Gregory van der Wiel
Moderator: mods
-
Re: Gregory van der Wiel
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wim
- Site Admin
Moet zeggen dat ik hetzelfde schreeuwde. Bij twee doelpunten staat hij kinderlijk te verdedigen en laat zich kinderlijk piepelen door een jochie van 16, bij de derde staat hij aan de verkeerde kant en loopt zelfs weg van de situatie.Scherrer schreef:Kan iemand deze kl**tz*k - want dat is het - uitleggen dat zijn eerste taak als rechtsback verdedigen is? Blackcard Greg vindt verdedigen niet 'cool' en doet liever alleen maar aan aanvallen.
GOED VERDEDIGEN IS OOK EEN KUNST.

Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.
Bij de kopbal van Ruiz moest v.d. Wiel hem verdedigen, maar hij sprong niet eens mee.
Tegen Utrecht liet hij Nesu makkelijk een voorzet geven, die van wolfswinkel bijna binnenkopte en de 1e goal van Mulenga gaf hij te weinig rugdekking en kon Utrecht zo doorlopen.
En tegen Anderlecht was hij dacht ik bij alle goals betrokken.
Die speelt niet echt lekker de laatste tijd. Hopelijk pakt hij het na de winterstop beter op.
Tegen Utrecht liet hij Nesu makkelijk een voorzet geven, die van wolfswinkel bijna binnenkopte en de 1e goal van Mulenga gaf hij te weinig rugdekking en kon Utrecht zo doorlopen.
En tegen Anderlecht was hij dacht ik bij alle goals betrokken.
Die speelt niet echt lekker de laatste tijd. Hopelijk pakt hij het na de winterstop beter op.
Ach, Van der Wiel... Die wil lekker aanvallen. In verdedigend opzicht zal het wel niets met hem worden, schat ik, maar dat boeit hem niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Heel slecht de laatste weken. Jol mag hem wel aanpakken. Maar waarom laten ze hem steeds een goede kopper dekken? Dat kan die jongen toch helemaal niet of wel?
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Typerend voor een VERDEDIGER!!Antwoord van der Wiel op Ajax.nl schreef:Wat zijn jouw kwaliteiten?
Sander Feenstra, Enschede
,,Ik denk dat ik goed kan opbouwen. Ik kan goed meevoetballen en acties maken. Ook mijn snelheid is een kwaliteit. Soms wil ik overigens dingen altijd mooi oplossen. Af en toe iets te mooi. Dat houd ik nu ook in mijn achterhoofd. Ik moet niet teveel risico nemen. Bij het Nederlands elftal tegen Paraguay was er de vorige keer bijna een doelpunt uitgekomen.''
Bron AS - NOSGregory v/d Wiel plaatst zaterdagnacht om 02:38 nog een bericht op twitter!!
Schandalig slecht dat je de dag voor de wedstrijd nog niet ligt te pitten. Wat een instelling.
Oh god, dit begint wel zielige vormen aan te nemen. Laat die jongen toch met rust.
Ik kon laatst ook niet slapen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Moest je daarna een belangrijke wedstrijd spelen? En ging je dan berichten op twitter achterlaten?Bertje schreef:Oh god, dit begint wel zielige vormen aan te nemen. Laat die jongen toch met rust.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat een boef. Als straf moeten we vdWiel niet meer opstellen en Ogararu de kans geven.

Ik moest de volgende dag studeren en ben een film gaan kijken. Zouden ze me nu van m'n studie trappen!?sander schreef:Moest je daarna een belangrijke wedstrijd spelen? En ging je dan berichten op twitter achterlaten?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Op zich heb je natuurlijk groot gelijk, mits v.d. Wiel ook niet in slaap kon komen ..Bertje schreef:Oh god, dit begint wel zielige vormen aan te nemen. Laat die jongen toch met rust.
Blij met de punten ...
Wat dan nog? Hij speelt toch pas om half 3? Al zou hij om 6 uur pas zijn gaan slapen... So what?
IK GELOOF!!!!!!
Ik dacht dat hij twitteren had opgegeven?
I think I lost my fucking headache
Natuurlijk mag hij twitteren, en ook 's nachts voor een wedstrijd. Slim is het alleen niet, dat mag duidelijk zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Blijkbaar niet?
Maar het zou slecht zijn als hij twitterde tijdens het uitgaan maar als hij gewoon de hele avond voetbal zou hebben gekeken en daarna een filmpie is het logisch dat hij misschien niet in slaap kan vallen. Half 3 nog niet slapen.. so what?
Maar het zou slecht zijn als hij twitterde tijdens het uitgaan maar als hij gewoon de hele avond voetbal zou hebben gekeken en daarna een filmpie is het logisch dat hij misschien niet in slaap kan vallen. Half 3 nog niet slapen.. so what?
IK GELOOF!!!!!!
Ik dacht dat hij was gestopt met dat stomme getwitter? 

Het stinkt aan alle kanten!
Kennelijk heeft de drang naar aandacht het toch gewonnen van het streven naar wat meer professionaliteit. Maar goed, laten we ons er niet druk over maken. We hebben bij Ajax grotere problemen dan dit soort onzin.
Nil volentibus arduum
Wel of niet twitteren heeft natuurlijk niets met professionaliteit te maken.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat vind ik ook. Zo een Sulejmani.. daar hoor je dus niemand over maar het zal mij niks verbazen als die gast tot 8 uur in de ochtend zat te chillen met zijn Servische matties.... (gewoon een stom vooroordeel en voorbeeld hoor)
IK GELOOF!!!!!!
Op het moment dat je via twitter laat zien dat je niet professioneel met je sport bezig bent is dat wat mij betreft wel het geval. Nu valt dat in dit geval wel mee maar het vorige incident is natuurlijk nog niet vergeten. Dan is het verstandig om er gewoon mee op te houden en niet op deze manier de publiciteit te zoeken. Want je kunt er op wachten dat mensen op zijn berichten gaan letten en dit soort onschuldige dingen gaan opblazen tot incidenten.Bertje schreef:Wel of niet twitteren heeft natuurlijk niets met professionaliteit te maken.
Je kunt er in positieve zin niets mee winnen maar je kunt er, al dan niet terecht, wel op een verkeerde manier mee in de publiciteit komen. Geen groot probleem natuurlijk maar het lijkt mij verstandiger om dat getwitter gewoon even achterwege te laten.
Nil volentibus arduum
Nouja, drang van aandacht.. 95% van de jeugd zit op sociale netwerksites. Dat hij dat ook graag met z'n vrienden doet vind ik heel normaal. Misschien dat hij dan niet voldoet aan het professionele rolmodel wat sommigen hier van een voetballer verwachten, maar daar zal hij vast niet de enige in zijn.Marillion schreef:Kennelijk heeft de drang naar aandacht het toch gewonnen van het streven naar wat meer professionaliteit.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
V.d. Wiel is profvoetballer bij Ajax. Daar horen wat mij betreft andere verantwoordelijkheden bij in vergelijking met die 95% van de jeugd die er lekker op los kan twitteren en doen. Van een profvoetballer mag je verwachten dat hij zich afvraagt of het verstandig is om iets te doen of niet. En gezien zijn geschiedenis met dit fenomeen zou ik het lekker even laten voor wat het is.
Nil volentibus arduum