Volgens joey kan hij enorm goed met spelers omgaan.goodfella schreef:Jol heeft wel een vlotte Haagse babbel. Zouden de spelers daar niet moe van worden?
Zelf lijkt het me een nogal vermoeiende man.
Moderator: mods
Volgens joey kan hij enorm goed met spelers omgaan.goodfella schreef:Jol heeft wel een vlotte Haagse babbel. Zouden de spelers daar niet moe van worden?
Ik zou het niet weten. Te veel slechte spelers, te slechte mentaliteit, te veel afhankelijk van Suarez.Feest schreef:Maar op basis van wat zou Ajax een titelkandidaat zijn?
De opleiding, hè?Benji schreef:Spelers technisch te zwak, dat is het grootste probleem. Als het technische verschil met andere ploegen zo klein wordt, treedt het fysieke aspect pas naar de voorgrond. Heb vandaag toch weer een paar aannames gezien, brrr.
Ze hebben in ieder geval de duurste selectie...MVH schreef:Ik zou het niet weten. Te veel slechte spelers, te slechte mentaliteit, te veel afhankelijk van Suarez.Feest schreef:Maar op basis van wat zou Ajax een titelkandidaat zijn?
Dat hoop ik ook. Maar goed, Van Gaal en Cruijff waren ook enorme zeikerds. Als er gepresteerd wordt zien we dat door de vingers.Neefkens schreef:Heb je gelijk in, ik doelde meer op het steeds vaker naar anderen en vroeger wijzen. Ik hoop echt dat hij dat laat.
Als de opleiding niet deugt dan is diezelfde opleiding al 100 jaar pure bagger.joey schreef:De opleiding, hè?Benji schreef:Spelers technisch te zwak, dat is het grootste probleem. Als het technische verschil met andere ploegen zo klein wordt, treedt het fysieke aspect pas naar de voorgrond. Heb vandaag toch weer een paar aannames gezien, brrr.
Maar ach, de meeste spelers in Nederland kunnen er weinig van.
Zéker, nu weer de trainer eruit gooien en je kunt AJAX definitief opdoeken. Van de ene kant kan ik me geen betere (beschikbare) trainer voorstellen en er is nu eenmaal gekozen voor dit model. Dan moet je het ook de kans geven.LucaS schreef:Jol zit er net. Ik ben absoluut geen fan van de trainer Jol, maar de voorgaande trainers werden er allemaal veel te snel uitgeknikkerd. laat Ajax bij Jol nniet weer dezelfde fout maken. De laatste tien jaar allerlei verschillende soorten trainers geprobeerd, blijkbaar zit het probleem dus dieper dan dat. Geef die man 'gewoon' twee seizoenen.
Nee, ik heb wel een seizoenkaart voor de gezelligheid, maar ik kan me er zelden echt druk om maken als ze verliezen. Tenzij het van een concurrent van Ajax is...Beloki schreef:Jij was toch voor NAC?T82 schreef:Ik kom net uit het stadion. En ik heb die berusting inderdaad ook. Van tevoren had ik ook geen enkel vertrouwen in drie punten. En dan zie je het gebeuren, "ok, dat wisten we allemaal al". Het is niet anders... En de spelers na het laatste fluitsignaal stralen precies hetzelfde uit.Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Daar denken de wisselspelers en tribuneklanten wel heel anders over. Hij heeft alleen maar oog voor een select gezelschap in de groep.joey schreef:Mij ook, maar ik ben geen voetballer.
Voetballers die onder hem getraind hebben zijn doorgaans enthousiast over hem. Ik geloof dat de sfeer bij Ajax beter is dan vorig seizoen.
Dat geldt helaas niet voor de resultaten.
Dat is volgens mij een algemeen repeterende opinie in de voetbalwereld.Zlatan Son of God schreef:Daar denken de wisselspelers en tribuneklanten wel heel anders over. Hij heeft alleen maar oog voor een select gezelschap in de groep.joey schreef:Mij ook, maar ik ben geen voetballer.
Voetballers die onder hem getraind hebben zijn doorgaans enthousiast over hem. Ik geloof dat de sfeer bij Ajax beter is dan vorig seizoen.
Een goedde trainer beseft dat hij de nummer 14 tot en met 20 over het gehele seizoen ook nodig is. Kijk maar hoe een Rutten zich bezig houdt met een afgedankte Reis. Bij Chelsea vorig seizoen waren ook de bankzitters enorm te spreken over Hiddink, net zoals je de spelers van Arsenal ook niet hoort klagen.Benji schreef:Dat is volgens mij een algemeen repeterende opinie in de voetbalwereld.Zlatan Son of God schreef:Daar denken de wisselspelers en tribuneklanten wel heel anders over. Hij heeft alleen maar oog voor een select gezelschap in de groep.joey schreef:Mij ook, maar ik ben geen voetballer.