Ajax - AZ 24-01-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - AZ 24-01-2010
4-4-2 betekent juist dat Kennedy speelt.
Ik verwacht de volgende opstelling:
Stekelenburg,
vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita,
Kennedy, Gabri, Lindgren, Emanuelson,
Pantelic, Suarez
Met wat geluk Eriksen ipv Gabri.
Stekelenburg,
Pantelic, Suarez
Van zo'n middenveld als Johnk schetst schieten de tranen je toch in de ogen?
Godsallejezus.
Godsallejezus.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
maak het mooier dan...De Dominee schreef:Van zo'n middenveld als Johnk schetst schieten de tranen je toch in de ogen?
Godsallejezus.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dit soort wedstrijden raken dus ook al bij lange na niet meer uitverkocht, de campagne van Ajax van 'Kom zondag naar Ajax-AZ' is alweer losgebarsten.
Als je via online ticketverkoop kijkt, is bijna nog de helft van alle vakken beschikbaar.
Prijsrange: 32,50 - 74,00
Zien ze het zelf echt niet?
Als je via online ticketverkoop kijkt, is bijna nog de helft van alle vakken beschikbaar.
Ik verwacht hetzelfde. Mag ik toch wel zeggen dat de tranen ervan in mijn ogen schieten?mattie schreef:maak het mooier dan...De Dominee schreef:Van zo'n middenveld als Johnk schetst schieten de tranen je toch in de ogen?
Godsallejezus.
Ze zullen wel zeggen dat het in Engeland ook een hoop kost om naar het voetbal te gaan.Benji schreef:Dit soort wedstrijden raken dus ook al bij lange na niet meer uitverkocht, de campagne van Ajax van 'Kom zondag naar Ajax-AZ' is alweer losgebarsten.
Het stinkt aan alle kanten!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Tuurlijk mag dat... maar er is gewoon simpelweg niet beter.De Dominee schreef:Ik verwacht hetzelfde. Mag ik toch wel zeggen dat de tranen ervan in mijn ogen schieten?mattie schreef:maak het mooier dan...De Dominee schreef:Van zo'n middenveld als Johnk schetst schieten de tranen je toch in de ogen?
Godsallejezus.
mijn tranen zijn allang opgedroogd van deze selectie.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Is Aisatti nog niet beschikbaar voor op links, zodat Sturby als Back kan fungeren ipv onze dwergkonijnJöhnk schreef:4-4-2 betekent juist dat Kennedy speelt.
Stekelenburg,
Pantelic, Suarez
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Bestaat er nog een kans dat Enoh voor zondag terugkeert?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 10/11
En dan zouden 'ze' zich ook wel mogen realiseren dat je in Engeland een ietsjepietsje ander niveau voorgeschoteld krijgt...joey schreef:Ze zullen wel zeggen dat het in Engeland ook een hoop kost om naar het voetbal te gaan.Benji schreef:Dit soort wedstrijden raken dus ook al bij lange na niet meer uitverkocht, de campagne van Ajax van 'Kom zondag naar Ajax-AZ' is alweer losgebarsten.
Björn Kuipers is de scheidsrechter van dienst.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kameroen speelt vandaag de laatste wedstrijd in de groepsfase. Verliezen ze die, dan zijn ze uitgeschakeld. Maar dan nog lijkt het me wat te vroeg voor Enoh om al bij de selectie te zitten.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Bestaat er nog een kans dat Enoh voor zondag terugkeert?
We kijken dus zondag waarschijnlijk tegen een middenveld met Gabri en Lindgren aan.
Is op zich geen ramp hoor die 2. Ik wil alleen Anita niet zien. Die werd dolgedraaid door Dembele in de uitwedstrijd.
Stekelenburg
Wiel Lindgren Vertonghen Urby
Gabri Eriksen Aissati
Rommedahl Pantelic Suarez
gewoon lekker VOL op de aanval!
Stekelenburg
Wiel Lindgren Vertonghen Urby
Gabri Eriksen Aissati
Rommedahl Pantelic Suarez
gewoon lekker VOL op de aanval!
IK GELOOF!!!!!!
Ja dit lijkt me ook de beste opstelling. Ik ga er toch maar even vanuit dat we tegen Feyenoord in ieder geval weer met De Zeeuw en Enoh op het middenveld spelen.
Alderweireld wil ik ook niet zien tegen Hamdaoui, Ari, Lens ofzo.. Dan maar Lindgren daar. Die kan ook doorschuiven en een eventuele nummer 10 opvangen. Aissati kan op deze manier iets teruggetrokken spelen. AZ heeft toch niet echt een nummer 10.
IK GELOOF!!!!!!
Oh, ik zie nu dat je Lindgren achterin hebt neergezet.
Ik zou het centrale verdedigingsduo gewoon handhaven. En El Ham, daar ben ik in niet zo bang voor.

Alderweireld heb ik voorlopig ff gehad. Die moet maar een paar maanden gaan kickboxen, kooivechten enzo..
IK GELOOF!!!!!!
Als je Alderweireld er nu naast gaat zetten, krijgt ie last van het Marcellis-syndroom. Gewoon handhaven die verdediging, minus Anita.
El Ham speelt naar verluidt rechtsbuiten in het systeem van Advocaat. Martens is in bloedvorm (aldus Dick) dus die speelt ook op links of op 10. Ari spitst waarschijnlijk.MVH schreef:Oh, ik zie nu dat je Lindgren achterin hebt neergezet.Ik zou het centrale verdedigingsduo gewoon handhaven. En El Ham, daar ben ik in niet zo bang voor.
Als ze Alderweireld erin laten, krijgen wij last van het RKC-syndroomMVH schreef:Als je Alderweireld er nu naast gaat zetten, krijgt ie last van het Marcellis-syndroom. Gewoon handhaven die verdediging, minus Anita.

IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Op dit moment ligt Kameroen virtueel uit de Africa-cup (0-1 achter tegen Tunesië), dus dat houdt in dat Enoh vanaf morgen weer beschikbaar zou zijn voor ons aller Ajax.
Live te volgen op Eurosport.
Live te volgen op Eurosport.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Hup Tunesië 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
2-2, Kameroen op doelsaldo door naar de kwartfinale.
Wel leuk voor Enoh... minder voor Ajax.
Wel leuk voor Enoh... minder voor Ajax.
Op naar de vierde ster!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Morgen Lodeiro presenteren. Zondag in laten vallen en de winnende er in knallen.
Niet haalbaar, wel een leuke gedachte.
Niet haalbaar, wel een leuke gedachte.