Nicolás Lodeiro
Moderator: mods
Re: Nicolás Lodeiro
Blijkbaar wel Joey, anders komen die mensen toch niet helemaal naar Amsterdam?
IK GELOOF!!!!!!
Daar ben ik het dus niet mee eens. Eerst saneren.
Bij Ajax maken ze steeds dezelfde fouten. Elke nieuwe trainer wil zijn poot optillen.

Bij Ajax maken ze steeds dezelfde fouten. Elke nieuwe trainer wil zijn poot optillen.
Het stinkt aan alle kanten!
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Of niet. Ze moeten die trainers niet zoveel ruimte laten.
Laat Eriksen maar doorgroeien op die positie. Kampioen worden we toch niet.
Laat Eriksen maar doorgroeien op die positie. Kampioen worden we toch niet.
Ben jij dat met Jol eens, Feest?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Toch gek dat Ajax daaraan meedoet. Komt een 17-jarig jochie binnen (met aanhang) en die eist van alles en nogwat... Raar wereldje.
Maar goed, Lodeiro stond eerst in belangstelling van AZ en daarna heeft Suarez zich ermee bemoeit en ineens wil Ajax hem ook hebben. Heeft onze fantastische scouting die jongen dus niet eens in beeld gehad? Het lijkt er namelijk sterk op dat Ajax pas is gaan handelen, nádat AZ met hem gelinked werd....
Maar goed, Lodeiro stond eerst in belangstelling van AZ en daarna heeft Suarez zich ermee bemoeit en ineens wil Ajax hem ook hebben. Heeft onze fantastische scouting die jongen dus niet eens in beeld gehad? Het lijkt er namelijk sterk op dat Ajax pas is gaan handelen, nádat AZ met hem gelinked werd....
Whitey on the moon.
Heeft Boilesen die afspraak ook?
x
Mwah, Jol schreeuwt van de daken dat Eriksen een supertalent is dat het niveau nu al gemakkelijk aankan. Ik neem aan dat hij dat meent, dus misschien moet hij Eriksen dan ook opstellen? Als die jongen inderdaad al goed genoeg is of bijna zo goed, lijkt het mij onzinnig om een speler voor zijn positie te halen.
Ik vond hem er in fysiek opzicht met name nog niet klaar voor, maar goed, wie ben ik?
Ik vond hem er in fysiek opzicht met name nog niet klaar voor, maar goed, wie ben ik?

Volgens mij is Jol oprecht van Eriksen gecharmeerd. Of hij kan heel goed acteren.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Laatst gewijzigd door Feest op do feb 04, 2010 11:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Lodeiro naar AZ van wiens geld ,dat van ons belasting geld.Die clubmoet sowieso z'n begroting aanpassen en hoeveel is nog niet bekend. Maar spelers kopen lijkt mij erg overdreven. Koeman heeft ook nog wat geld tegoed en er zit nu ook een trainer die geen 5 euro kost
Suarez over Lodeiro:
http://www.at5.nl/artikelen/30657/ajax- ... lent-kopen
Dus echt serieus, ik vraag me zelfs af of Luis niet gewoon wil blijven.
http://www.at5.nl/artikelen/30657/ajax- ... lent-kopen
Dus echt serieus, ik vraag me zelfs af of Luis niet gewoon wil blijven.
Bij Nacional zijn ze al bezig met z'n opvolger. Ik verwacht gewoon dat Ajax eruit komt.
Wordt er vandaag nog iets bekend (gemaakt) denk je?D_skilled schreef:Bij Nacional zijn ze al bezig met z'n opvolger. Ik verwacht gewoon dat Ajax eruit komt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik bedoel dus langer.joey schreef:Het komende half jaar wel, ja.
Vandaag moet duidelijk worden of hij komt of niet. Zo niet, dan gaat de clubleiding van Nacional in gesprek met andere clubs. Die kunnen het geld heel goed gebruiken.
En dat kun jij ons vandaag vertellen?D_skilled schreef:Vandaag moet duidelijk worden of hij komt of niet.
Ze zouden vandaag met Ajax de laatste gesprekken onderhouden, dus we zullen het vandaag danwel morgen horen of ze eruit zijn gekomen.
Ik ben benieuwd. Het zou (mits hij goed genoeg is) wel een uitkomst zijn.
De snor zal er straks wel iets over berichten. Wishful thinking. Voortaan begint VI trouwens om half negen.