Dat vraag ik me dus af. Vorige week boden ze volgens de media 5 miljoen euro voor Lodeiro, deze week moeten ze als noodzaak Pocognoli verkopen voor 2 miljoen euro omdat er een onmiddellijk liquiditeitstekort van 7 miljoen euro dreigt...Jöhnk schreef:Ik heb me eerlijk gezegd vooral geërgerd aan AZ. Ze hebben geen cent en die jongen wilde daar niet eens naartoe, maar wel lekker de prijs opdrijven.
Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
Als Suarez zich er niet mee had bemoeid, dan was Lodeiro volgens mij met alle plezier naar AZ gegaan hoor...maar ik ben het met je eens dat het financiele gedeelte bij AZ nogal onduidelijk is!Jöhnk schreef:Ik heb me eerlijk gezegd vooral geërgerd aan AZ. Ze hebben geen cent en die jongen wilde daar niet eens naartoe, maar wel lekker de prijs opdrijven.
Had AZ niet als eerste belangstelling voor die jongen en wilden ze hem pas in de zomer halen? Waarschijnlijk bij verkoop van Dembele, Martens, Schaars enzo?Jöhnk schreef:Ik heb me eerlijk gezegd vooral geërgerd aan AZ. Ze hebben geen cent en die jongen wilde daar niet eens naartoe, maar wel lekker de prijs opdrijven.
IK GELOOF!!!!!!
Baseman schreef:Als Suarez zich er niet mee had bemoeid, dan was Lodeiro volgens mij met alle plezier naar AZ gegaan hoor...
Dat denk ik ook, ja. Spelers uit Uruguay willen naar Europa. Desnoods gaan ze naar Groningen.
Als het waar is dat Ajax door het op een akkoordje te gooien met de speler Nacional gedwongen heeft om die speler te verkopen voor minder dan AZ bood (de marktwaarde), dan hechten ze bij Ajax geen waarde aan samenwerking met Nacional. Want met deze manier van zakendoen verdien je wel geld, maar maak je geen vrienden. Denk maar eens aan wat Zlatan en Juventus ons geflikt hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
AZ bood 3,5 miljoen. Ajax heeft 4 miljoen betaald plus nog een bedrag dat daar straks bijkomt.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens Vi ging het precies andersom, AZ bood meer.
AZ bood 3,5. Toen kwam Ajax. Die boden 2,5 + 1 miljoen bij een x aantal wedstrijden. Dat wilde Nacional niet. Maar Lodeiro wilde alleen naar Ajax.
Uiteindelijk is de deal rond voor 4 miljoen + een x% bijdoorverkoop. Dat Ajax meer bood komt waarschijnlijk omdat de speler meteen naar Ajax komt en niet, zoals AZ wilde, in de zomer.
Uiteindelijk is de deal rond voor 4 miljoen + een x% bijdoorverkoop. Dat Ajax meer bood komt waarschijnlijk omdat de speler meteen naar Ajax komt en niet, zoals AZ wilde, in de zomer.
IK GELOOF!!!!!!
De V.I. ?.Mag ik bij dit soort items de objectiviteit ( waarheidsgehalte ) daarvan steeds meer vraagtekens zetten ?.Neefkens schreef:Volgens Vi ging het precies andersom, AZ bood meer.
Blij met de punten ...
De VI-watcher zegt dat hij het bij Ajax nagevraagd heeft.
Uit het verloop van de onderhandelingen bleek dat Nacional Lodeiro liever aan AZ had verkocht.
Uit het verloop van de onderhandelingen bleek dat Nacional Lodeiro liever aan AZ had verkocht.
Ajax heeft meer geboden dan AZ Joey. AZ wilde hem alleen pas in de zomer halen.
IK GELOOF!!!!!!
Volgens de VI dus niet. Maar dat zei Neef ook al, geloof ik.
Dat is dan raar, want AJAX hoeft helemaal geen transfer som te noemen .. Ik heb het niet zo met al die Watchers bij de V.I. .. veel van wat ze vertellen blijkt niet waar of net ietsje anders te zijn ..joey schreef:De VI-watcher zegt dat hij het bij Ajax nagevraagd heeft.
Blij met de punten ...
Lijkt me niet dat zo´n VI-watcher nog vaak bij Ajax hoeft aan te kloppen als hij onzin uitkraamt. Die heeft er belang bij om met VDB c.s. on speaking terms te blijven en niemand willen provoceren.
Hoe dan ook, tussen Ajax en Nacional boterde het niet. Dat kunnen we wel vaststellen.
Hoe dan ook, tussen Ajax en Nacional boterde het niet. Dat kunnen we wel vaststellen.
3.5 miljoen in meerdere termijnen: echt een koopje.
In de VI staat daar eigenlijk niets van, integendeel zelfs. Er staat dat beide partijen graag samen willen werken en dat ze dat de komende weken gaan uitwerken.joey schreef:Hoe dan ook, tussen Ajax en Nacional boterde het niet. Dat kunnen we wel vaststellen.
Dat lijkt inmiddels achterhaald te zijn. Dat artikel is van een dag of drie, vier terug, neem ik aan. Vandaar misschien dat de VI-watcher met aanvullende informatie is gekomen.
Dat dacht ik in het begin ook over Aissati.Neefkens schreef:3.5 miljoen in meerdere termijnen: echt een koopje.
Ja, je moet die vier miljoen voor Aissati er eigenlijk bij optellen. Want die kunnen we nu afschrijven.
Deze jongen heeft zich al veel meer bewezen op het hoogste niveau, maaaar je hebt wel gelijk dat het er ook nog uit moet komen.Harm schreef:Dat dacht ik in het begin ook over Aissati.Neefkens schreef:3.5 miljoen in meerdere termijnen: echt een koopje.
Ja? Een vraag aan Steef: is het dan zo dat de Uruguayaanse competitie beter is dan de Nederlandse? Want Aissati had toch al wat westrijden in de eredivisie in de benen.
In zoverre met Joey eens dat Aissati ook genoeg goede wedstrijden heeft gespeeld voordat hij naar Ajax kwam.Het was echter wel zo dat de goede wedstrijden van Aissati niet in z'n laatste seizoen bij PSV waren, er was al stilstand opgetreden. Lodeiro is wat dat betreft 'rising'.
Internationaal gezien: MOTM bij Uruguay bijvoorbeeld.
Hij heeft ook in de Zuid_Amerikaanse CL gespeeld en haalde daar als uitblinker de halve finale. Iets wat een Uruguayaanse team 20 jaar lang niet gelukt was.