HahahahahahahahahahahahaPeter schreef:Roma - Genoa 3-0
Perrotta
Toni
Toni
Mochten er nog twijfels zijn over de kunsten van Toni, dan snoert hij een ieder de mond.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
IK GELOOF!!!!!!
De WK komt eraan.Feest schreef:Ronaldinho x3. Zien we een wederopstanding?
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Het is 'het wereldkampioenschap' of 'de wereldkampioenschappen'. Kan allebei. Wat níet kan is wat joey er dan achter plaatst. Hij zegt nu namelijk 'de wereldkampioenschappen komt eraan'. En dat is natuurlijk grammaticaal niet goed.
Ja, dat is zo. Pure luiheid.
Hoe dan ook, Ronaldinho wil vast naar Zuid-Afrika.

Hoe dan ook, Ronaldinho wil vast naar Zuid-Afrika.
Het stinkt aan alle kanten!
Op basis van wat ik vandaag zag ben ik geneigd daar volmondig bevestigend op te antwoorden.Feest schreef:Ronaldinho x3. Zien we een wederopstanding?
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe is het met Klaas, gaan we daar ooit nog wat van horen?
Huntelaar overweegt nu vertrek
SPITS WIJST SHAKHTAR AF
MILAAN – Klaas-Jan Huntelaar (26) lijkt toch eieren voor zijn geld te kiezen en overweegt te vertrekken bij AC Milan. ,,Deze maand kreeg ik te horen dat ik beslist niet weg mocht en Milan het in me zag zitten. Sindsdien ben ik in de pikorde gestegen van derde tot tweede spits, heb ik extra speelminuten gekregen. Maar het geeft me nog niet het vertrouwen dat nodig is. Ik wil gewoon meer.”
Speeltijd is belangrijk voor de Nederlander. ,,De bondscoach heeft altijd gezegd dat de internationals veelvuldig bij hun club in actie moeten komen om mee te gaan naar het WK.” Inmiddels lijkt ook Milan bereid mee te werken aan een transfer. ,,De club lijkt me alleen te willen verkopen, maar ik word eigenlijk liever verhuurd, omdat ik nog altijd bij AC Milan wil slagen.”
Een terugkeer naar Nederland sluit Huntelaar voorlopig uit. ,,Ik sprak al Duits en Engels en kan me inmiddels ook goed in het Spaans en Italiaans redden. Mijn voorkeur gaat uit naar één van de vier grote competities.” Over een gebrek aan belangstelling heeft hij niet te klagen. ,,Er hebben zich tot dusver zes clubs bij mijn zaakwaarnemer (Arnold Oosterveer, red.) gemeld.”
Shakhtar Donetsk, dat afgelopen weekeinde aanklopte en bereid was miljoenen voor Huntelaar te betalen, kreeg nul op het rekest, omdat de ex-Ajacied een verblijf in Oekraïne niet ziet zitten.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maxi Lopez naar Catania. Leuke transfer om eens te zien of hij nog wat kan!
Straks Juventus - AS Roma. Leuke pot.
Huntelaar naar Everton? Het kan snel achteruit gaan...
- peter
Ik verwacht een 3tje. Juventus zal niet blijven verliezen...toch. Sowieso een mooi weekend, want morgen Inter-Milan.D_skilled schreef:Straks Juventus - AS Roma. Leuke pot.
Hoe is Roma de laatste weken?
- peter
Roma is on fire. Als ze zo door blijven gaan, dan zijn ze nog niet kansloos voor de titel.
-
- AT Toto winner 15/16
Is Inter - Milan morgenavond of morgenmiddag?
Morgenavond 20:30, uit m'n hoofd.
Dat denk ik ook niet. Vechten, kleunen met zijn fysiek: nee.Feest schreef:Daar haalt-ie het ook niet.
Die jongen zit in een lastige positie. Dzeko naar Milan en KJH naast breker Grafite zou wellicht niet zo'n slechte move zijn. Carriere technisch wel, sportief zou het hem kunnen helpen.
-
- AT Toto winner 15/16
Juve weer verloren, thuis tegen Roma 1-2. Ferrara zal er nu wel uitvliegen.
-
Inter - AC, na kleine 10 minuten nog 0-0. Wel 2 grote kansen voor Sneijder.
1-0 Inter --> Milito
1-0 Inter --> Milito
Whitey on the moon.