Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Suarez komt waarschijnlijk niet op het idee dat Ajax niet kan betalen wat AZ betaalt. Voor de rest, Lodeiro zou niet de eerste voetballer zijn die naar de club gaat die anderen voor hem uitzoeken.MVH schreef:Maar goed: de vraag is wat er nou van het verhaal waar is, als Suarez roept dat die jongen helemaal niet naar AZ wil. Leuk voor AZ, zo'n niet gemotiveerde speler.
Het stinkt aan alle kanten!
Ben benieuwd hoe dat dan tussen die club en die jongen gaat. Als we Suarez op AT5 moeten geloven, wil die jongen zelf samen met Suarez bij Ajax spelen. Die club is natuurlijk ook niet gek, AZ is bereid meer te betalen en dan kan die club ook nog eens een half jaar langer gebruik van hem maken. Ben benieuwd.
Nacional is gewoon uit om hem aan de hoogste bieder te verkopen. Het plaatje van AZ is voor Nacional natuurlijk interessanter dan die van Ajax. Vijf miljoen met daarnaast percentage bij doorverkoop. Plus hij maakt het seizoen daar af.
Goh, wat een verrassing...D_skilled schreef:Nacional is gewoon uit om hem aan de hoogste bieder te verkopen.
Ik wilde het gewoon nog een keer benadrukken. Met vijf miljoen dollar kan Nacional ongeveer alle salarissen van de spelers een jaar lang betalen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als AZ meer biedt, dan is dat nou eenmaal zo. Ajax moet niet meegaan in het spel vind ik.
Inderdaad. Kan Ajax zich gaan richten op een goede linksback en centrale verdediger.
Niet persoonlijk bedoeld, hoor.D_skilled schreef:Ik wilde het gewoon nog een keer benadrukken. Met vijf miljoen dollar kan Nacional ongeveer alle salarissen van de spelers een jaar lang betalen.

Vind het zeer terecht als Ajax zich niet laat opnaaien.
-
- AT Toto winner 15/16
Je laat je toch niet aftroeven door AZ.. 

Hopelijk denken ze daar bij Ajax anders over, niet laten opnaaien.brigade zuid schreef:Je laat je toch niet aftroeven door AZ..
Gazprom naar AZ -> Lodeiro ook dus.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Anders steek je nog wat geld in de Atoubaatjes van deze wereld.Benji schreef:Hopelijk denken ze daar bij Ajax anders over, niet laten opnaaien.brigade zuid schreef:Je laat je toch niet aftroeven door AZ..
Ik dacht dat het Gazprom-verhaal een broodje aap was.De Dominee schreef:Gazprom naar AZ -> Lodeiro ook dus.
Juist door die Atoubaatjes is er nu geen geld. Jammer, maar het is niet anders.brigade zuid schreef:Anders steek je nog wat geld in de Atoubaatjes van deze wereld.
AZ interesseert me geen fluit. Mij gaat het om Ajax. Ajax moet de financiën op orde krijgen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als belastingbetaler zou ik me flink .... voelen door de curatoren dan.De Dominee schreef:Gazprom naar AZ -> Lodeiro ook dus.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Gazprom wil betalen voor die luchtballon. Logisch dat de curatoren zo'n bod accepteren.
Ik moet nog zien of het een luchtballon is als AZ de komende 10 jaar 7x kampioen wordt.
Denk dat de Arena leegstroomt. Zeker als het met mooi voetbal gebeurt.
Denk dat de Arena leegstroomt. Zeker als het met mooi voetbal gebeurt.
Want Ajax behaalt zoveel succes, speelt zulk mooi voetbal en voert een beleid wat te verdedigen valt?
Ajax moet oppassen. Supporters pikken dit gekloot niet veel langer. Hoge prijzen, geen beleid, kut voetbal en geen prijzen. Lees de columns van Ko er maar op na, zoals hij zich voelt voelen veel supporters zich denk ik.
Ajax moet oppassen. Supporters pikken dit gekloot niet veel langer. Hoge prijzen, geen beleid, kut voetbal en geen prijzen. Lees de columns van Ko er maar op na, zoals hij zich voelt voelen veel supporters zich denk ik.
Er zal altijd wel een deel overlopen naar een club die het iets beter doet. Maar dan ben je dus ook geen echte Ajacied.
Om maar een heel simpel voorbeeld te geven: kijk eens wat er nog iedere week bij Feyenoord op de tribunes zit.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En nu eens je blik op de ArenA richten.
Schapen...
Schapen...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Honds trouw publiekRishi schreef:Idioten?

Echter er zit een kern van waarheid in. Ajax presteert de laatste jaren... Zet dat af tegen de toegansprijzen en het beleid.
Weer op zoek naar een Interim coach..