Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Al-Sadd zoekt tegen die tijd vast wel weer een spits.
Griekenland, Turkije? Daar wordt behoorlijk betaald.
In Engeland redt hij het niet, verwacht ik. Niet atletisch genoeg.
In Engeland redt hij het niet, verwacht ik. Niet atletisch genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom niet naar Bayern München? Olic en Klose zijn dertigers, en Mario Gomez is al erg lang hopeloos uit vorm.
Huntelaar komt er echt niet in bij Van Gaal.
LvG wilde KJH anders maar al te graag hebben in zijn tijd bij AZ. Noemde hem (volgens mij) zelfs de beste spits ter wereld in de 16.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Pienaar zou ik niet mislukt willen noemen hoor! Speelt fan-tas-tisch daarzo!joey schreef:VZ'Huntelaar hoopt deze week herenigd te worden met Heitinga'
Klaas-Jan Huntelaar ziet graag dat zijn overgang op huurbasis naar Everton snel afgerond kan worden, meldt Voetbal International maandagavond. De huidige speler van AC Milan komt in Italië niet veel aan spelen toe en wil daarom het liefst zo snel mogelijk vertrekken uit Milaan.
Om zijn kansen op een plaats in de WK-selectie van komende zomer levend te houden, zal Huntelaar in de tweede seizoenshelft meer speelminuten moeten maken dan hij voor de winterstop deed bij Milan. Bondscoach Bert van Marwijk liet al eerder weten er veel waarde aan te hechten dat zijn spelers frequent in actie komen bij hun club.
Everton, waar The Hunter collega-international en voormalig medespeler bij Ajax Johnny Heitinga als ploeggenoot zou treffen, kan voor de spits alweer de derde werkgever binnen een jaar worden. Een uitzichtloze positie bij Real Madrid dreef Huntelaar begin dit seizoen naar AC Milan, maar ook daar kon hij niet genoeg overtuigen.
Toch heeft de voormalig Ajax-aanvaller een toekomst in Italië nog niet uit zijn hoofd gezet, zo vertrouwde hij eerder De Telegraaf toe. “AC Milan lijkt me alleen te willen verkopen, maar ik word eigenlijk liever verhuurd, omdat ik nog altijd bij AC Milan wil slagen.”
Ahum, Everton. Kerkhof van elders mislukte Ajacieden.
IK GELOOF!!!!!!
Elders mislukt. Bij BVB is Pienaar mislukt.
En hij speelt nu 3 niveaus hoger en daar speelt hij wel goed. Dus misschien lag het niet aan hem?
IK GELOOF!!!!!!
Borussia is in alles een grotere club dan Everton.
Nee, maar je ziet het vaak wel terug in prestaties bij spelers. Ajax is ook niet beter dan Twente, en toch komt Wielaert tekort voor Ajax en niet voor Twente.Jinne schreef:Groter betekent niet gelijk beter.
Overigens schat ik het huidige Dortmund hoger in dan Everton.
- Jinne
- Site Admin
Maar Pienaar speelde niet bij het huidige Dortmund, laat staan bij het Dortmund van '97. Hij speelde bij een Dortmund dat als een grijze middenmoter met dito coach door de competitie liep. Everton is normaal gesproken samen met Aston Villa en soms Spurs de best of the rest in Engeland.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dit is nu volgens mij al de tweede keer dat ik deze opmerking lees, wellicht vorige keer ook al van jou Rishi.Rishi schreef:Dus dat.
Wat bedoel je hiermee? Dus dat? Vreemde opmerking.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat is een beetje een raar stopwoordje van mij
Ben het er dan gewoon mee eens eigenlijk. Snapte je dat niet eens?
Ik schat het huidige Everton toch zeker weten hoger in dan Dortmund hoor. Everton heeft een fantastisch elftal.

Ben het er dan gewoon mee eens eigenlijk. Snapte je dat niet eens?

Ik schat het huidige Everton toch zeker weten hoger in dan Dortmund hoor. Everton heeft een fantastisch elftal.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rare redeneringen houd jij er op na. De Italiaanse competitie is helemaal ruk, maar daar zie ik een Roma gewoon van Fulham winnen. Fulham dat weer een punt boven het fantastische Everton staat. Het fantastische Everton staat 1 punt voor op Stoke en dus op een 10e plek.
Staan ze zo laag joh? Heb ze de laatste paar wedstrijden wat vaker zien spelen en vooral tegen City vond ik het zeer goed.
De Italiaanse competitie is ook gewoon ruk. Het niveau, de stadions, supporters, schulden.
De Italiaanse competitie is ook gewoon ruk. Het niveau, de stadions, supporters, schulden.
IK GELOOF!!!!!!
Pienaar had bij BVB een absolute fluttrainer. Die BVB flutvoetbal liet spelen en flut presteerde. En flutaankopen deed.Jöhnk schreef:Elders mislukt. Bij BVB is Pienaar mislukt.
Pijnlijk dus dat KJH daar niet aan de bak komt.Rishi schreef:De Italiaanse competitie is ook gewoon ruk. Het niveau, de stadions, supporters, schulden.

De Italiaanse competitie is wel wat minder sterk dan de Spaanse of de Engelse, maar echt niet 'ruk', hoor. Daarvoor moet je wezen in bijvoorbeeld Nederland. Daar kon KJH bij gebrek aan behoorlijke tegenstanders simpel uitblinken.
Pienaar zou goed genoeg moeten zijn voor Dortmund. Het zal dus wel aan Dortmund gelegen hebben. Neemt niet weg dat hij daar mislukt is.
Mij hoor je toch ook nergens zeggen dat de Nederlandse competitie Europese top is? Maar vergeleken met Spanje en Engeland ligt Italie wel wat achter. Op voetbalgebied kunnen ze die slag zo nu en dan winnen, maar in z'n geheel moet er heel veel gebeuren nog.
Leonardo is gewoon een lafaard hoor. Want KJH deed het bij Real ook niet heel slecht.
Leonardo is gewoon een lafaard hoor. Want KJH deed het bij Real ook niet heel slecht.
IK GELOOF!!!!!!
Vandaar dat hij weg moest.
KJH is geen top, vandaar dat hij in de top mislukt. Hij zal nog wel een stapje moeten doen. Zelf beseft hij dat geloof ik niet, hij zit in de ontkenningsfase.
KJH is geen top, vandaar dat hij in de top mislukt. Hij zal nog wel een stapje moeten doen. Zelf beseft hij dat geloof ik niet, hij zit in de ontkenningsfase.
Robben moest ook weg. Sneijder ook. Vaart ook. RVN ook. Gago wilt ook weg. Prutsers?
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Klaas moet gewoon eens wat laten zien, Leonardo stelt hem heus wel op hoor als ie beter is dan de andere spitsen.