rudolf niet mogelijk is
Trainer Martin Jol verwacht niet dat Ajax zich voor het einde van de maand nog versterkt met Gergely Rudolf. De 24-jarige spits van het Hongaarse nationale elftal staat volgens zijn club Debreceni in de belangstelling van de Amsterdamse club. Ajax mag het aflopende contract voor bijna 1 miljoen euro afkopen.
„Natuurlijk weet ik om wie het gaat”, bromde Jol. „Het zou slecht zijn als ik een aanvaller van de nationale ploeg van Hongarije niet zou kennen. Dan kan ik beter ophouden. Maar er is bij ons op dit moment weinig mogelijk. Ik krijg iedere dag wel spelers aan de lijn die naar Ajax willen.”
Rudolf speelde tussen 2004 en 2007 voor het Franse AS Nancy. Hij heeft inmiddels tien interlands voor de nationale ploeg van bondscoach Erwin Koeman gespeeld. Hij maakte in die wedstrijden één doelpunt. Hii scoorde dit seizoen twee keer voor Debreceni tijdens een duel in de Champions League met Fiorentina.
Hoog tijd voor de volgende dus! Jol ten voeten uit. Een opportunist pur sang.Jöhnk schreef:Wat zit hij nou te zeiken? Er is toch net een speler gekocht?