Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Heel mooi hoor, ik zal me al steeds af te vragen waarom hij bij Lodeiro zoveel moeite deed, terwijl hij er maar voor een half jaartje bij zou zijn.
En nu de ouwe meuk weg, lekker rigoureus wat mij betreft.
En nu de ouwe meuk weg, lekker rigoureus wat mij betreft.
Niets is zeker, maar hij spreekt hiermee wel de wil uit om te blijven. Dat ene jaartje extra zegt me an sich niet zoveel, het gaat om de intentie.Giacomo Puccini schreef:Klasse! Het is denk ik nog niet zeker dat Suarez daadwerkelijk langer zal blijven, maar van zo'n langer contract zal de club nooit slechter worden. Er spreekt in ieder geval volop vertrouwen uit, en Ajax kan ook volgend jaar nog vragen wat het wil. Uitstekende zet.
Ik heb ergens gelezen dat Suarez voor zijn vertrek eerst kampioen wil worden met Ajax. In dat licht is één jaar verlenging natuurlijk erg kort! 

I think I lost my fucking headache
Joey zal dit inderdaad een slechte zaak vinden.Feest schreef:Even wachten tot joey komt met 'clausule, ongemotiveerd, geen echte interesse...'
Ben wel benieuwd of MR z'n nieuwe zaakwaarnemer is.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als er een clausule van 20 miljoen in komt te staan, dan vindt iedereen het natuurlijk een slechte zaak haha.
Neuh, wat heeft ons al dat geld gebracht?
20 miljoen is trouwens nog steeds een hoop geld.
20 miljoen is trouwens nog steeds een hoop geld.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Meer even om het idee, want zonder clausule zou hij in de zomer meer opbrengen dan 20 miljoen. Maar dat is even allemaal hypothetisch gelul.
Op spitsnieuws omschrijven ze het zo.....
Dat de aanvaller nu ook langer zal blijven dan aankomende zomer is onwaarschijnlijk. De club wil Suarez waarschijnlijk belonen voor het helpen binnenhalen van de nieuwe nummer tien uit Uruguay, Lodeiro.
Hoe dan ook.....goed gedaan bij Ajax!!

Dat de aanvaller nu ook langer zal blijven dan aankomende zomer is onwaarschijnlijk. De club wil Suarez waarschijnlijk belonen voor het helpen binnenhalen van de nieuwe nummer tien uit Uruguay, Lodeiro.
Hoe dan ook.....goed gedaan bij Ajax!!

"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
Wat mij betreft loopt hij in 2013 transfervrij de deur uit, als hij maar zo lang blijft.Peter schreef:Meer even om het idee, want zonder clausule zou hij in de zomer meer opbrengen dan 20 miljoen. Maar dat is even allemaal hypothetisch gelul.
Eerlijk gezegd maakte ik me daar juist zorgen over. Suarez brengt de jackpot op en Jol gaat shoppen.Peter schreef:Meer even om het idee, want zonder clausule zou hij in de zomer meer opbrengen dan 20 miljoen. Maar dat is even allemaal hypothetisch gelul.
Sowieso, Ajax moet toe naar een sluitende begroting. Zodat een transfersom meegenomen is, maar niet meer dan dat.
Tja, of je nu er mee eens bent of niet .. Goed gedaan door AJAX ..
Blij met de punten ...
Peter, in de huidige markt zou 25 miljoen euro een mooie prijs zijn.Peter schreef:Meer even om het idee, want zonder clausule zou hij in de zomer meer opbrengen dan 20 miljoen. Maar dat is even allemaal hypothetisch gelul.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zei Derksen niet dat Ajax Suarez MOEST verkopen omdat we anders Feyenoord achterna zouden gaan? Haha.
Topnieuws vandaag!
Topnieuws vandaag!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
T.za 23 jan 2010, 13:23 Suarez stuk duurder geworden
AMSTERDAM - In de verbeterde verbintenis van Luis Suarez is geen gelimiteerde transfersom opgenomen. De aanvoerder van Ajax is voor geïnteresseerde clubs wel een stuk duurder geworden.
De topschutter van de eredivisie, die later dit jaar zijn eerste kind verwacht, reageerde opgetogen op zijn toch wel verrassende contractverlenging.
Chapeau voor Ajax!
Mocht hij nu ook daadwerkelijk een seizoen langer blijven (zie ook argumenten van Feest) dan is dat ook een signaal aan Wiel, Zeeuw, Vertonghen, Stekelenburg en misschien Urby.
Waarvan de laatste van mij overigens mag vertrekken.
Mocht hij nu ook daadwerkelijk een seizoen langer blijven (zie ook argumenten van Feest) dan is dat ook een signaal aan Wiel, Zeeuw, Vertonghen, Stekelenburg en misschien Urby.
Waarvan de laatste van mij overigens mag vertrekken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Geweldig.
Topper he, die VDB. ;)
Topper he, die VDB. ;)
Dit heeft ie perfect gedaan icm met de transfer van Lodeiro. Ook Eriksen en Boilesen zijn zo binnengehaald, het nieuwe beleid van goede jonge jeugdspelers binnenhalen lijkt te werken. Nu moeten de spelers ook nog zo goed blijken te zijn als er nu gezegd wordt.
- Ajaciedjuh
Top! Wat een goed nieuws zo op de zaterdagmiddag
Complimenten voor de directie / Jol om hem binnen te houden. Nu nog verder gaan doorselecteren en de key-spelers behouden. Goed signaal naar de groep.

Complimenten voor de directie / Jol om hem binnen te houden. Nu nog verder gaan doorselecteren en de key-spelers behouden. Goed signaal naar de groep.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Steef, denk je dat Suarez door kan groeien naar het niveau van clubs die wel kunnen betalen? Of blijft het een grillige alles of niks speler?Feest schreef:Suarez zit in een lastig parket. Hij is te duur voor clubs van zijn niveau en niet goed genoeg voor clubs die hem wel zouden kunnen betalen. Daarnaast staan goalgetters uit de HCE na Kezman, Kuyt, Alves, KJH en Berg er niet goed op.
Ik ben persoonlijk een fan van Suarez, omdat hij zich altijd voor 100% inzet. Maar als hij een mindere dag heeft, dan is het ook gelijk heel weinig. Dan mist hij zelfs de meest simpele ballen.
Whitey on the moon.
Ach, als de gekte weer toeslaat in de voetballerij dan weet je nooit wat voor bedrag er op tafel word gelegd
..
..
Blij met de punten ...
-
Het gaat mij niet om het bedrag wat hij oplevert, het gaat mij erom hoe veel beter Suarez nog kan worden.999 schreef:Ach, als de gekte weer toeslaat in de voetballerij dan weet je nooit wat voor bedrag er op tafel word gelegd
..
Whitey on the moon.