Ik vermoed ook die andere.Duke schreef:Weet je zeker dat jij het bent, Sylvie?

Moderator: mods
Ik vermoed ook die andere.Duke schreef:Weet je zeker dat jij het bent, Sylvie?
acional wijst bod Ajax op Lodeiro af'
19 januari 2010 RvN
Volgens de website Urugol heeft Nacional een bod van Ajax van 2,5 miljoen euro plus een miljoen extra indien de speler een bepaald aantal basisplaatsen behaald, resoluut afgewezen. De club zou al overeenstemming hebben bereikt over een transfersom van 3,5 miljoen euro met AZ, waarbij de club nog een percentage van een eventuele doorverkoop behoudt. Volgens Urugol zou Ajax Nacional hebben gevraagd de deal nog niet rond te maken met AZ, omdat het mogelijk nog met een nieuw bod terugkeert.
Telesport schreef:Gevecht om Lodeiro
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR – AZ heeft na doelman Alvarado ook goede hoop om de transfer van Nicolas Lodeiro (20) rond te maken. Volgens Uruguayaanse bronnen heeft AZ al een akkoord bereikt met Nacional Montevideo voor een bedrag van plusminus 3,5 miljoen euro (vijf miljoen US dollar).
Bestuurslid Alex Saul en voorzitter Ricardo Alarcon zijn dezer dagen in Nederland en spraken ook met Ajax, dat echter financieel lang niet zover wil gaan als AZ. Volgens Marcel Brands heeft Ajax ’de eerste kans’ en wacht zijn club ’rustig af.’ Luis Suarez zegt dat Lodeiro een voorkeur heeft voor Ajax en dat kan de overgang naar Alkmaar nog weleens verhinderen.
De international zelf is een grote belofte in Uruguay. Hij is een creatieve linksbenige middenvelder die een grote toekomst wordt toegedicht. Lodeiro zou deze week zelfs al naar Nederland komen voor een medische keuring.
Maar dan alleen als het een heel klein bruggetje is, want dit soort spelers hebben we al. Misschien is hij wel helemaal TOP, maar dat kan ik nu niet goed beoordelen. Er zijn echter andere posities die meer aandacht nodig hebben. Enne een beetje zuinig zijn is ook niet gek.Peter schreef:Ik verwacht nu eigenlijk wel dat Ajax over de brug zal komen. Zo zijn wij immers.
Ik vind ook dat we deze speler helemaal niet moeten halen, maar als Ajax eerste keuze heeft en AZ biedt 1 miljoen euro meer, dan kun je er donder op zeggen dat we die gozer binnenhalen. No way dat Jol het laat afketsen op een miljoen euro.Neefkens schreef:Maar dan alleen als het een heel klein bruggetje is, want dit soort spelers hebben we al. Misschien is hij wel helemaal TOP, maar dat kan ik nu niet goed beoordelen. Er zijn echter andere posities die meer aandacht nodig hebben. Enne een beetje zuinig zijn is ook niet gek.Peter schreef:Ik verwacht nu eigenlijk wel dat Ajax over de brug zal komen. Zo zijn wij immers.
Nee, wat ik heb begrepen is het meer een nummer 10.999 schreef:Vraagje: Dit is een ongeveer zelfde type speler als Suarez ?.
Neefkens schreef: Maar dan alleen als het een heel klein bruggetje is, want dit soort spelers hebben we al. Misschien is hij wel helemaal TOP, maar dat kan ik nu niet goed beoordelen. Er zijn echter andere posities die meer aandacht nodig hebben. Enne een beetje zuinig zijn is ook niet gek.
Ik denk dat als Jol dit idd zou kunnen beslissen, dat hij dan al "binnen" zou zijn. Er staat ook niet voor niets dat vdBoog niet verder wil gaan dan ze nu gedaan hebben. vdBoog zit nu op de centen en dat is goed.Peter schreef:Ik vind ook dat we deze speler helemaal niet moeten halen, maar als Ajax eerste keuze heeft en AZ biedt 1 miljoen euro meer, dan kun je er donder op zeggen dat we die gozer binnenhalen. No way dat Jol het laat afketsen op een miljoen euro.
Juist, dat heet doorselecteren. Maar zijn die spelers wel te verkopen?Moet wel even nuanceren, want met niet halen bedoel ik eigenlijk dat je nu eerst eens moet gaan kijken naar verkoop. Lodeiro is een linkeraanvaller-10? Dan moet je nu gewoon Aissati verkopen en/of de Jong verkopen. Verder moet Jol ook eens keuzes gaan maken voor wat betreft de andere middenvelders. Kan Gabri niet gewoon verkocht worden? Donald? Lindgren? We hebben met Aissati, de Jong, Eriksen, de Zeeuw, Enoh, Lindgren, Donald, Anita, Urby, Gabri en eventueel Lodeiro zometeen 11 mensen voor 3 à 4 posities.
Is dat zo? Dan raak je hem nooit kwijt.Rishi schreef:Niet als je 4 miljoen voor Lindgren wilt hebben.