Uijteraard.Jöhnk schreef:Zal wel iets met de spelersgroep te maken hebben dan.
De ervaren Jol zou het beter doen dan rookie MvB. Jol heeft na 18 wedstrijden alleen wel minder punten dan vorig seizoen.
Moderator: mods
Uijteraard.Jöhnk schreef:Zal wel iets met de spelersgroep te maken hebben dan.
Ik kom net uit het stadion. En ik heb die berusting inderdaad ook. Van tevoren had ik ook geen enkel vertrouwen in drie punten. En dan zie je het gebeuren, "ok, dat wisten we allemaal al". Het is niet anders... En de spelers na het laatste fluitsignaal stralen precies hetzelfde uit.Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Jij was toch voor NAC?T82 schreef:Ik kom net uit het stadion. En ik heb die berusting inderdaad ook. Van tevoren had ik ook geen enkel vertrouwen in drie punten. En dan zie je het gebeuren, "ok, dat wisten we allemaal al". Het is niet anders... En de spelers na het laatste fluitsignaal stralen precies hetzelfde uit.Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Dat heb ik al sinds de nederlaag tegen Twente. Toen was al duidelijk dat we geen kampioen zouden worden en deed de rest van het seizoen er niet echt meer toe.Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Na Twente uit was het al duidelijk. En dan heb je het over begin november.wimpey schreef:Peter schreef:Hebben jullie dat trouwens ook? Dat gevoel van berusting.
Dat was er na Utrecht al. Ieder seizoen een beetje vroeger eigenlijk...
Welke extra spits ?.mattie schreef:Ik heb echt naar een trainer zitten kijken en zijn elftal die er echt in geloofde![]()
![]()
Wie neemt hier nu wie in de maling? ajax zijn aanhang of de spelers zich zelf?
Hoe er geselecteerd wordt voor vandaag is toch echt Jol zijn pakkie aan.. Als je het niet aandurft om een extra spits mee te nemen en je verhuurt Dario dan ben jij daarvoor verantwoordelijk. De instelling daarvoor ben jij toch Jol echt verantwoordelijk voor.
Dat Ajax weer voor spek en bonen meedoet... Is voor 50% Jol zijn verantwoording.
Zo kan ik volgens mij nog wel ff doorgaan.
Suk/Castillon? nee Jol neemt de Jong, Aissati mee en nog meer van dat soort prul.999 schreef:Welke extra spits ?.mattie schreef:Ik heb echt naar een trainer zitten kijken en zijn elftal die er echt in geloofde![]()
![]()
Wie neemt hier nu wie in de maling? ajax zijn aanhang of de spelers zich zelf?
Hoe er geselecteerd wordt voor vandaag is toch echt Jol zijn pakkie aan.. Als je het niet aandurft om een extra spits mee te nemen en je verhuurt Dario dan ben jij daarvoor verantwoordelijk. De instelling daarvoor ben jij toch Jol echt verantwoordelijk voor.
Dat Ajax weer voor spek en bonen meedoet... Is voor 50% Jol zijn verantwoording.
Zo kan ik volgens mij nog wel ff doorgaan.
Straks komt die nog slechtere selectie uit R'dam Zuid nog langszij.Feest schreef:Normaal. Ik ben niet zo kapot van de Ajax-selectie. Integendeel.Jöhnk schreef:Hoe vind jij dat Jol het doet, Feest?
Dat zou alleen werken als we niet zelf zo schofterig veel punten verspelen.Ajax-coach Martin Jol: 'De landstitel is nog niet uit zicht'
Ajax kwam zondag in Breda niet verder dan een gelijkspel tegen NAC. 'We hadden gewoon moeten winnen,' concludeerde trainer Martin Jol na afloop van de wedstrijd tegenover de NOS. 'Vooral op basis van de tweede helft vond ik ons de betere partij.'
De coach van Ajax maakte ook een vergelijking tussen zijn ploeg én PSV. 'Wij hadden vandaag twee veranderingen in het basisteam doorgevoerd. Je merkt dan dat de ploeg moeite heeft om met deze aanpassingen om te gaan. Als er bij PSV andere jongens in het veld staan heeft dat geen gevolgen voor het resultaat. Wij laten in een andere samenstelling direct punten liggen.'
Door de remise is de achterstand op koploper FC Twente, dat ook gelijkspeelde, nog altijd negen punten. Ook PSV kan, indien de ploeg dinsdag van Roda JC wint, op negen punten van de Amsterdammers komen. 'We nemen nog geen afscheid van de titel,' stelt Jol. 'Het wordt alleen wel steeds moeilijker om kampioen te worden. De andere ploegen zullen snel punten moeten gaan morsen.' (JvE)