Hyun Jun Suk

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Hyun Jun Suk

Bericht door peter » wo jan 20, 2010 10:26 pm

Neefkens, dat zegt toch geen fluit? Verdedigers hebben het moeilijk met hem, hij is agressief en een echte spits. Nogmaals, dat kan ik van iedere spits zeggen. Of heb jij adhv de woorden van Huistra een beeld van die jongen? Nee dus.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 20, 2010 10:28 pm

We zullen vanzelf zien wat voor speler het is.

Ajax is niet verplicht om van elke speler een spelersrapport op te dreunen in de media.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 20, 2010 10:32 pm

Verplicht niet, maar ik vind het wel netjes om transparant te zijn over de spelers die je aantrekt.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo jan 20, 2010 10:35 pm

Jöhnk schreef:We zullen vanzelf zien wat voor speler het is.

Ajax is niet verplicht om van elke speler een spelersrapport op te dreunen in de media.
Idd. Buiten dat is het natuurlijk merkwaardig en ongepast dat Peter, joey etc helemaal los gaan naar aanleiding van een onschuldige opmerking van Jol. Hij werd waarschijnlijk in het voorbijgaan door een journalist gevraagd hoe het met Suk gaat en antwoordde daarop het eerste wat in hem opkwam, namelijk dat het enthousiasme en de ijver van Suk hem beviel. De journalist vroeg waarschijnlijk niet naar een grondige analyse, dus Jol helemaal afbranden omdat hij gewoon antwoord geef op een vraag, in plaats van dat hij ongevraagd een heel spelersrapport opstelt in het voorbijgaan, raakt kant noch wal. Geeft wel aan hoe opgefokt sommige posters hier helaas zijn. Zo opgefokt dat even kalm een situatie analyseren er niet bij is.
Laatst gewijzigd door Scherrer op wo jan 20, 2010 10:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 20, 2010 10:36 pm

Ook als die speler niet voor het eerste komt?

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo jan 20, 2010 10:37 pm

Suk kan wel voetballen. Ik heb hem alleen in een oefenwedstrijd tegen Ajax A1 gezien. Hij is beweeglijker dan Castillion. Hij is balvast, kan kaatsen, kan combineren, loopactie in de ruimte en kiest goed positie voor het doel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 20, 2010 10:38 pm

Scherrer schreef:

Idd. Buiten dat is het natuurlijk mrkwaardig en ongepast dat Peter, joey etc helemaal los gaan naar aanleiding van een onschuldige opmerking van Jol. Hij werd waarschijnlijk in het voorbijgaan door een journalist gevraagd hoe het met Suk gaat en antwoordde daarop het eerste wat in hem opkwam, namelijk dat het enthousiasme en de ijver van Suk hem beviel. De journalist vroeg waarschijnlijk niet naar een grondige analyse, dus Jol helemaal afbranden omdat hij gewoon antwoord geef op een vraag, in plaats van dat hij ongevraagd een heel spelersrapport opstelt in het voorbijgaan, raakt kant noch wal. Geeft wel aan hoe opgefokt sommige posters hier helaas zijn. Zo opgefokt dat even kalm een situatie analyseren er niet bij is.
Mocht je mij bedoelen: het ging me helemaal niet om Jols opmerking. Het was alleen even een link naar iets dat ik me gistermiddag realiseerde.

@ Jöhnk: Er zijn door Ajaxtv inmiddels drie filmpjes over die jongen gemaakt. Is toch een kleine moeite om dan iets interessants te vertellen over z'n voetbalkwaliteiten? Daar gáát het toch juist allemaal om? Niet over hoe hij z'n contract bij Ajax gaat vieren.

Rednose

Bericht door Rednose » wo jan 20, 2010 10:40 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Neuh. Niet echt, Wimpey. Daarom maak ik me wel zorgen, want hij heeft veel te zeggen. Ik vind hem nogal... proleterig.
Een wat handiger versie van je grote vriend the Creep. Parallel tussen beide heren is dat ze niets bij Ajax te zoeken zouden mogen hebben.

Jol kan doen en laten wat ie wil, want Boog is als de dood dat ie straks weer op zoek moet naar een trainer. Ik ben bang dat we onder Jol helemaal gaan verzuipen. Ik hoop dat ie er de brui aan geeft binnenkort.
Ik vind dit echt de verloedering van het nadenken hoe het beter kan.
De oplossing van dit soort denken is "oprotten, en volgende proberen".
Die volgende mag vervolgens ook weer oprotten omdat ie de kneuzen van zijn voorganger niet aan het voetballen krijgt.
Zo zijn we al jaren bezig en zo gaat Ajax naar de klote.

(en ik geef meteen toe dat dit weinig met het topic te maken heeft, maar ik moest mijn ergernis even kwijt :1evil.gif: )
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo jan 20, 2010 11:53 pm

Enganche schreef:
Scherrer schreef:
Idd. Buiten dat is het natuurlijk mrkwaardig en ongepast dat Peter, joey etc helemaal los gaan naar aanleiding van een onschuldige opmerking van Jol. Hij werd waarschijnlijk in het voorbijgaan door een journalist gevraagd hoe het met Suk gaat en antwoordde daarop het eerste wat in hem opkwam, namelijk dat het enthousiasme en de ijver van Suk hem beviel. De journalist vroeg waarschijnlijk niet naar een grondige analyse, dus Jol helemaal afbranden omdat hij gewoon antwoord geef op een vraag, in plaats van dat hij ongevraagd een heel spelersrapport opstelt in het voorbijgaan, raakt kant noch wal. Geeft wel aan hoe opgefokt sommige posters hier helaas zijn. Zo opgefokt dat even kalm een situatie analyseren er niet bij is.
Mocht je mij bedoelen: het ging me helemaal niet om Jols opmerking. Het was alleen even een link naar iets dat ik me gistermiddag realiseerde.

@ Jöhnk: Er zijn door Ajaxtv inmiddels drie filmpjes over die jongen gemaakt. Is toch een kleine moeite om dan iets interessants te vertellen over z'n voetbalkwaliteiten? Daar gáát het toch juist allemaal om? Niet over hoe hij z'n contract bij Ajax gaat vieren.
Nope, bedoelde jou niet. Jij gaf duidelijk aan dat je irritatie over het uitblijven van een beschrijving van de kwaliteiten van Suk gebaseerd was op meerdere filmpjes. Ik had het meer over mensen die Jol alleen op basis van zo'n lullig quote'je aanpakken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jan 21, 2010 9:00 am

Scherrer is dan wat slecht met namen, want ook ik val daar niet onder. Neefkens hamert er continu op dat Huistra Suk beschrijft, maar dat vind ik dus grote onzin. Huistra geeft een beschrijving die geldt voor iedere aanvaller. Ik zeg alleen dat ik graag iets van Ajax had willen horen om wat voor spits het gaat. Dat hij moeilijk te verdedigen is en een echte aanvaller is dat geloof ik allemaal wel.

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 21, 2010 10:26 am

Ik reageerde op mensen die Joey weer zaten te kraken dat hij negatief was. Joey vroeg zich af wat voor kwaliteiten die jongen nog meer had OMDAT hij dus niks over deze jongen weet na 3 filmpjes, 23 uur per dag op AT :hypocrite.gif: en weet ik veel waar nog meer.

Joey is negatief, Joey weet van dit weer iets negatiefs te maken..... Ik reageerde vervolgens dat ik het eens was met Joey dat wij inderdaad niks van deze Koreaan weten behalve dat Steef hem wel goed vindt.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 21, 2010 10:26 am

Scherrer schreef:

Idd. Buiten dat is het natuurlijk merkwaardig en ongepast dat Peter, joey etc helemaal los gaan naar aanleiding van een onschuldige opmerking van Jol. Hij werd waarschijnlijk in het voorbijgaan door een journalist gevraagd hoe het met Suk gaat en antwoordde daarop het eerste wat in hem opkwam, namelijk dat het enthousiasme en de ijver van Suk hem beviel. De journalist vroeg waarschijnlijk niet naar een grondige analyse, dus Jol helemaal afbranden omdat hij gewoon antwoord geef op een vraag, in plaats van dat hij ongevraagd een heel spelersrapport opstelt in het voorbijgaan, raakt kant noch wal. Geeft wel aan hoe opgefokt sommige posters hier helaas zijn. Zo opgefokt dat even kalm een situatie analyseren er niet bij is.
Wat zeur je nou? Je hebt mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 21, 2010 10:28 am

Inderdaad. Maar nu zijn we 4 pagina's verder en weten we nog steeds niet wat voor spits die gast is.
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr jan 22, 2010 12:48 am

joey schreef:
Scherrer schreef: Idd. Buiten dat is het natuurlijk merkwaardig en ongepast dat Peter, joey etc helemaal los gaan naar aanleiding van een onschuldige opmerking van Jol. Hij werd waarschijnlijk in het voorbijgaan door een journalist gevraagd hoe het met Suk gaat en antwoordde daarop het eerste wat in hem opkwam, namelijk dat het enthousiasme en de ijver van Suk hem beviel. De journalist vroeg waarschijnlijk niet naar een grondige analyse, dus Jol helemaal afbranden omdat hij gewoon antwoord geef op een vraag, in plaats van dat hij ongevraagd een heel spelersrapport opstelt in het voorbijgaan, raakt kant noch wal. Geeft wel aan hoe opgefokt sommige posters hier helaas zijn. Zo opgefokt dat even kalm een situatie analyseren er niet bij is.
Wat zeur je nou? Je hebt mijn opmerking verkeerd geïnterpreteerd. :confused.gif:
Wat zeur ik? Wat zeur JIJ?

Jij valt Jol tot meerdere keren hard aan op het feit dat hij na een onschuldige vraag van een journalist hoe Suk het deed, niet met een volledig spelersrapport komt. Een volslagen belachelijke aanval. Dat je graag een beschrijving van Suk zou willen hebben, begrijp ik. Maar dat staat volledig los van een lullige quote van Jol in het voorbijgaan van een journalist. Naar aanleiding van die quote zo los gaan slaat werkelijk nergens op. Dat weet je zelf ook wel, want een logische uitleg waarom één onschuldig zinnetje van Jol jou toorn heeft verdiend heb je nog niet gegeven; je weet zelf ook wel dat die er niet is. Nogmaals, als je teleurgesteld bent over het uitblijven van een beschrijving van Suk, prima, logisch, maar vier dat niet als een verwend kind los op één opmerkinkje in het voorbijgaan van Jol.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 22, 2010 9:07 am

Ik ga niet los, man. Lees nog eens terug.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 22, 2010 9:23 am

Laten gaan Joey...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 22, 2010 9:38 am

Je hebt gelijk, Rishi. :biggthumpup.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jan 23, 2010 11:23 am

D_skilled schreef:
Jol over Suk: 'Schiet plaggen uit grond'

De Zuid-Koreaan Hyun Jun Suk heeft op zijn eerste training bij Ajax een prima indruk achtergelaten bij coach Martin Jol. “Hij schiet de plaggen uit de grond, gaat voor iedere bal.

'Je ziet meteen dat dit een jongen is met een enorme wil. Van zijn werkethiek word ik dolenthousiast'.

Suk is bij toeval bij Ajax beland, maar werd uitgebreid getest alvorens hij een contract kreeg. Hij vecht met Geoffrey Castillion voor een plaats op de bank, mocht Marko Pantelic het treffen met AZ niet halen.
Bron: Sportweek.nl
Laten we hem dan maar niet opstellen, nu de mat er eindelijk goed bij ligt in de ArenA. Nee ik ben erg nieuwsgierig naar hem. Ik hoor van meerdere mensen erg positieve geluiden.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za jan 23, 2010 2:43 pm

Thijs schreef:20x een omhaal in de kruising? Dat haal ik toch niet uit wat plagjes en inzet hoor.

Maarja, Jol kan dus maar blijkbaar twee dingen zeggen:
Wat een fantastisch talent! Hij deed dus een driedubbele pirouette waarbij hij de bal achterlangs in het doel schoot! Hij is kopsterk, snel, goed in de duels, trapt feilloos met de wreef, wendbaar, hij steekt nu al boven iedereen uit! En zijn inzet is ook fantastisch. Jammer van die ogen.
Reactie van de verzuurde AT'er:
*Ja, aan die driedubbele pirouette hebben we dus niks. Laat het maar zien in de wedstrijd, ik betwijfel het...
*Jaja, dat zeggen ze altijd. Ik moet het nog maar zien. Typisch dat Jol alles weer ophemelt.
*Aan inzet alleen hebben we dus niks! Dat had Urzaiz ook, en we hebben het gezien :excited.gif:

Of versie 2:
Tsja, die Suk. Ik wil niet aan die goed nieuws-show meewerken hoor. Hij komt hier aanzetten, kan op zich best voetballen, en hij heeft inzet, maar verder. Tsja, het is geen Suarez. Hij schoot zelfs een plag uit de grond, nou, wie kan dat weer oplossen? Juist, Fred! Die man wordt ook een dagje ouder! En als je aan die Suk vroeg wat dat te betekenen had kreeg je wat rare klanken terug. De brutaliteit! Ik stel voor dat we zijn naam veranderen in You-Suk!
Reactie van de verzuurde AT'er:
*Lekker handig van Jol zeg, zo'n speler afbranden! Geef die man eens wat vertrouwen! Jol is weer eens geen peoplesmanager. Ongelofelijk! Hadden we Marco nog maar! He don't snow, but he kon met spelers omgaan toch! Ofzo!
*Zie je wel, hij kan er weer niks van! Alles is kut aan Ajax, alles! AARGHGGHG!

Weet je wat, ik heb een idee. Laten we nou eens gewoon rustig afwachten tot we zelf die goede man aan het werk zien. Ik laat me graag verrassen door die Suk, en mijn steun heeft-ie! Suk, zet 'm op!
Ha, goeie! De reacties van sommige AT-ers zijn inderdaad makkelijk te voorspellen.

Laten we maar even afwachten wat deze Suk in het komende jaar zal brengen. Al te hoge verwachtingen op de korte termijn lijken me niet realistisch, hij is pas 18 en heeft nota bene moeten bedelen om een contractje.
Ajax!

Rooie

Bericht door Rooie » zo jan 24, 2010 4:34 pm

Haha, hij snapte er echt de ballen van dat er constant voor hem werd geklapt als hij bij de hoekvlag aankwam tijdens het warmlopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 24, 2010 4:40 pm

Cultfiguur.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo jan 24, 2010 7:58 pm

Benji schreef:Haha, hij snapte er echt de ballen van dat er constant voor hem werd geklapt als hij bij de hoekvlag aankwam tijdens het warmlopen.
Hahaha, schitterend inderdaad.

Heel zuid 'SUK SUK SUK SUK SUK HEUJJJJ' en hij kijkt heel schuchter achterom van 'eh, is dat naar mij?'.
Hoor goede verhalen over hem, schijnt een topkerel te zijn. Hopelijk scoort 'ie volgende week de winnende in de Kuip, dan bouw ik hoogstpersoonlijk een standbeeld.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 24, 2010 8:23 pm

Ik ben niet zo thuis in het Koreaans, maar misschien noemen ze hem daar anders?

Rooie

Bericht door Rooie » zo jan 24, 2010 8:25 pm

Ik dacht dus precies hetzelfde, Joey :smallgrin.gif:

Volgens mij is het op z'n Koreaans Seok, maar of het ook anders uitgesproken wordt?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jan 24, 2010 8:27 pm

In een interview op tv hadden ze het er tegen Jol over dat je het uitspreekt als Sok. Maar Jol noemt hem gewoon Suk want er staat immers een u en geen o.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie