Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Behalve groot en sterk worden sommige mensen ook nog eens potent en genereus van dat spul!!!!
Naast Bild meldt ook de serieuze (genereuze, potente) krant Die Welt dat RvN naar HSV gaat. Ik kijk nu al uit naar Maza vs. RvN!!
Naast Bild meldt ook de serieuze (genereuze, potente) krant Die Welt dat RvN naar HSV gaat. Ik kijk nu al uit naar Maza vs. RvN!!
Vanmiddag Werder-Bayern. 

-
Wat zendt Sport 1 toch weinig BuLi voetbal uit zeg...
Nou ja... Werder 1-0 voor tegen Bayern door Hunt. Bayern heeft 2 levensgrote kansen gehad, maar Werder schiet de eerste de beste kans erin.
Nou ja... Werder 1-0 voor tegen Bayern door Hunt. Bayern heeft 2 levensgrote kansen gehad, maar Werder schiet de eerste de beste kans erin.
Whitey on the moon.
De kleding van Werder Bremen lijkt op die van Feyenoord.
-
Nope. Ook geen Pranjic volgens mij.De Dominee schreef:Braafheid speelt niet neem ik aan?
1-1 trouwens door Muller.
Werder is weleens beter geweest...
Whitey on the moon.
Come on Louis!
Ajax mag Braafheid wel eens polsen wat mij betreft, overigens.
Ajax mag Braafheid wel eens polsen wat mij betreft, overigens.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Mooi uitgespeeld.
Müller is een megatalent. Denkt snel, handelt snel en ziet het spel. Moet alleen fysiek nog wat groeien, wat brutaler worden en wat rustiger op momenten, want hij pakt nog teveel kaarten. Kwestie van tijd en ervaring.
1-2 inmiddels. Door de nachtmerrie van Oleguer.
Fenomenaal doelpunt van Bayern. 1 keer raken master class.
Robben trekt vanaf rechts naar binnen, speelt richting as van het veld af. Op rechts een overlap, iemand duikt in het gat dat Robben laat vallen. Daar komt de bal, de voorzet volgt, mannetje bij de eerste en bij de tweede paal, waar Olic de bal intikt.Jöhnk schreef:1-2 inmiddels. Door de nachtmerrie van Oleguer.
Mooi in al z'n eenvoud, een patroon, een automatisme. Iets dat bij wedstrijden van Ajax al jarenlang niet of amper vertoond wordt.
-
En Louis krijgt dat voor elkaar in een half jaartje met spelers die dat niet gewend zijn te spelen.wimpey schreef:Robben trekt vanaf rechts naar binnen, speelt richting as van het veld af. Op rechts een overlap, iemand duikt in het gat dat Robben laat vallen. Daar komt de bal, de voorzet volgt, mannetje bij de eerste en bij de tweede paal, waar Olic de bal intikt.Jöhnk schreef:1-2 inmiddels. Door de nachtmerrie van Oleguer.
Mooi in al z'n eenvoud, een patroon, een automatisme. Iets dat bij wedstrijden van Ajax al jarenlang niet of amper vertoond wordt.
Het is en blijft een vakman en het is en blijft onvoorstelbaar dat Ajax deze man weggepest heeft.
Whitey on the moon.
Hij ramt het er gewoon in. Ik blijf erbij: een toptrainer kan ook met een niet meer dan redelijke selectie prijzen pakken en swingend voetbal spelen. Hij lag enorm onder vuur eerder dit seizoen, maar hij flikt 't 'm gewoon weer. Dat is echt een zeer knappe prestatie in een broeinest als FCB.GangstaRiB schreef: En Louis krijgt dat voor elkaar in een half jaartje met spelers die dat niet gewend zijn te spelen.
Het is en blijft een vakman en het is en blijft onvoorstelbaar dat Ajax deze man weggepest heeft.
En kijk eens wat een andere absolute topper als Magath met S04 doet. Met een stel nobodies doet ie gewoon om de titel mee. Schmitz, Moritz, Matip: wie kent ze niet?!

Staat in Bochum met 0-2 voor en blijft gewoon meedoen om het kampioenschap.
Ik vind Muller ook heel goed. Veelzijdige speler ook. Wie denken jullie dat er overigens uitgaat als Ribery terugkeert?
-
Bommel heeft al geel en maakt vervolgens weer een tackle van achteren op rand 16 meter. Als je Bommel volgt tijdens een wedstrijd, is het een raadsel dat hij niet iedere wedstrijd met rood eraf gaat. Altijd geniepige overtredingen en zeiken tegen de scheids.
Whitey on the moon.
D_skilled schreef:Ik vind Muller ook heel goed. Veelzijdige speler ook. Wie denken jullie dat er overigens uitgaat als Ribery terugkeert?
Rob en Rib zullen elkaar qua blessures aardig afwisselen, denk ik. En je weet dat LvG geen consessies gaat doen om Rib in te passen.
Ik snap trouwens NIET dat LvG geen CV heeft gehaald. Breno is weg, MdM is een brokkenmaker en Van Buyten speelt een sterk seizoen (hetgeen boven z'n stand is). Dat is echt te weinig om (ook) in de CL tot het einde mee te doen.
-
Gebrek aan snelheid. Daardoor moet ie veel corrigeren met overtredingen. Hij is defensief net zo 'sterk' als bijv. Xabi Alonso, die heeft per wedstrijd ook een overtreding of 6 nodig om z'n gebrek aan snelheid te compenseren.GangstaRiB schreef:Bommel heeft al geel en maakt vervolgens weer een tackle van achteren op rand 16 meter. Als je Bommel volgt tijdens een wedstrijd, is het een raadsel dat hij niet iedere wedstrijd met rood eraf gaat. Altijd geniepige overtredingen en zeiken tegen de scheids.
-
- AT Toto winner 15/16
Gomez was dit hoor..GangstaRiB schreef:En dat is opgelegde kans nummer 3 voor Robben..............
-
Vlak daarvoor was het Robben.brigade zuid schreef:Gomez was dit hoor..GangstaRiB schreef:En dat is opgelegde kans nummer 3 voor Robben..............
Whitey on the moon.
Steef's nieuwe Nedved viel als gebruikelijk weer totaal door de mand. Rosi voor hem erin. Lood om...
Torsten Frings moet met pensioen gaan. OP.