Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Re: Dennis Rommedahl
Da's mooi, want een goede stabiele vervanger is er nu gewoon niet. De jonkies zijn nog niet rijp genoeg en bakkie is gewoon minder.
En met Eriksen erbij wordt het anders gewoon veel te jong. We zijn nu al het jongste elftal.
En met Eriksen erbij wordt het anders gewoon veel te jong. We zijn nu al het jongste elftal.
Ik wil anders zijn vliegticket naar Basel wel uit eigen zak financieren! Rommedahl is een jongen die per seizoen 4 maal scoort en 3 assists geeft en bovendien weinig inbreng in het spel heeft. Je maakt mij niet wijs dat Zeegelaar niet eenzelfde rendement heeft.Neefkens schreef:Da's mooi, want een goede stabiele vervanger is er nu gewoon niet. De jonkies zijn nog niet rijp genoeg en bakkie is gewoon minder.
Ik heb Zeegelaar een paar keer zien spelen en die bracht nog absoluut niet genoeg.
Het gaat om kwaliteit. Niet om leeftijd...Neefkens schreef:Da's mooi, want een goede stabiele vervanger is er nu gewoon niet. De jonkies zijn nog niet rijp genoeg en bakkie is gewoon minder.
IK GELOOF!!!!!!
Daarom zei ik: ze zijn nog niet rijp genoeg, dus nog niet voldoende kwaliteit. Eriksen denk ik wel, Zeegelaar nog niet. We zijn het dus eens: kwaliteit is what matters. 

Dat vind ik van Rommedahl. Zeker als je het afzet tegen die miljoen euro die hij ieder jaar krijgt bijgeschreven.Neefkens schreef:Ik heb Zeegelaar een paar keer zien spelen en die bracht nog absoluut niet genoeg.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik mag dan ook hopen dat Neefkens niet al te serieus is, want waar hij vindt dat Urby in de spiegel moet kijken wil hij Rommedahl met een nieuw contract opzadelen? Hilarisch natuurlijk, want ik zie liever dat ze het geld van Rommedahl bij het salaris van Urby doen. Wat heeft Rommedahl gedaan om contractverlenging te krijgen? Ik zou het bij god niet weten, tenzij je vindt dat je 31 jarigen moet behouden vanwege de ervaring.goodfella schreef:Dat vind ik van Rommedahl. Zeker als je het afzet tegen die miljoen euro die hij ieder jaar krijgt bijgeschreven.Neefkens schreef:Ik heb Zeegelaar een paar keer zien spelen en die bracht nog absoluut niet genoeg.
Rommedahl gaat ook echt geen contractverlenging krijgen. Jol is niet compleet gek.
Ik denk dat Rommedahl wel een nieuw contract krijgt, Peter. Dan neem ik overigens serieus in overweging om volgend seizoen niet meer te gaan.
Ik geef Pedro op een briefje dat Rommedahl nog wel voor een jaar zal kunnen bijtekenen.
- peter
Wanbeleid ten top dan. Als dat gebeurt, dan verklaar ik vdBoog en Jol knettergek. Serieus.
Boog en Jol zijn zo weer weg. En dan komen de volgende subtoppers die gewoon de volgende Atouba en Verhoeven halen.Peter schreef:Wanbeleid ten top dan. Als dat gebeurt, dan verklaar ik vdBoog en Jol knettergek. Serieus.
Ik wind me er niet meer zo over op. Kan er toch niets aan veranderen.
Jeetje, je moet ook álles uitleggen hier...Peter schreef:Ik mag dan ook hopen dat Neefkens niet al te serieus is, want waar hij vindt dat Urby in de spiegel moet kijken wil hij Rommedahl met een nieuw contract opzadelen? Hilarisch natuurlijk, want ik zie liever dat ze het geld van Rommedahl bij het salaris van Urby doen. Wat heeft Rommedahl gedaan om contractverlenging te krijgen? Ik zou het bij god niet weten, tenzij je vindt dat je 31 jarigen moet behouden vanwege de ervaring.goodfella schreef:Dat vind ik van Rommedahl. Zeker als je het afzet tegen die miljoen euro die hij ieder jaar krijgt bijgeschreven.Neefkens schreef:Ik heb Zeegelaar een paar keer zien spelen en die bracht nog absoluut niet genoeg.
Rommedahl gaat ook echt geen contractverlenging krijgen. Jol is niet compleet gek.

Ik vind dat er nu geen goede vervanger voor Rommedahl is, dus ik ben blij dat hij wil blijven en niet nu naar Basel gaat. Ik zeg niets over een nieuw contract. Ik hoop dat de jeugd na de zomer wel zover is om hem te vervangen.
- peter
En anders halen we iemand anders. Rommedahl is niveau NEC en zelfs daar was hij geen uitblinker. Die jongen moet je sowieso lozen in de zomer.
Misschien is hij wel een van de 5 á 6 die Jol nog wil lozen om dan weer door te kunnen groeien.
Oleguer, Ogararu, Lindgren, Rommedahl, Luque, Sno: zomaar wat dure jongens die boven komen drijven.
Toch wel een verschrikkelijk rijtje hoor.
Oleguer, Ogararu, Lindgren, Rommedahl, Luque, Sno: zomaar wat dure jongens die boven komen drijven.

Heeft Atouba een contract voor 1 of 2 jaar?Neefkens schreef:Misschien is hij wel een van de 5 á 6 die Jol nog wil lozen om dan weer door te kunnen groeien.
Oleguer, Ogararu, Lindgren, Rommedahl, Luque, Sno: zomaar wat dure jongens die boven komen drijven.![]()
Het is ook maar de vraag of Pantelic zijn contract gaat verlengen/ajax zijn contract gaat verlengen.
Hopen dat Wieleart en Kennedy vertrekken, scheelt ook weer.
Ohh ja, die hebben we ook nog.
Waar is het lijstje eigenlijk met contractspelers?

Ik vond op AS geen up-to-date lijstje, maar wel op AF http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 7&start=25Neefkens schreef:Ohh ja, die hebben we ook nog.![]()
Dank!
Ik zal hem centraal zetten.
Ik zal hem centraal zetten.
Misschien kun je hem hier plaatsen: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=550
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die had ik ook gevonden, maar die was zó oud en de titel klopte niet meer. Toen dacht ik: dan maar een nieuwe maken:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 64#p939164
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 64#p939164
www.telegraaf.nlRommedahl wil verlengen
AMSTERDAM - Dennis Rommedahl (31) hoopt ook na dit seizoen bij Ajax te blijven. De Deense aanvaller heeft een aflopend contract, maar wil liever vandaag dan morgen bijtekenen. "Mijn vrouw is Nederlandse, ik voel me zo goed als Nederlander, mijn kinderen zitten hier op school en ik kom op leeftijd. Wat wil je dan anders dan Ajax? Dat is de grootste club van Nederland", aldus de ex-PSV'er.
De 'open sollicitatie' van Rommedahl lijkt opmerkelijk, omdat hij komende zomer op het WK actief is en de transfervrije status dan kan verzilveren. "Maar ik heb mijn buitenlandse avontuurtjes wel gehad. Ajax is een fantastische club en daar gaat mijn voorkeur naar uit." Contact met Martin Jol heeft hij nog niet gehad. "Maar op een gegeven moment moeten er wel keuzes worden gemaakt en wil ik mijn toekomst invullen. Ajax weet nu hoe ik erin sta." Rommedahl wil ver gaan. "Als ik moet inleveren, okay, geen probleem. Ik kies niet voor het geld."
Jol kan tegen Rommedahls oude club NEC beschikken over Marko Pantelic. De Serviër is volledig hersteld van de hamstringblessure die hij op het trainingskamp in Portugal opliep. De terugkeer van de spits is geen overbodige luxe. Luis Suarez is geschorst. "Marko kan spelen en dat hij in de basis staat is aannemelijk", aldus Jol, die geen beroep doet op Eyong Enoh. "Hij is fit en weer terug in Nederland. Ik kan hem zondag tegen Feyenoord inzetten."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
heerlijk die clubliefde... Alleen wel bij de verkeerde. AUB doorselecteren.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mag gewoon blijven voor een paar ton per jaar. Ik zie nog geen enkele jeugdspeler die het al aan kan.
Josefzoon.