Siem de Jong is toch ook niet gekocht?Rishi schreef:Nuttig om erbij te hebben, maar zulke spelers moet je zeker niet kopen.

Moderator: mods
Siem de Jong is toch ook niet gekocht?Rishi schreef:Nuttig om erbij te hebben, maar zulke spelers moet je zeker niet kopen.
Ik schrok ff dat je Siem en Litmanen in 1 zin noemde..Ajax Rules schreef:Ik vind Siem gewoon een redelijke allround-speler, zonder echt zwakke punten. Een soort Litmanen, maar dan op het niveau Eerste Divisie.
Peter schreef:Al iets van een opstelling?
------------- StekelenburgAjax.nl schreef:Opstellingen Ajax – NEC
27 januari 2010
Miralem Sulejmani start woensdagavond in de kwartfinale van de KNVB beker in de basis tegen NEC. Maarten Stekelenburg keert weer terug in het doel. Demy de Zeeuw draagt bij afwezigheid van de geschorste Luis Suarez de aanvoerdersband. Lees hier de opstellingen en vanaf 18.30 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Scheidsrechter: Liesveld.
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson, Rommedahl, De Zeeuw, Lindgren, Aissati, Pantelic, Sulejmani.
Wissels: Vermeer, Oleguer, Gabri, De Jong, Anita, Suk, Eriksen.
Opstelling NEC: Babos, Wellenberg, Pothuizen, Zomer, Heubach, Sibum, Sarpong, Radomski, Ntibazonkiza, Vleminckx, Fejzullahu.
Wissels: Baart, Van Eijden, Worm, Davids, Ten Voorde, Burgzorg, Nuytinck.
Zijn ook geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Van positiespel is geen sprake.Khraa schreef:er wordt weer te snel gekozen voor de lange bal....
Nee weet ik, maar ik vind Issy echt 200x niks.Jöhnk schreef:Zijn ook geen afspeelmogelijkheden op het middenveld. Van positiespel is geen sprake.Khraa schreef:er wordt weer te snel gekozen voor de lange bal....
@Gangsta: het ligt heus niet alleen aan Aissati.