Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Volgens mij moet hij niet meer op topnivo kunnen voetballen. Maar goed, ik ken de voorwaarden van zo'n verzekering niet. Volgens mij is Alphlen ooit afgekeurd en is hij jaren daarna teruggekomen in het betaald voetbal (eerste divisie?)
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
Gert-Jan 'Steefs source' Verbeek zegt net dat hij niets begrijpt van het presteren van Sulejmani.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Als die Lemic echt iets kan dan brengt ie Sulejmani weg. En niet naar Heracles.
Ik heb ooit ergens gelezen dat clubs tegenwoordig spelers vaak niet meer verzekeren omdat dat onbetaalbaar is geworden.LucaS schreef:Ik neem aan dat Ajax goed verzekerd is.
GJV praatte er snel overheen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Ja daa-haag, joey. Hij begon zélf over Sulejmani en gaf tot 3 keer toe aan dat hij niet wist wat er aan de hand is. Hij kan natuurlijk liegen, maar er snel overheen praten was dit absoluut niet.joey schreef:Ik heb ooit ergens gelezen dat clubs tegenwoordig spelers vaak niet meer verzekeren omdat dat onbetaalbaar is geworden.LucaS schreef:Ik neem aan dat Ajax goed verzekerd is.
GJV praatte er snel overheen.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:56 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat moet ie anders zeggen dan.. het is alleen wel opvallend dat ie er zelf over begon.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom mag hij niet over Feyenoord praten?
Dat ging dus heel snel. Slim gedaan, de voorzet geven en zelf afronden.Scherrer schreef:Ja daa-haag, joey. Hij begon zélf over Sulejmani en gaf tot 3 keer toe aan dat hij niet wist wat er aan de hand is. Hij kan natuurlijk liegen, maar er snel overheen praten was dit absoluut niet.
Kan me niet voorstellen dat hij geen idee heeft wat er met Sulejmani is. Hij kent die jongen toch?
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 10/11
Hij komt overigens alles behalve sympathiek over. Moeilijke man. Lijkt me ook iemand die zijn ongelijk totaal niet kan toegeven.
Wielaert en Cvitanic mankeren fysiek, behalve de afwezigheid van enig voetbaltalent, toch niets?GangstaRiB schreef:Tsja... Bassie was de baas he? Die kocht ook Wielaert en Cvitanic (die door Schippie persoonlijk was bekeken).... Daar plukken we nog steeds de zure vruchten van.joey schreef:Hoe kan het dat hij bij Ajax door de keuring is gekomen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je antwoord op deze vraag, Steef?Jöhnk schreef:Het was dus bij Heerenveen al aan de orde. Waarom speelde hij daar dan wel goed?
Hij is in het verleden zijn trainer geweest. Als de prestaties van Sulejmani geen medische oorzaak hebben, hoe zou Verbeek dan moeten weten wat er met Sulejmani aan de hand is?joey schreef:Kan me niet voorstellen dat hij geen idee heeft wat er met Sulejmani is. Hij kent die jongen toch?
Verbeek weet het vast, maar hij gaat het niet zeggen.
Je gaat er dus vanuit dat het klopt wat Steef zegt en Sulejmani problemen met het kraakbeen van zijn knie heeft, dat al speelde onder Verbeek bij Heerenveen maar dat toen niet aan zijn spel was te zien en Verbeek hem ondanks deze wetenschap openlijk bij Ajax heeft aanbevolen?
-
Dat klopt, maar het geeft wel aan dat Bassie eigenlijk nergens naar keek. De naam leek hem leuk, en hoppaaa.. halen die gozer.Jabu schreef:Wielaert en Cvitanic mankeren fysiek, behalve de afwezigheid van enig voetbaltalent, toch niets?GangstaRiB schreef:Tsja... Bassie was de baas he? Die kocht ook Wielaert en Cvitanic (die door Schippie persoonlijk was bekeken).... Daar plukken we nog steeds de zure vruchten van.joey schreef:Hoe kan het dat hij bij Ajax door de keuring is gekomen?
Whitey on the moon.
Nu kunnen we Van Basten best het nodige verwijten maar niet dat Sulejmani wellicht onterecht medisch is goedgekeurd. Iets wat tot op heden overigens slechts pure speculatie is. Het was niet zijn taak om die keuring uit te voeren. Van Basten moest bepalen of hij Sulejmani een aanwinst zou vinden voor Ajax. Volgens mij was een groot gedeelte van AT het overigens van harte met San Marco eens.
Nil volentibus arduum
De Sulejmani van Heerenveen is een regelrechte versterking voor Ajax, dat lijkt me duidelijk.
-
Das waar. Maar Van Basten heeft natuurlijk wel een paar keer de scouting overruled en waarom zou hij dat ook niet doen bij de medische staf?Marillion schreef:Nu kunnen we Van Basten best het nodige verwijten maar niet dat Sulejmani wellicht onterecht medisch is goedgekeurd. Iets wat tot op heden overigens slechts pure speculatie is. Het was niet zijn taak om die keuring uit te voeren. Van Basten moest bepalen of hij Sulejmani een aanwinst zou vinden voor Ajax. Volgens mij was een groot gedeelte van AT het overigens van harte met San Marco eens.
Whitey on the moon.
Ik denk niet dat je daarmee weg zou komen. Ook niet in de situatie waar Van Basten het kwa selectiebeleid helemaal voor het zeggen had. Ajax heeft 16 miljoen voor die jongen betaalt. Dat was echt niet gedaan als duidelijk was geweest dat hij een structureel probleem met het kraakbeen in zijn knie zou hebben.
Dat valt in de praktijk anders behoorlijk tegen. Want het is toch echt dezelfde speler.Jöhnk schreef:De Sulejmani van Heerenveen is een regelrechte versterking voor Ajax, dat lijkt me duidelijk.
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Klinkt aannemelijk. Ajax wilde zo graag dat ze waarschijnlijk niet overtuigd waren van de eerste arts. De second en third opinions waren iets minder negatief en dat was voor Ajax het groene licht. Maar goed, zelfs met de kennis van knie-problemen werd het volle pond neergelegd, terwijl in Nederland niemand hem wilde binnenhalen (hij zou de concurrentie dus niet versterken)... waarom Ajax dan toch een dusdanig groot bedrag voor hem heeft neergelegd is mij onduidelijk.
Whitey on the moon.
Van Basten leek wel verliefd op Sulejmani. Hij moest en zou hem hebben.