Hyun Jun Suk
Moderator: mods
Re: Hyun Jun Suk
Waar zijn de tijden gebleven waarin we gewoon konden genieten van zo'n jongenssprookje? Jongen wil graag bij ons voetballen, komt steeds terug, mag eens meespelen, bevalt wel, krijgt contract en zal eens even laten zien dat hij zich helemaal uit de naad zal werken om ook echt te slagen...
Heerlijk toch?
Heerlijk toch?
Als hij slaagt is er absoluut een mooi stripboek van te maken.
We zullen de komende tijd wel merken hoe snel het met hem gaat en wat hij wel en niet kan. Ik heb in ieder geval niet zoveel zin om door te discussieren over 4 regels op sportweek.nl. Beetje een magere bron om je druk over te maken.

We zullen de komende tijd wel merken hoe snel het met hem gaat en wat hij wel en niet kan. Ik heb in ieder geval niet zoveel zin om door te discussieren over 4 regels op sportweek.nl. Beetje een magere bron om je druk over te maken.
Nil volentibus arduum
Kan je wel schijtlollig doen, maar ik heb alle drie de filmpjes bekeken en die ondersteunen toch juist precies mijn punt? In geen van die filmpjes komt er iemand van de technische staf van Ajax langs die aangeeft wat voor speler men in Suk ziet en wat de verwachtingen zijn. Het is toch vreemd dat een club dat soort duidelijkheid niet schept aan haar supporters? Of vind je het normaal dat Ajax vaag is over de beleidsvoering, net zoals je al die andere fratsen van Jol waarschijnlijk normaal vindt?Neefkens schreef:Zoek en gij zult vinden. Maar zo goed als AZ is het natuurlijk nooit....Enganche schreef:Werd er daar wat verteld over z'n kwaliteiten?Neefkens schreef:Hij is al maanden geleden gepresenteerd, op ajax.nl vele filmpjes over hem. Nu vragen ze Jol hoe hij het deed en hij zegt wat hem het meeste opviel: de inzet. Wat daar mis aan is
@joey: ga je nu eisen stellen?
Je mag dan erelid zijn, maar pas op hoor.
Weet je hoe google werkt?
OK, ik help je wel ff:
"Maar je ziet dat Suk een echte spits is. Hij is agressief, doelgericht; verdedigers hebben moeite met hem. Bovendien scoorde hij een mooie goal.'' Fysiek erg sterk en zoals gezegd: een enorme drive om te slagen.
En voortaan zelf zoeken hoor.

Je mag dan erelid zijn, maar pas op hoor.

Weet je hoe google werkt?

OK, ik help je wel ff:
"Maar je ziet dat Suk een echte spits is. Hij is agressief, doelgericht; verdedigers hebben moeite met hem. Bovendien scoorde hij een mooie goal.'' Fysiek erg sterk en zoals gezegd: een enorme drive om te slagen.

Hij scoorde een mooie goal, joey. ;)
Volgens mij heeft Feest ergens iets over hem geschreven.
Volgens mij heeft Feest ergens iets over hem geschreven.
Nee, veel beweeglijker
Ik kan het nergens terugvinden. Wie heeft dit gezegd?Neefkens schreef:"Maar je ziet dat Suk een echte spits is. Hij is agressief, doelgericht; verdedigers hebben moeite met hem. Bovendien scoorde hij een mooie goal.'' Fysiek erg sterk en zoals gezegd: een enorme drive om te slagen.
Tjongejonge, je moet ze ook alles uitleggen.
Huistra heeft dit gezegd. Laatste stukje over de drive is van mij.
Huistra heeft dit gezegd. Laatste stukje over de drive is van mij.
Hier de opmerkingen van onze huisscout (uit dit topic)
Feest schreef:Goede spits. Zit wel wat van Cruz in. Looplijnen zijn nog van een 442 loopspits, maar snapt het spelletje wel, ziet het, functioneel technisch, goede trap en kan koppen. Linkerbeen moet wel beter.
Feest schreef:Hij is verre van traag voor een lange jongen.
Nil volentibus arduum
Waarom ben je nou altijd zo negatief gestemd, Neef?Neefkens schreef:Tjongejonge, je moet ze ook alles uitleggen.
Dat is idd een zwak punt van me, ik zou graag wat positiever zijn in mijn leven. Daarom zit ik veel op AT, dáár zitten tenminste écht positieve mensen. 

Notabene Steef, een Feyenoorder, moet ons hier uitleggen wat zijn kwaliteiten zijn. Zoals Joey ook al aangeeft: Leuk dat die vent de plaggen van het veld loopt maar daar hebben we niks aan. Dat levert ons 0 aan informatie op en dat kost Ajax weer een nieuw veld! En als hij dat flikt op een kunstgras veld moeten ze hem terug sturen naar Korea
@ Thijs: Het glas is helemaal niet halfleeg maar we mogen van onze hoofdtrainer toch wel wat meer verwachten dan: Hij werkt lekker hard! Alsof we er blij mee mogen zijn dat ze een Koreaan hebben gevonden die hard werkt..... JOEPIE!

@ Thijs: Het glas is helemaal niet halfleeg maar we mogen van onze hoofdtrainer toch wel wat meer verwachten dan: Hij werkt lekker hard! Alsof we er blij mee mogen zijn dat ze een Koreaan hebben gevonden die hard werkt..... JOEPIE!
IK GELOOF!!!!!!
Heb je überhaupt gelezen wat ik heb geschreven? Het stukje van Huistra?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou ook wel erg komisch zijn als Huistra had gezegd dat hij niet doelgericht was geweest en dat hij simpel te verdedigen is. Al met al zegt het dus eigenlijk ook niet zoveel.
Stel die Lodeiro komt (een aanvallende middenvelder), dan kan ik daar nu ala Huistra al een stukje over schrijven:
Hij is een middenvelder met een goede pass en iemand die vooral aanvallend denkt. Dat maakt hem lastig om te bespelen op het middenveld.
Stel die Lodeiro komt (een aanvallende middenvelder), dan kan ik daar nu ala Huistra al een stukje over schrijven:
Hij is een middenvelder met een goede pass en iemand die vooral aanvallend denkt. Dat maakt hem lastig om te bespelen op het middenveld.

Hij had toch ook kunnen zeggen dat hij het nog eens goed moest bekijken? Hij hoefde toch niet positief te zijn? Neutraal kan ook namelijk.
- peter
Het maakt mij allemaal niet veel uit, maar ik had graag gehoord wat voor soort spits hij was geweest. Denk wel dat we het binnenkort met eigen ogen kunnen zien.
Lees jij ook wat anderen schrijven?
Mag ik na ruim een half jaar Jol de conclusie trekken dat Jol dat niet ziet?joey schreef:En van de rest?“Hij schiet de plaggen uit de grond, gaat voor iedere bal. 'Je ziet meteen dat dit een jongen is met een enorme wil. Van zijn werkethiek word ik dolenthousiast'.

Ik vind die Jol niet zo'n licht. Jij?
Neuh. Niet echt, Wimpey. Daarom maak ik me wel zorgen, want hij heeft veel te zeggen. Ik vind hem nogal... proleterig.wimpey schreef:Mag ik na ruim een half jaar Jol de conclusie trekken dat Jol dat niet ziet?joey schreef:En van de rest?“Hij schiet de plaggen uit de grond, gaat voor iedere bal. 'Je ziet meteen dat dit een jongen is met een enorme wil. Van zijn werkethiek word ik dolenthousiast'.![]()
Ik vind die Jol niet zo'n licht. Jij?
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
Ik hoor het ook graag van iemand van Ajax. Steef vertrouw ik wel, maar wie weet heeft Jol nog wel wat toe te voegen. Is het een aanspeelpunt? Hoe is hij in de kaats? Zakt hij ver in of Is het iemand met de neus naar de goal die loert op gaten in de verdediging? Ik was benieuwd naar het type spits en dat moet hij toch wel gezien hebben.Neefkens schreef:Lees jij ook wat anderen schrijven?
Een wat handiger versie van je grote vriend the Creep. Parallel tussen beide heren is dat ze niets bij Ajax te zoeken zouden mogen hebben.joey schreef: Neuh. Niet echt, Wimpey. Daarom maak ik me wel zorgen, want hij heeft veel te zeggen. Ik vind hem nogal... proleterig.
Jol kan doen en laten wat ie wil, want Boog is als de dood dat ie straks weer op zoek moet naar een trainer. Ik ben bang dat we onder Jol helemaal gaan verzuipen. Ik hoop dat ie er de brui aan geeft binnenkort.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Huistra is toch echt van AJAX.Peter schreef:Ik hoor het ook graag van iemand van Ajax. Steef vertrouw ik wel, maar wie weet heeft Jol nog wel wat toe te voegen. Is het een aanspeelpunt? Hoe is hij in de kaats? Zakt hij ver in of Is het iemand met de neus naar de goal die loert op gaten in de verdediging? Ik was benieuwd naar het type spits en dat moet hij toch wel gezien hebben.Neefkens schreef:Lees jij ook wat anderen schrijven?