Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Lionel

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 1:52 pm

Precies. Ik snap best dat Jol blij was dat Ajax won gisteren. Dat was ik ook. Maar de uitleg van Jol daarbij alsof hij zo fantastisch werk heeft afgeleverd is gewoon onzin! Zeker als hij dan daarna geen antwoord heeft op Youri's reactie.

Jol, wat is er beter geworden? "Ja we hebben een jonge selectie en best een sterk elftal...."

WAT MOETEN WE HIERMEE? Je kan wel steeds lullen dat je een jonge selectie hebt maar dan moet je Wielaert opstellen, moet je Lindgren opstellen en niet Eriksen erbij halen tegen NAC en gisteren niet laten invallen.

Dan moet je Cvitanich niet wegdoen en Suk aantrekken...

Jol was gisteren gewoon heel zwak....
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 2:04 pm

Rishi schreef:Precies. Ik snap best dat Jol blij was dat Ajax won gisteren. Dat was ik ook. Maar de uitleg van Jol daarbij alsof hij zo fantastisch werk heeft afgeleverd is gewoon onzin! Zeker als hij dan daarna geen antwoord heeft op Youri's reactie.

Jol, wat is er beter geworden? "Ja we hebben een jonge selectie en best een sterk elftal...."

WAT MOETEN WE HIERMEE? Je kan wel steeds lullen dat je een jonge selectie hebt maar dan moet je Wielaert opstellen, moet je Lindgren opstellen en niet Eriksen erbij halen tegen NAC en gisteren niet laten invallen.

Jaja.... dus de uitleg in Studio Voetbal (een programma dat vooral bedoeld is om slap te ouwehoeren) was slap en daardoor gaan we aan Jol twijfelen. Ik denk dat Jol zich voorgenomen had om lekker slap mee te lullen zodat hij zich niet liet verleiden tot domme quotes.

Er wordt hier echt te zwaar getild aan zijn mediaoptreden, als ik dat mag zeggen.
Whitey on the moon.

Harm

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 2:08 pm

Nou, dan is hij daar met vlag en wimpel niet voor geslaagd.

Met zijn quote over het puntenaantal ten opzichte van AZ als beste voorbeeld. Aad de Mos had het niet beter kunnen voorrekenen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 2:25 pm

Harm schreef:Nou, dan is hij daar met vlag en wimpel niet voor geslaagd.

Met zijn quote over het puntenaantal ten opzichte van AZ als beste voorbeeld. Aad de Mos had het niet beter kunnen voorrekenen.
Nou... lekker boeiend. Ik hoop dat je toch goed heb kunnen slapen.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 2:33 pm

GangstaRiB schreef:
Rishi schreef:Precies. Ik snap best dat Jol blij was dat Ajax won gisteren. Dat was ik ook. Maar de uitleg van Jol daarbij alsof hij zo fantastisch werk heeft afgeleverd is gewoon onzin! Zeker als hij dan daarna geen antwoord heeft op Youri's reactie.

Jaja.... dus de uitleg in Studio Voetbal (een programma dat vooral bedoeld is om slap te ouwehoeren) was slap en daardoor gaan we aan Jol twijfelen. Ik denk dat Jol zich voorgenomen had om lekker slap mee te lullen zodat hij zich niet liet verleiden tot domme quotes.

Er wordt hier echt te zwaar getild aan zijn mediaoptreden, als ik dat mag zeggen.
Dit is dus echt de domste post die ik hier in tijden heb gelezen. Ga er niet eens op in...
IK GELOOF!!!!!!

Beloki

Bericht door Beloki » ma jan 25, 2010 2:35 pm

Harm schreef:Ik zie Rutten liever niet in de pers dan dat ik van die tv als gisteren krijg. Daar heb je toch niks aan (als kritische Ajax-supporter dan).
Ik zie Rutten sowieso liever niet in de media. Daar versta je geen woord van.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 2:40 pm

Rishi schreef:
GangstaRiB schreef:

Dit is dus echt de domste post die ik hier in tijden heb gelezen. Ga er niet eens op in...
Best. Ga jij je maar lekker druk maken over een paar uitspraken van Jol.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 2:45 pm

Als we bovenaan staan mag hij zeggen wat hij wilt. Tot die tijd moet ie maar normaal doen
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 3:03 pm

Rishi schreef:Als we bovenaan staan mag hij zeggen wat hij wilt. Tot die tijd moet ie maar normaal doen
Schei toch uit .. Waar heb je het toch over .. Normaal doen .. was het dan zoiets abnormaals wat ie zei ?.Toch niet.En zoals men al vertelde .. je doet het dus nooit goed ..

Mulder tegen Jol: Eeh Sulejmani wordt dat nog wat ..
Jol tegen Mulder:Sulejmani hebben we dik afgeschreven zowel op het veld als van onze bankrekening.We proberen hem nu te slijten bij Haarlem.Misschien dat ze hem nog met wat winst door kunnen verkopen.

Kan ook niet met zijn chronische knie ..

Kijk dat gerucht gaat hier ( en ik neem aan niet alleen hier ) al meer dan een jaar.Had daar dan eens door over staan te vragen .. maar nee ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 3:10 pm

Oke, ik ga het anders zeggen. Jol praat statistieken om zodat ze positief zijn voor hem. Zijn ze dat niet, dan moeten we kijken waar hij vandaan komt en dat we het jongste team hebben. Dat is dus KROM en slecht. Trainer van Ajax moet normaal doen.

Dat Ajax in een opbouwfase zit vind ik niet erg, dat ik vertrouwen heb in Jol en Boog heb ik ook al vaak genoeg gezegd. Alleen moeten ze wel stappen gaan maken. Als Jol derde wordt heeft hij gewoon gefaald. Want Twente is gewoon minder dan Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 3:21 pm

Het gaat niet alleen over jou.Het gaat over de algemen tendens hier.Mensen die bij andere trainers die ongeveer het zelfde zeggen als Jol roepen dat je daar doorheen moet prikken.

En al dat andere wat er hier al allemaal gesuggereeerd is w.b. Jol maar ook Sulejmani.

Nou dan wil ik wel eens weten van al die personen .. moet Jol blijven of moet ie opstappen ?.Dan ben je van een hele boel gezeik af lijkt me, want voor degene waarvan Jol op moet stappen kan ie toch niks goed doen, en voor degene die zeggen dat ie mag blijven wel.

Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, zeker omdat de persoon Jol niet zal veranderen ( net zoals andere trainers bijna nooit zullen veranderen en in 99,9% de schuld bij een ander leggen ) .. oja, ik heb Jol wel duidelijk horen zeggen dat hij ook fouten maakt ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 3:25 pm

999 schreef:Het gaat niet alleen over jou.Het gaat over de algemen tendens hier.Mensen die bij andere trainers die ongeveer het zelfde zeggen als Jol roepen dat je daar doorheen moet prikken.

En al dat andere wat er hier al allemaal gesuggereeerd is w.b. Jol maar ook Sulejmani.

Nou dan wil ik wel eens weten van al die personen .. moet Jol blijven of moet ie opstappen ?.Dan ben je van een hele boel gezeik af lijkt me, want voor degene waarvan Jol op moet stappen kan ie toch niks goed doen, en voor degene die zeggen dat ie mag blijven wel.

Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, zeker omdat de persoon Jol niet zal veranderen ( net zoals andere trainers bijna nooit zullen veranderen en in 99,9% de schuld bij een ander leggen ) .. oja, ik heb Jol wel duidelijk horen zeggen dat hij ook fouten maakt ..
Precies. Er zijn een aantal personen hiero, die het volgens mij prachtig vinden als de zoveelste trainer op z'n bek gaat. Eindelijk heeft Ajax een respectabele trainer die moet werken met een labiele selectie zonder al te veel investeringsruimte én toch wordt ie afgeschoten.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 25, 2010 3:33 pm

Omdat die trainer onzin in de media verkondigt? Vinden jullie nou dat hij sterk overkwam gisteren? Jol doet, denk ik dan want ik kan niet kijken achter de schermen en hij heeft ook pech dat spelers als Wielaert en Ogararu niet weg te slaan zijn, goed werk maar er zijn ook zat punten op te noemen die beter moeten.

Niemand wilt hier dat Jol op z'n bek gaat. Misschien de enige twee tractorbezitters Baseman en Harm en Steef... voor de rest hebben we hier te maken met allemaal Ajax-supporters die het beste met hun club voorhebben..
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 3:33 pm

999 schreef:Het gaat niet alleen over jou.Het gaat over de algemen tendens hier.Mensen die bij andere trainers die ongeveer het zelfde zeggen als Jol roepen dat je daar doorheen moet prikken.

Je lijkt wel een vastgelopen grammofoonplaat met je blijven of opstappen. Dat Jol niet op hoeft te stappen hoeft niet in te houden dat hij zinnige dingen zegt. Jij verbindt twee zaken met elkaar die niks met elkaar te maken hebben.

Net zoals vorig jaar op Van Basten werd gezeken dat hij niks zinnigs wist te zeggen over spelopvattingen, taktiek, verbeteringen en dergelijke gebeurt dat nu omdat Jol ook niet verder lijkt te komen dan "we hebben hard gewerkt, ze vochten als een team, ze hebben de mouwen opgestroopt" etc. Ik snap niet wat er mis is met die constatering. Jij roept wel over loopijnen, positiespel en dergelijke, maar voorbeelden daarvan kun je ook niet geven. Dat lijkt me ook sterk, want als Jol al geen voorbeelden kan geven, dan kunnen wij het zeker niet.

Harm

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 3:36 pm

Rishi schreef:Omdat die trainer onzin in de media verkondigt? Vinden jullie nou dat hij sterk overkwam gisteren? Jol doet, denk ik dan want ik kan niet kijken achter de schermen en hij heeft ook pech dat spelers als Wielaert en Ogararu niet weg te slaan zijn, goed werk maar er zijn ook zat punten op te noemen die beter moeten.

Niemand wilt hier dat Jol op z'n bek gaat. Misschien de enige twee tractorbezitters Baseman en Harm en Steef... voor de rest hebben we hier te maken met allemaal Ajax-supporters die het beste met hun club voorhebben..
Even for the record. Van mij hoeft Jol helemaal niet weg, net zoals ik het liefste had dat Van Basten tot in lengte van jaren bij Ajax was gebleven.
Maar je hoeft geen Ajaxsupporter te zijn om een nietszeggend interview te herkennen waarin allerlei drogredenen worden aangehaald.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 3:51 pm

Harm schreef:
Rishi schreef:Omdat die trainer onzin in de media verkondigt? Vinden jullie nou dat hij sterk overkwam gisteren? Jol doet, denk ik dan want ik kan niet kijken achter de schermen en hij heeft ook pech dat spelers als Wielaert en Ogararu niet weg te slaan zijn, goed werk maar er zijn ook zat punten op te noemen die beter moeten.

Even for the record. Van mij hoeft Jol helemaal niet weg, net zoals ik het liefste had dat Van Basten tot in lengte van jaren bij Ajax was gebleven.
Maar je hoeft geen Ajaxsupporter te zijn om een nietszeggend interview te herkennen waarin allerlei drogredenen worden aangehaald.
Oké, ik snap dat er een aantal mensen heel misschien eventueel hun vraagtekens bij zo'n interview zetten. Maar om daar vervolgens dagenlang over te discussieren en eventuele conclusies eraan te gaan hangen, dat gaat mij ff te ver.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 3:53 pm

Harm schreef:

Je lijkt wel een vastgelopen grammofoonplaat met je blijven of opstappen. Dat Jol niet op hoeft te stappen hoeft niet in te houden dat hij zinnige dingen zegt. Jij verbindt twee zaken met elkaar die niks met elkaar te maken hebben.

Net zoals vorig jaar op Van Basten werd gezeken dat hij niks zinnigs wist te zeggen over spelopvattingen, taktiek, verbeteringen en dergelijke gebeurt dat nu omdat Jol ook niet verder lijkt te komen dan "we hebben hard gewerkt, ze vochten als een team, ze hebben de mouwen opgestroopt" etc. Ik snap niet wat er mis is met die constatering. Jij roept wel over loopijnen, positiespel en dergelijke, maar voorbeelden daarvan kun je ook niet geven. Dat lijkt me ook sterk, want als Jol al geen voorbeelden kan geven, dan kunnen wij het zeker niet.
Hij geeft gisteren nog aan waarom Sulejmani in zijn visie niet als tweede spits kan spelen.Daarin geeft ie precies aan waarom hij vind dat dat tactisch niet kan.Tja, dat dat boven jouw pet gaat kan ik ook niks aan doen.

Verder geeft ie bijna in elk interview na de wedstrijd aan wat er mis is gegaan en wat goed ging.Ook dat gaat blijkbaar boven je pet.

Verder moet je niet zo zeveren over grammafoonplaten enzo, als dat criterium gaat hanteren kun je net zo goed dit ( en andere ) forums sluiten, want IEDEREEN herhaalt zich tich keer, jij niet uitgezonderd ..

Ik vraag gewoon van wie moet Jol nu opstappen, en gezien al het commentaar op Jol lijkt het me een legetieme vraag ( die vraag werd trouwens de andere jaren ook bij andere trainers gesteld ).

Vond trouwens de 1 - 0 van v.d. Wiel wel een mooie looplijn ..
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » ma jan 25, 2010 4:04 pm

Ik vond het vooral een mooie counter.

Toppie

Bericht door Toppie » ma jan 25, 2010 4:06 pm

Wat een complete onzin wordt hier weer afgeleid na een uitzending van Studio Voetbal. :1evil.gif:

Laat Jol maar schuiven. (niet teveel met spelers) :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 4:14 pm

GangstaRiB schreef:Precies. Er zijn een aantal personen hiero, die het volgens mij prachtig vinden als de zoveelste trainer op z'n bek gaat. Eindelijk heeft Ajax een respectabele trainer die moet werken met een labiele selectie zonder al te veel investeringsruimte én toch wordt ie afgeschoten.
Nee, hij wordt op zijn daden beoordeeld. En als hij zich een slag in de rondte zwetst om te verklaren waarom Ajax eigenlijk goed voetbalt terwijl het dat niet doet, zijn er hier mensen die dat opmerken.

Ik ben voor Ajax, niet voor Jol. :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jan 25, 2010 4:20 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:Precies. Er zijn een aantal personen hiero, die het volgens mij prachtig vinden als de zoveelste trainer op z'n bek gaat. Eindelijk heeft Ajax een respectabele trainer die moet werken met een labiele selectie zonder al te veel investeringsruimte én toch wordt ie afgeschoten.
Nee, hij wordt op zijn daden beoordeeld. En als hij zich een slag in de rondte zwetst om te verklaren waarom Ajax eigenlijk goed voetbalt terwijl het dat niet doet, zijn er hier mensen die dat opmerken.

Oké, als jij een nikszeggend interview voor een roddelprogramma (Studio voetbal is niks meer dan dat) onder 'daden' wil scharen, be my guest. Maar dan weet ik onderhand waarom Ajax zoveel trainers heeft versleten de afgelopen 10 jaar.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 4:20 pm

joey schreef:

Dus nu opzouten ?.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jan 25, 2010 4:20 pm

Zeg ik dat ergens? :confused.gif:

Ajax moet wel beter gaan voetballen.
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » ma jan 25, 2010 4:22 pm

joey schreef:

Joey, ik ga je niet voeren , maar een plaatsje naast Johan Derkens vanavond ipv Kraaij jr lijkt mij leuke TV :smallgrin.gif:

999

Bericht door 999 » ma jan 25, 2010 4:22 pm

joey schreef:Zeg ik dat ergens? :confused.gif:

Ajax moet wel beter gaan voetballen.
... je besteed per dag tien pagina's aan wat Jol zoal fout doet .. Dan is dit toch een doodnormale vraag .. Dus opzouten ?.
Blij met de punten ...

Plaats reactie