Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
Jol zegt dat Suarez de beste scout is in dit verhaal omdat hij hem kent.... vind het wel gevaarlijk hoor. Danny Blind, die toch een meester was in het spelletje lezen, bleek nou niet bepaald te beschikken over een meesterlijk inzicht als het gaat om spelers.
IK GELOOF!!!!!!
Maar Danny speelde nooit met spelers samen die hij heeft gescout ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah. Winter en Verlaat wel.999 schreef:Maar Danny speelde nooit met spelers samen die hij heeft gescout ...

Dat scouten was na zijn aktieve periode als voetballer .. Suarez speelt zodadelijk nog met deze speler .. ( als ie goedgekeurd gaat worden ) ..Peter schreef:Mwah. Winter en Verlaat wel.999 schreef:Maar Danny speelde nooit met spelers samen die hij heeft gescout ...
Blij met de punten ...
Wat een onzin-argument. Zeg gewoon dat je die twee over het hoofd hebt gezien.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb die twee over het hoofd gezien ..
Al blijft dit natuurlijk ook waar ,,,
Dat scouten was na zijn aktieve periode als voetballer .. Suarez speelt zodadelijk nog met deze speler ,,,
Al blijft dit natuurlijk ook waar ,,,
Dat scouten was na zijn aktieve periode als voetballer .. Suarez speelt zodadelijk nog met deze speler ,,,
Blij met de punten ...
Wat boeit het dat Blind niet met ze zou samenspelen en Luis straks wel met Lodeiro?
IK GELOOF!!!!!!
Wat boeit het dat Blind het spelleke kwa scouting niet kon lezen, dan kan Suarez het dus ook niet ?.
Blij met de punten ...
Of wil hij z'n vriendje een mooi contract bij Ajax bezorgen?
Tja, zo kun je natuurlijk aan de gang blijven.Jol heeft hem ook zien spelen, de scouts van AJAX ook.Je kan die teksten op verschillende manieren uitleggen.. De een doet het zo .. de ander zo .. Ik wacht wel af . hij is er .. maar blijkbaar ligt ie nu al weer zo'n tien punten achter kwa kans krijgen ..
Blij met de punten ...
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Toe was Blind ook nog niet aan het scouten ..
Afijn Nicolás Lodeiro .. De nieuwe Sneijder ?.
Afijn Nicolás Lodeiro .. De nieuwe Sneijder ?.
Blij met de punten ...
Jij moet echt eens leren lezen zeg! Je kraamt namelijk echt giga onzin uit.999 schreef:Tja, zo kun je natuurlijk aan de gang blijven.Jol heeft hem ook zien spelen, de scouts van AJAX ook.Je kan die teksten op verschillende manieren uitleggen.. De een doet het zo .. de ander zo .. Ik wacht wel af . hij is er .. maar blijkbaar ligt ie nu al weer zo'n tien punten achter kwa kans krijgen ..
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou willen zeggen; welkom en heel veel succes!
Leren lezen ?.Nee hoor, het gezeik is weer begonnen voordat die ook nog maar een bal aangeraakt heeft .. Nu zit men weer te zeiken over wat de een of ander heeft gezegd in hoe je dat moet interpeteren .. Dat is alvast voor later .. mocht die jongen volgens HUN maatstaven weer niet de nieuwe Messi zijn ..Rishi schreef:Jij moet echt eens leren lezen zeg! Je kraamt namelijk echt giga onzin uit.999 schreef:Tja, zo kun je natuurlijk aan de gang blijven.Jol heeft hem ook zien spelen, de scouts van AJAX ook.Je kan die teksten op verschillende manieren uitleggen.. De een doet het zo .. de ander zo .. Ik wacht wel af . hij is er .. maar blijkbaar ligt ie nu al weer zo'n tien punten achter kwa kans krijgen ..
Ik zeg ook Welkom en Succes ..
Blij met de punten ...
Ik ben helemaal niet tegen de komst van Lodeiro en zal later ook niet gaan zeiken. Deze jongen, en dan heb ik wat beelden gezien en een zeer ruime samenvatting van Costa Rica tegen Uruguay plus Steef en Enganche die ik toch wel hoog heb zitten (ondanks dat Steef een kakkerlak is), kan aardig goed voetballen.
Ik vind het alleen een gevaarlijke opmerking van Jol. En dat bedoelde ik. Dek me niet in, zeur ook helemaal niet. Ik ben juist blij met die aankoop!
Ik vind het alleen een gevaarlijke opmerking van Jol. En dat bedoelde ik. Dek me niet in, zeur ook helemaal niet. Ik ben juist blij met die aankoop!
IK GELOOF!!!!!!
BBC Sports strijkt ook een behoorlijk deel van de transfersom op, liefst 25 %.
Verder ontdek ik dat AZ hem een jaarsalaris bood van € 550,000 per jaar, wat ongeveer neerkomt op 45,800 euro per maand.
Verder ontdek ik dat AZ hem een jaarsalaris bood van € 550,000 per jaar, wat ongeveer neerkomt op 45,800 euro per maand.
- peter
Dat vind ik een hele smak geld. AZ zit er blijkbaar warmpjes bij.
Er gaat nog 10 % naar de bemiddelaars en 20 % naar Lodeiro. Nacional houdt maar 45% over, daarom wilde ze ook graag een percentage bij doorverkoop opnemen. Overigens moet een speler van buiten de EU van 20 jaar en ouder minimaal 400,000 euro per jaar verdienen.
- peter
Advocaat: 'Keuze Lodeiro puur te maken met inmenging Suárez'
Zaterdag, 23 januari 2010 om 10:58 |
AZ greep vrijdag naast de komst van Nicolás Lodeiro. De regerend landskampioen van Nederland concretiseerde als een van de eerste clubs haar belangstelling voor de aanvallende middenvelder van Nacional, maar zag hoe Ajax met de eer streek. "Dat die jongen voor Ajax heeft gekozen, heeft niet met de huidige situatie van AZ of de besprekingen van de directie te maken", stelt coach Dick Advocaat.
"Het heeft puur te maken met de inmenging van Luis Suárez", vertelt Advocaat aan het Algemeen Dagblad. "Vanaf het moment dat die zich er mee ging bemoeien, wist ik wat er ging gebeuren rond deze transfer." Suárez kwam eerder ook uit voor Nacional en beiden spelen eveneens in de nationale ploeg van Uruguay.
Indien de Alkmaarders over meer geld hadden beschikt, had de oefenmeester meer hoop gehad. "Als we Lodeiro volgend seizoen bij AZ hadden willen hebben, had de club heel veel meer moeten betalen. Maar dat kan AZ op dit moment niet." De club uit Amsterdam betaalt vier miljoen euro voor de twintigjarige Lodeiro, die vanaf 1 februari aanstaande inzetbaar is voor de hoofdstedelingen
VZ
Hij heeft zonder meer gelijk. AZ was er allang uit met Nacional, maar dankzij de ingevingen van Suarez hield Lodeiro de boot af.