... je besteed per dag tien pagina's aan wat Jol zoal fout doet en geld in zijn zakken steekt ... .. Dan is dit toch een doodnormale vraag .. Dus opzouten ?.joey schreef:Zeg ik dat ergens?![]()
Ajax moet wel beter gaan voetballen.
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Blij met de punten ...
Hij vindt Sulejmani een 2e spits. Maar waarom koopt hij Elia niet dan? Want hij is WEL een linksbuiten.999 schreef:Hij geeft gisteren nog aan waarom Sulejmani in zijn visie niet als tweede spits kan spelen.Daarin geeft ie precies aan waarom hij vind dat dat tactisch niet kan.Tja, dat dat boven jouw pet gaat kan ik ook niks aan doen.Harm schreef:Je lijkt wel een vastgelopen grammofoonplaat met je blijven of opstappen. Dat Jol niet op hoeft te stappen hoeft niet in te houden dat hij zinnige dingen zegt. Jij verbindt twee zaken met elkaar die niks met elkaar te maken hebben.999 schreef:Het gaat niet alleen over jou.Het gaat over de algemen tendens hier.Mensen die bij andere trainers die ongeveer het zelfde zeggen als Jol roepen dat je daar doorheen moet prikken.
En al dat andere wat er hier al allemaal gesuggereeerd is w.b. Jol maar ook Sulejmani.
Nou dan wil ik wel eens weten van al die personen .. moet Jol blijven of moet ie opstappen ?.Dan ben je van een hele boel gezeik af lijkt me, want voor degene waarvan Jol op moet stappen kan ie toch niks goed doen, en voor degene die zeggen dat ie mag blijven wel.
Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, zeker omdat de persoon Jol niet zal veranderen ( net zoals andere trainers bijna nooit zullen veranderen en in 99,9% de schuld bij een ander leggen ) .. oja, ik heb Jol wel duidelijk horen zeggen dat hij ook fouten maakt ..
Net zoals vorig jaar op Van Basten werd gezeken dat hij niks zinnigs wist te zeggen over spelopvattingen, taktiek, verbeteringen en dergelijke gebeurt dat nu omdat Jol ook niet verder lijkt te komen dan "we hebben hard gewerkt, ze vochten als een team, ze hebben de mouwen opgestroopt" etc. Ik snap niet wat er mis is met die constatering. Jij roept wel over loopijnen, positiespel en dergelijke, maar voorbeelden daarvan kun je ook niet geven. Dat lijkt me ook sterk, want als Jol al geen voorbeelden kan geven, dan kunnen wij het zeker niet.
Verder geeft ie bijna in elk interview na de wedstrijd aan wat er mis is gegaan en wat goed ging.Ook dat gaat blijkbaar boven je pet.
Verder moet je niet zo zeveren over grammafoonplaten enzo, als dat criterium gaat hanteren kun je net zo goed dit ( en andere ) forums sluiten, want IEDEREEN herhaalt zich tich keer, jij niet uitgezonderd ..
Ik vraag gewoon van wie moet Jol nu opstappen, en gezien al het commentaar op Jol lijkt het me een legetieme vraag ( die vraag werd trouwens de andere jaren ook bij andere trainers gesteld ).
Vond trouwens de 1 - 0 van v.d. Wiel wel een mooie looplijn ..
@ Gangstarib.. we discussieren er pas een paar uur over. Dat interview was 17 uur geleden... En ik ben pas 7 uur op werk.. Dus ja.. je kunt ook overdrijven he
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Hij geeft gisteren nog aan waarom Sulejmani in zijn visie niet als tweede spits kan spelen.Daarin geeft ie precies aan waarom hij vind dat dat tactisch niet kan.Tja, dat dat boven jouw pet gaat kan ik ook niks aan doen.
Misschien ook wel boven de pet van Jol, want hij heeft dat van Riemer van der V, die een aantal weken geleden in Studio Voetbal precies hetzelfde beweerde.
Mij lijkt dat hele verhaal onzin. Een speler van zestien miljoen die alleen met een targetman kan spelen? Kom op, zeg!

Maar ja, wat moeten Riemer en Jol anders zeggen? Dat het nooit meer wat wordt met Mickey vanwege zijn rotte knie?????
Het stinkt aan alle kanten!
Te duur, Elia wilde niet, dan te weinig geld om dan de Zeeuw te kopen, het idee dat hij misschien Sulejmani wel op die positie aan het spelen zou kunnen krijgen .. zeg het maar ... Maar dit is altijd achteraf gelul.Ik bedoel waarom laat je Stekeleburg niet gaan voor tien Miljoen, Vermeer doet het niet slechter .. Of we hadden het dubbele moeten vragen voor Vermaelen .. Huntelaar aan zijn contract moeten houden enz.MVB nooit het veto over zoveel geld moeten geven .. Sulejmanie nooit moeten kopen .. zeker niet voor dat geld .. Mij iets tegemakkelijk achteraf allemaal .. al beschuldig ik daar niemand mee .. achteraf gebruik ik ook wel eensRishi schreef:Hij vindt Sulejmani een 2e spits. Maar waarom koopt hij Elia niet dan? Want hij is WEL een linksbuiten.
@ Gangstarib.. we discussieren er pas een paar uur over. Dat interview was 17 uur geleden... En ik ben pas 7 uur op werk.. Dus ja.. je kunt ook overdrijven he

Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Haha, ja Jol deed het bijna voor komen alsof Sulejmani meteen weer de oude zou zijn als hij in de rol van tweede spits zou mogen spelen. Hilarisch. Maargoed, Suarez doet woensdag niet mee, dus dat lijkt me een ideale kans voor Jol om Sulejmani op zijn 'oude' positie neer te zetten en te laten vlammen.joey schreef:Misschien ook wel boven de pet van Jol, want hij heeft dat van Riemer van der V, die een aantal weken geleden in Studio Voetbal precies hetzelfde beweerde.Rishi schreef:Hij geeft gisteren nog aan waarom Sulejmani in zijn visie niet als tweede spits kan spelen.Daarin geeft ie precies aan waarom hij vind dat dat tactisch niet kan.Tja, dat dat boven jouw pet gaat kan ik ook niks aan doen.
Mij lijkt dat hele verhaal onzin. Een speler van zestien miljoen die alleen met een targetman kan spelen? Kom op, zeg!![]()
Maar ja, wat moeten Riemer en Jol anders zeggen? Dat het nooit meer wat wordt met Mickey vanwege zijn rotte knie?????

Laatst gewijzigd door Scherrer op ma jan 25, 2010 4:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onzin is het aantal euro er met de haren bij slepen .. komt ie weer aan met de rotte knie .. en waar blijft je antwoord Joey ?.joey schreef:Rishi schreef:Hij geeft gisteren nog aan waarom Sulejmani in zijn visie niet als tweede spits kan spelen.Daarin geeft ie precies aan waarom hij vind dat dat tactisch niet kan.Tja, dat dat boven jouw pet gaat kan ik ook niks aan doen.
Misschien ook wel boven de pet van Jol, want hij heeft dat van Riemer van der V, die een aantal weken geleden in Studio Voetbal precies hetzelfde beweerde.
Mij lijkt dat hele verhaal onzin. Een speler van zestien miljoen die alleen met een targetman kan spelen? Kom op, zeg!![]()
Blij met de punten ...
Sorry, Rishi. Dat schreef 999 inderdaad.
Vond het al een wat vreemde opmerking voor jou...

Het stinkt aan alle kanten!
Ja ik vond het ook al een vreemde opmerking van mijzelf... zo direct ben ik ook weer niet.
IK GELOOF!!!!!!
Afijn, een antwoord krijg ik dus niet .. Jammer .. voor iemand die toch altijd recht door zee is wat er verkeerd aan Jol is valt zoiets dan toch tegen ...joey schreef:Sorry, Rishi. Dat schreef 999 inderdaad.![]()
Blij met de punten ...
Het is onzin dat hij niet als linksbuiten kan spelen. Dan zorg je er maar voor dat je een andere rol voor hem zoekt..
IK GELOOF!!!!!!
Owh, moet dat dan zo.Behangrol ?.Rishi schreef:Het is onzin dat hij niet als linksbuiten kan spelen. Dan zorg je er maar voor dat je een andere rol voor hem zoekt..

Blij met de punten ...
Vertel dan maar eens hoe ?.Rishi schreef:Jawel. Zo werkt het wel.
Blij met de punten ...
Door een team zo neer te zetten dat de kwaliteiten van je beste spelers eruit komen. En Kennedy, Rommeldaal enzo zijn toch niet beter dan Sulejmani?
IK GELOOF!!!!!!
Volgens mij is de voorhoede normaal gesproken Urby ... Pantalic ... Suarez, maar goed Sulejmani moet nu op links, en Suarez in de spits, daar waar ie het minst tot zijn recht komt begrijp ik dan.Suarez heb je dan niks aan als aanspeelpunt.Dat wat Sulejmani nodig heeft.Dus dan heb je om Sulejmani te laten spelen alweer twee minnetjes in je elftal.Rishi schreef:Door een team zo neer te zetten dat de kwaliteiten van je beste spelers eruit komen. En Kennedy, Rommeldaal enzo zijn toch niet beter dan Sulejmani?
Als Pantalic niet speelt speelt Suarez in de spits, nog altijd stukken beter als Sulejmani, toch ?.En nog steeds geen aanspeelpunt voor die jongen.
Op links zou kunnen met Pantalic in het centrum.Dan heeft ie in ieder geval een aanspeelpunt.Maar Sulejmani komt nog steeds zijn man niet voorbij.Dus dat valt dan weer tegen.
Daarbij, heeft Sulejmani echt laten zien dat ie beter is als Rommedahl, ik vind nog niet.Kijk, hij is nog heel jong, dus wie weet ...
Blij met de punten ...
Rare 'discussie' voer je. Er zijn een aantal mensen (waaronder ik) die niet tevreden zijn over de wijze waarop Ajax onder Jol 'voetbalt'. Hetgeen, ook dit seizoen, weer uitmondt in tegenvallende resultaten. Dus we kunnen toch moeilijk met z'n allen beweren dat het zoveel 'beter' gaat dit seizoen.999 schreef: ... je besteed per dag tien pagina's aan wat Jol zoal fout doet en geld in zijn zakken steekt ... .. Dan is dit toch een doodnormale vraag .. Dus opzouten ?.
Martin Jol is geen Van Gaal. Was het maar waar. Ajax valt of staat niet met Jol. Dus ik mag hopen dat de clubleiding de situatie in de smiezen houdt en optreedt wanneer progressie nog langer uitblijft. Het krediet van Jol blijft niet eeuwig groot. De honeymoon is voorbij, zo onderhand wordt het tijd voor beter voetbal. En beter voetbal = betere resultaten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jol moet de komende weken presteren, want anders ebt het krediet dus echt weg. Wat nu als hij tegen Feyenoord en Twente geen punten pakt? Nou, dan begint een ieder met zagen, hoor. Terecht? Ja, want zo is Ajax. Hij presteert nu al matig en als het nog slechter wordt, dan is het logisch dat men begint te konkelen. Hij heeft goed materiaal en heeft op 4 posities spelers kunnen halen. Nou, dan moet je dus beter kunnen presteren ten opzichte van vorig jaar. Zeker als je dan ook meeneemt dat we toen, zeker volgens AT, een koekenbakker aan het roer hadden staan.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Ik vind dat hij beter materiaal heeft dan dat de ranglijst doet voordoen. Feyenoord is stukken minder en hijgt ons in de nek. Twente? Ik vind ons beter materiaal hebben. PSV? Die zijn beter en ervarener. 2e dus en dat dient hij dan ook halen. Als hij verliest van Feyenoord en Twente, dan is het gat met Twente groot en zal Feyenoord ons inhalen.Feest schreef:Hij heeft geen goed materiaal. Hij heeft jongens met potentie en subtoppers. En die zijn wisselvallig.
Misschien wel wat te enthousiast om te roepen dat hij goed materiaal heeft, maar hij weet tot op heden in ieder geval niets extra's uit deze selectie te halen.
Feyenoord hijgt helemaal niet in de nek.
- peter
Nee jij denkt dat het 0-7 wordt zondag, maar jij dacht ook dat we eventjes met 1-4 zouden winnen van NAC. Ergo, ik moet het allemaal nog maar eens zien. Het armetierige veldspel van Ajax geeft geen enkele reden tot hosanna.Feest schreef:Feyenoord hijgt helemaal niet in de nek.
Feit is dat de verzameling prutsende Feyenoorders slechts op 4 puntjes staan.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.