Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijkerman zoekt nog spelers.
Luque II.
Alleen heeft Sulejmani op een nog veel jongere leeftijd z'n snelheid kwijtgeraakt.

-
Dus die keer dat hij hem aanbevool aan Ajax, toen hij zo goed speelde tegen Heerenveen was met voorkennis? Hij wist dat Sulejmani alleen maar minder zou worden?Feest schreef:GJV zal hem ZEKER niet nemen. Die kent z'n medisch dossier.
Whitey on the moon.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was dus bij Heerenveen al aan de orde. Waarom speelde hij daar dan wel goed?
-
Echte kakkerlak die Verbeek. ;)Feest schreef:Yep.
Maar goed, mocht het echt zo zijn, dan moet je gewoon het verlies nemen en zo snel mogelijk proberen nog íets van het geld terug te halen....
Whitey on the moon.
Hoe kan het dat hij bij Ajax door de keuring is gekomen?
Het stinkt aan alle kanten!
Waarschijnlijk omdat Van Basten zelf de medische keuring heeft uitgevoerd
-
Tsja... Bassie was de baas he? Die kocht ook Wielaert en Cvitanic (die door Schippie persoonlijk was bekeken).... Daar plukken we nog steeds de zure vruchten van.joey schreef:Hoe kan het dat hij bij Ajax door de keuring is gekomen?
Whitey on the moon.
Precieus. In het VU ziekenhuis nog wel. Roorda van Heerenveen heeft een kraakbeenblessure in z'n knie en voetbalt al heel lang niet. Dus dat verhaal van kraakbeen lijkt me echt onzin.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk, er kan best iets mankeren aan z'n knie, wat hem belemmert om honderd procent fit te worden. Maar als het echt iets ernstigs was dan had hij nu niet gevoetbald.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tenminste, hij probeert het. Wat tot op heden mislukt.
-
- AT Toto winner 15/16
Hij moet toch iets mankeren, anders is het niveauverschil met zn periode H'veen niet te verklaren.
Daarbij begon hij beter dan dat hij eindigde vandaag (misschien is beter een verkeerd woord, maar aan het begin leek het nog enigzins wat). Knie die steeds meer verstijfd na inspanning?
Bij een van z'n spurtjes stopte die en greep ie naar z'n knie. In duel met Penders volgens mij.
-
- AT Toto winner 10/11
Steef, waarom is dit van die blessure nog niet uitgelekt? Ik bedoel, ik hoor eigenlijk alleen jou (en wat andere anoniempjes op het internet) erover. Dit is toch iets wat een Derksen of Borst dolgraag al scoop zouden willen brengen?
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Jack v. Gelder had zoiets wel opgevangen. Toen Riemer vd Velde te gast was vroeg hij hem of Sulejmani bij Heerenveen niet geopereerd moest worden. Riemer ontkende dat natuurlijk. Hij zei alleen dat Sulejmani wat gevoelig is voor tikjes enz.
Vanavond is Gert-Jan Verbeek toevallig te gast bij Jack van Gelder, misschien komt het wel aan bod.
D_skilled schreef:Jack v. Gelder had zoiets wel opgevangen. Toen Riemer vd Velde te gast was vroeg hij hem of Sulejmani bij Heerenveen niet geopereerd moest worden. Riemer ontkende dat natuurlijk. Hij zei alleen dat Sulejmani wat gevoelig is voor tikjes enz.
Ja, en Mickey kon niet zonder Sibon en Pranjic. Hahahaha. Zo lulde sluwe Riemer zich eruit. Jammer dat ze niet doorvroegen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik neem aan dat Ajax goed verzekerd is. Als Sulejmani echt niet meer zou kunnen voetballen op topnivo, dan moeten ze hem laten afkeuren. Ik neem aan dat een arts de problemen wel zal kunnen vinden.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
Ik denk dat dat niet zo makkelijk is. Om afgekeurd te worden moet Sulejmani écht niet meer kunnen voetballen. Hij kan nog wel voetballen, maar op een lager niveau. Bovendien moet hij volgens mij zijn carriere beëindigen als hij afgekeurd wordt.LucaS schreef:Ik neem aan dat Ajax goed verzekerd is. Als Sulejmani echt niet meer zou kunnen voetballen op topnivo, dan moeten ze hem laten afkeuren. Ik neem aan dat een arts de problemen wel zal kunnen vinden.